Skocz do zawartości

300 KM+


HARPAGAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja we wtorek miałem okazję na dłuższą jazdę lexusem is f. To jest auto. V8 bez turbo 5L. Coś niesamowitego jak to się prowadzi. Jak brzmi. Ja mam dosyć luźne podejście do aut ale takie coś... chyba bym nawet z moto zrezygnował.

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ks a zastanawiałeś się dlaczego samochody z silnikiem diesla mają grube podbitki pod maską i na dolnej osłonie silnika, a jak są zimne i tak rechoczą na pół kilometra.

 

 

Ale kogo to interesuje ? Nie widze prawie roznicy miedzy 1,6 benzyna i 1,6 diesel. po 2 km jest juz rozgrzaany wiec o szo chodzi ?

 

 

 

 

Dla mnie największą wadą diesli jest bardzo wąski zakres użytecznych obrotów. Można to leczyć 8-9 biegowymi automatami które non stop wachlują przełożeniami ale to i tak nie zastąpi dużej wolnossącej benzyny z momentem płaskim jak step kazachski aż do odcinki.

 

No wez mnie nie rozsmieszaj co Ci po glebokim zakresie uzytecznych obrotow jak sie nawajchowac musisz ?

 

No można porównywać, każdy ma plusy i minusy ........ wiadomo .......... ciekawe czemu w sportach motorowych praktycznie nie ma Diesli :D

 

Klod

 

W renngruppe C Audi ma V8 diesel i nie wiem czy obecnie ale lupil doopy wszystkim. Mozna, mozna.

​Dodatkowo o tym, ze gdy inni zjezdzaja zatankowac to diesel smiga jeszcze cinajmniej 1/3 dluzej. Na 3 stopach do tankowania zmiezdzy Twoja benzyne jak chce i kiedy chce

 

w dalszym ciagu mowa o sporcie motorowym

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kogo to interesuje ? Nie widze prawie roznicy miedzy 1,6 benzyna i 1,6 diesel. po 2 km jest juz rozgrzaany wiec o szo chodzi ?

Pewnie tego kto wychodząc z knajpy obok stojących HD na wolnym wydechu, musi go odpalić i z metalicznym rechotem ze wstydem na twarzy się oddalić.

 

 

 

No wez mnie nie rozsmieszaj co Ci po glebokim zakresie uzytecznych obrotow jak sie nawajchowac musisz ?

 

Raczej odwrotnie. Nie musisz wajchować bo po co?

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Ale kogo to interesuje ? Nie widze prawie roznicy miedzy 1,6 benzyna i 1,6 diesel. po 2 km jest juz rozgrzaany wiec o szo chodzi ?

 

 

 

 

 

No wez mnie nie rozsmieszaj co Ci po glebokim zakresie uzytecznych obrotow jak sie nawajchowac musisz ?

 

 

Klod

 

W renngruppe C Audi ma V8 diesel i nie wiem czy obecnie ale lupil doopy wszystkim. Mozna, mozna.

​Dodatkowo o tym, ze gdy inni zjezdzaja zatankowac to diesel smiga jeszcze cinajmniej 1/3 dluzej. Na 3 stopach do tankowania zmiezdzy Twoja benzyne jak chce i kiedy chce

 

w dalszym ciagu mowa o sporcie motorowym

 

:crossy:

 

W czym?!!? Co to renngruppe C ?!?!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki dowcip...dość realny:

Kupił diesla w tedeiku dla oszczędności...

...wymienił wtryski, dwumasę i turbinę.

 

Gazuję benzynę bo po co przepłacać. Przerwa na siusiu i kawę i tak potrzebna bo tylko chyba robot jebnie 800 bez przerwy.

Bez generalizowania to fakt, że V8 i V10 mają kulturną pracę..może nawet V6 ale to nadal śmierdzący klekot.

Yuby dobrze prawi, fajnie na autostradowe przeloty, gdzie ciągła praca ale do miasta to pomyłka.

Jakiekolwiek awarie spędzają sen z powiek, zawalone toną sadzy przepustnice i kolektory i olej w intercoolerze...to właśnie diesle.

W benzynce układ paliwowy jak cep prosty i jak zabraknie paliwka to nie ma problemu bo po dolaniu odpali ale wiele diesli już wymaga ingerencji mechanika...

Mogę tak w nieskończoność wymieniać wady diesla.

 

Gdyby chodziło o eokologie to juz dawno wszech unia sponsorowałaby rozwój silników na LPG.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Lemans diesla Audi dostają w dupala ..... od hybryd Porsche :D

 

Diesel dobry do Ciężarówek i tyle :D

 

 

Święta racja. Mam Octavię 2.0tdi, (211KM :icon_twisted:) ale na trasy go kupiłem. Jak jeżdżę po mieście to często wypala dpf-a i czasem podjeżdżam pod dom i nawrotka na autostradę, żeby go wypalić :banghead:

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem troszkę (nie wszystko bo za dużo :D ) i od siebie dodam małą wzmiankę. Audi a4/a6 2,7bi, niby stara pajda już , ale bardzo dobrze przyjmuje modyfikację i da się z niej sporo wykręcić, eksploatacja tania. Warunek jest tylko jeden, trzeba kupić naprawdę uczciwą i zadbaną a te już chyba dawno wygineły. Bynajmniej ja się nie doszukałem i odpuściłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yuby dobrze prawi, fajnie na autostradowe przeloty, gdzie ciągła praca ale do miasta to pomyłka.

Jakiekolwiek awarie spędzają sen z powiek, zawalone toną sadzy przepustnice i kolektory i olej w intercoolerze...to właśnie diesle.

W benzynce układ paliwowy jak cep prosty i jak zabraknie paliwka to nie ma problemu bo po dolaniu odpali ale wiele diesli już wymaga ingerencji mechanika...

Mogę tak w nieskończoność wymieniać wady diesla.

 

hahahahahaha ... prawda stara i wiadoma jak swiat.

Ale w uk 70% to diesle bo .. sa tansze i sa nizsze opłaty a ludziska smigaja na odcinkach .. 5-6 mil dziennie ;-)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

hahahahahaha ... prawda stara i wiadoma jak swiat.

Ale w uk 70% to diesle bo .. sa tansze i sa nizsze opłaty a ludziska smigaja na odcinkach .. 5-6 mil dziennie ;-)

Dzięki takim ludzikom mechanicy mają co robić. Dla DPF takie jazdy to gwóźdź do trumny. Spalanie na poziome lokomotywy bo zimny.

W DE diesle mają masakryczne opłaty.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki takim ludzikom mechanicy mają co robić. Dla DPF takie jazdy to gwóźdź do trumny. Spalanie na poziome lokomotywy bo zimny.

W DE diesle mają masakryczne opłaty

 

A tu własnie odwrotnie ... Niby disle eko sreko, mniej palą i sa lepsze i kto kupuje takiego ma nizsze opłaty, ubezpieczenia itp. rzeczy i gupie ludziska kupuja a pozniej płaca w serwisach

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...