Skocz do zawartości

MisterDui

Forumowicze
  • Postów

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Motorynka
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Podkarpacie

Osiągnięcia MisterDui

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Cześć. Mam pytanie bo padł mi wał w mojej wy 250 94r :/ i nie mogę znaleźć a jak patrze na internecie to silniki od 93-98r wyglądają tak samo tylko w niektórych wyższych rocznika 97-98 jest inaczej zawór wydechowy na cylindrze zrobiony . I czy dało by rady wał z tych innych roczników podpasować do mojej?
  2. Iskra ,kompresja jest , benzynę dostaje i tylko czasami z wydechu strzeli może być głupota :P albo coś poważniejszego. Napewno zapłon do regulacji bo jest z 5mm przesunięty od znaku . To jak bym sie wymienił to bym szybciej i za więcej sprzedał nawet na części niż tego mojego MTX'a xD Kolega kupił kiedyś Husqvarne WR250 tamta stała 2 lata niby po remoncie i nie odpalała bo brak iskry , później z się dowiedzieliśmy że pali do tyłu xD ale zamówiliśmy zapłon ducati energia trochę przeróbek i śmigała jak trza a włożył w nią tylko 300zł xD a potem sprzedał za 3500 a kupił za 1900zł XD Janusz biznesu xD A roboty się nie boję bo będę to robił sam nie u żadnego mechanika :P Edit Już po wymianie zobaczymy jutro co w niej siedzi xD
  3. Wiecie ten gość co się z nim wymienił loncinem to totalny nie ogar bo nawet nie potrafi sobie klocków hamulcowych wymienić w tym loncinie a ten co chce zamianę to próbował coś ją tam odpalać ale jest zapłon przestawiony widać na znakach i mówił że strzeliła kilka razy i tyle. Jak by była głowica to jeszcze pikuś najgorzej jak by był uje**ny cylinder.
  4. Gruz nie gryz służył mi dzielnie 2 lata https://sprzedajemy.pl/honda-mtx-125r-nr49983072
  5. Cześć. Przyszedł czas na zmianę swojego sprzętu. Więc wystawiłem swojego MTX'a na sprzedaż i znajomy kolegi pyta się czy nie chciał bym się wymienić za YZ 250 94r. za mojego MTX'a. Tylko ta YZ'a nie jest na chodzie, problem jest taki że wywala płyn chłodniczy do cylindra. On wymienił Loncina 300 za tą YZ ale mówi że nie chce tak mocnego sprzętu sobie robić bo mu nie trzeba (on woli PRL WSK itp :P ) I gościu co się z nim wymienił mówił że ta YZ jest po remoncie 2 baki, ale zaczęło wywalać płyn i już nią nie jeździł i stała tak z rok .Jak patrzyłem na tłoka i cylinder to są w dobrym stanie (widać nawet ślady po honowaniu) jest tam wbita tuleja żeliwna. On mówi że jest padnięta uszczelka pod głowicą(tam jest o-ring jak się nie mylę) i za bardzo splanowana głowica i dlatego tak się dzieje. Nie wygląda pięknie,bo brakuje jednego plastik'a ale za to zawieszenie nigdzie nie cieknie i dół silnika chyba też nie cieknie,jest wizualnie do poprawek ale mechanicznie oprócz tego płynu to jest git. Ten znajomy kolegi nawet nie ściągał głowicy żeby zobaczyć co się stało. A i dodam że ma kompresję mogłem stanąć na kopniku i nie przerzuciło tłokiem musiałem trochę więcej siły użyć , nie miałem manometru żeby sprawdzić kompresję ale jak użyłem dwóch rąk żeby zobaczyć kompresję na palca to nie utrzymałem dwoma rękoma ( a dociskałem mocno ). Opłaca się to wymienić ? Z góry dzięki :) Proszę o przeniesienie jak zły dział ;)
