1qazse4 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 jak już zwiększyłes budżet x2, to mogę Ci zaoferować moją husqvarnę 250 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Proponuję lekturę kilku artykułów człowieka, który zajmuje się zawodowo tuningowaniem do sportu od bardzo dawna. Niestety o kilku rzeczach miałem okazję się przekonać osobiście w sposób nieco bolesny dla finansów - między innymi dlatego zamiast pakować czas i pieniądze w podnoszenie osiągów 250-tki wolę jeździć seryjną 450-tką i jak słyszę pomysł typy "stuningujmy stare enduro" to sugeruję rozejrzenie się za czymś, co będzie odpowiednie do jazdy bez wymiany wałków rozrządu. Gwarantuję, że wyjdzie taniej. Nie mówiąc o tym, że nigdy nie udaje się odzyskać choćby cząstki poniesionych kosztów przy późniejszej sprzedaży pojazdu. Także de facto traci się 2 razy. Tu link do wspomnianych artykułów: http://www.chojnacki.com.pl/filozofia Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 i wciąż taśma ci się zacieła -250 wyczyn to nie xr400 ........ ja 600 2 lata jeździłem na samochodowym oleju którego dolewałem jak mi się skrzynia zacinała ( wtedy nawet bagnet się nie maczał i rozrząd grał ) , zawory jak mi się przypomni , filtra powietrza nie myłem , i but do spodu z gotowaniem oleju latem , nie udało mi się tego zabić , co trzeba zrobić żeby się udało ? remont zrobiłem bo mi świeca padła - iskra była ale nie paliła, po remoncie to samo , pomogła wymiana świecy ..........i głowica nie wymagała interwencji poza uszczelniaczami , pozatym tłok i wał tylko to są bardzo trudne do zabicia piece w 600 jedynym słabym punktem jest przegrzewanie się , ale 400 ma chłodnicę oleju...... Nie mówiąc o tym, że nigdy nie udaje się odzyskać choćby cząstki poniesionych kosztów przy późniejszej sprzedaży pojazdu. Także de facto traci się 2 razy. ale to mu jesteśmy miras handlarz czy robimy moto dla siebie ? tobie rozumiem jak kupisz crf za 10 tys zł polatasz 2 lata zrobisz piec za 5kpln to po 3latach sprzedasz za 15 tak ? ja jeszcze nigdy nie sprzedałem moto którym jeździłem żeby mi się zwróciło , ale może nieudały jestem ....... ciężko kupić bo ludzie nie chcą tego sprzedawać bo to jest bardzo trwałe i tanie w eksploatacji....co nie zmienia faktu że ja wolałem 600 , cięższa, gorszy kąt główki ramy, gorszy zawias ale sporo mocniejsza i lepszy dół....... u mnie kumplowi się kiedyś udało kupić z papierem za 6300 zł xr400 i stan znośny więc szukaj może się uda Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Koles mechanik motocyklowy podkrecal tak swoja XR 400 i niestety stwierdzil ze odbija sie to zywotnosci silnika , po 2 latach ,a malo jezdzil, korba klekla , tlok sie skonczyl..wiec Sherman ma racje ...podkrecasz, to licz sie ze zywotnosc spadnie . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Cześć, podłączę się pod temat.Powoli zaczynam przeglądać OLX i szukać coś dla siebie.Generalnie jeżdżę banditem 1250, ale co roku nachodzi mnie ochota, żeby zjechać z asfaltu i pobujać się troche po polnych drogach.Tak więc doradźcie coś - moto do 5 tyś zł, moto do latania po lesie i innych polnych drogach. Nie na tor. Przeglądam Kawasaki KMX 125, DT 125 i DR 125, czy będzie jakaś istotna różnica miedzy tymi motocyklami, czy raczej nie skupiać się na konkretnym modelu tylko wziąć co będzie 'lepsze' ? Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szahrajj Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Zasadnicza roznica jest taka ze dt i kmx to 2t a dr to 4t. Do pyrkania po lesie dr sie jeszcze nada ale zeby troche poszalec juz jest za slaba. Dt i kmx to porownywalne sprzety wiec raczej nie ma sensu sie ograniczac do danego modelu a wybrac egzemplarz w lepszym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Ok dzięki czyli DR 125 i XT 125 odpadają z wyszukiwań. Pozostaję przy DT i KTX, czy są jeszcze jakieś alternatywy ? Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szahrajj Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Ja bym jeszcze zwrocil uwage na sachsa zx bo to w sumie to samo co dt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 a może coś ciutke większego, co myślicie o DR 350 i XT 350 ? Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Najlepszą opcją jeśli chodzi o zakup i odsprzedaż, ilość dostępnych części używanych jak i nowych, odblokowanie do pełnej mocy to Yamaha DT 125R, koszty utrzymania jak i koszty remontów nie są duże a większość spraw idzie samemu ogarnąć. XT 350 to stary motocykl, tak jak i w DR 350 padnie głowica i generuje duże koszty. Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.