  6. no z ceną to właśnie widzę że sobie cenią ale może gdzieś uda się wyrwać coś dobrego za 5k
  7. Sorry że tak długo mnie nie było ;/ A co sądzicie o honda XR 400R? Lekkie może nie zbyt mocne ale jak by się porobiło mały tuning większy gaźnik ,wałek rozrządu i coś tam jeszcze i może te 40 kucy wyciśnie się bez większej utraty na żywotności silnika. Zawieszenie git wszytko na plus w tym moto tylko ciężko kupić bo ludzie nie chcą tego sprzedawać
  8. z tego co widziałem to pokazywał mi dwa zawory pogięte xD i jeszcze kilka części jak pierścienie bo podobno zmienial przy okazji żeby nie rozbierać dwa razy silnika :P co do podniesienia z gleby to racja ciężko w chu* ją podnieść na twardym jak tako ale na miękim to czasami trzeba dwie osoby. i niska nie jest ja jako tako dostaje do ziemi ale w terenie cięzko było
  9. Kolega ma TTR600 01r w bardzo dobrym stanie silnikowo i będę miał porównanie. Z tym 5 biegiem to wiem :D . U kolegi pogieło dwa zawory (nie pamiętam które) bo dał manetke do końca a nie miała odcinki i sobie stukneło . I wybulił za naprawę ok 1000zł . Ale tłok cały :P Czasami uda się kupić bardzo dobry sprzęt za małe pieniądze ale to rzadkość. (mi się na szczęscie udało z MTX ) :biggrin:
  10. 125 2t odpada sam mam MTX 125 no i już przyszło na coś zmienić. Też zależy mi żeby serwis i koszty utrzymania były jak najmniejsze . Wiem że te sprzęty które podałem są mocarne przy moim MTX ale kto powiedział że trzeba używać 100% mocy maszyny, zawsze można coś poblokować a z nabraniem umiejętności stopniowo zwiększać moc
  11. Po przepatrzeniu waszych komentarzy najprawdopodobniej chyba zdecyduje się na TTR 600 01r. jeden minus to że ciężka no ale przypakuje się i może będzie w sam raz do amatorkiego napieprzania po lasach
  12. Znalazłem kilka lc4 620 niby porobionych, ale ile prawdy w tym to nie wiadomo i po 5-6k chodzą są i droższe. Ale prawdę mówisz bo jak kupi się grata to wsadzę więcej niż za niego dałem. Ważne żeby kupić to w dobrym stanie i nie wejść na minę która po pierwszym wypadzie rozsypie się w mak . A w tych sprzętach jak coś się zrobi porządnie to polata się kilka dobrych lat przy małym serwisie ;) https://www.olx.pl/oferta/ktm-lc4-620-97r-CID5-IDjoXzG.html#066170e1fc https://www.olx.pl/oferta/ktm-lc4-gs-620-rd-z-papierami-na-kategorie-a2-z-niemiec-CID5-IDigWw1.html#066170e1fc
  13. Ale TTS jest jeszcze cięższa od TTR a TT to taka ciapkowata pod względem zawieszenia . A co myślicie o LC4 620 ? I jak to z serwisem tego i z częściami EDIT: Albo jakieś mniejsze pojemności z LC4 w 4T
  14. Tam chciałem porównać te dwa sprzęty . A tu szukam może jakiegoś innego sprzętu ;) A co do TT600S to ona ma Inne zawieszenie przód UPS i nie wiem jak by się w terenie zachowywało ale też rozważę te opcje Głównie to jazda po terenie ale też po asfalcie trochę . Teren 70% 30%asfalt
  15. Cześć. Przejrzałem dużo tematów i dalej nic ciekawego nie znalazłem :/. Chciałbym kupić jakieś Enduro do 4-5tyś i tanie w utrzymaniu( 250 2t i 400 w górę 4T) Na razie mam na oku TTR600 i XR 600 ale xr ma słabe zawieszenie i ciężej kupić coś dobrego w tych pieniądzach a TTR600 była by super tylko ta waga 145kg robi swoje ;P Mam nadzieję że pomożecie mi coś ciekawego znaleźć Pozdrawiam ;D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...