Skocz do zawartości

Jakie Enduro do 4-5tyś


Rekomendowane odpowiedzi

Po przepatrzeniu waszych komentarzy najprawdopodobniej chyba zdecyduje się na TTR 600 01r. jeden minus to że ciężka no ale przypakuje się i może będzie w sam raz do amatorkiego napieprzania po lasach

Bardzo fajny sprzęt, jednak uważaj na okazje przy zakupie, bo remont jak każdej 600 jest dość kosztowny. Przy jeździe próbnej zwróć bardzo uwagę na pracę skrzyni, jak zmienia przełożenia - powinna bez zająknięcia i czy 5 ładnie chodzi (zdaje się koło od 5 się zużywa nadmiernie)

 

Prawda jest taka, że uczciwy remont silnika do 600 - jakiegokolwiek czyli wymiana wszystkich łożysk, korby, tłoka to minimum 2-3 tysiące, więc jak ktoś pisze, że sprzęt po remoncie i chce za niego 5 to sam się możesz domyślić co to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma TTR600 01r w bardzo dobrym stanie silnikowo i będę miał porównanie. Z tym 5 biegiem to wiem :D . U kolegi pogieło dwa zawory (nie pamiętam które) bo dał manetke do końca a nie miała odcinki i sobie stukneło . I wybulił za naprawę ok 1000zł . Ale tłok cały :P Czasami uda się kupić bardzo dobry sprzęt za małe pieniądze ale to rzadkość. (mi się na szczęscie udało z MTX ) :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

U kolegi pogieło dwa zawory (nie pamiętam które) bo dał manetke do końca a nie miała odcinki i sobie stukneło . I wybulił za naprawę ok 1000zł . Ale tłok cały :P

 

nie wierzę, to w co uderzyły zawory w powietrze :D ? zawór jest zajebiście twardy jak zawór się zgiął to lbo głowicę rozpruło w cholerę albo dziura w tłoku ........

 

 

Szejsetki tego typu są zajebiscie uniwersalne i ich masę można im wybaczyć

 

xr czy lc4 masa jest do zaakceptowania natomiast TTR jest już przyciężkawa........dużo też robi rozłożenie masy i środek ciężkości , TTR jest zajebiście wysoka a środek ciężkości to mniej więcej silnik , więc ciężko ją podnieść z gleby ........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nie wierzę, to w co uderzyły zawory w powietrze :D ? zawór jest zajebiście twardy jak zawór się zgiął to lbo głowicę rozpruło w cholerę albo dziura w tłoku ........

 

Jak zawory są pod kątem, to zwykle grzybek się trochę zegnie i tyle, przecież nie zerwał się łańcuszek, tylko się troszkę zawór spóźnił schować. Już nie raz widziałem taką akcję, wystarczy dać nowe zawory i zwykle po problemie. Raz nawet majster po takiej akcji prostował mi zawór na tokarce, podgrzewając palnikiem i uderzając młotkiem. Potem cała noc docierania do gniazda i do domu udało się wrócić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co widziałem to pokazywał mi dwa zawory pogięte xD i jeszcze kilka części jak pierścienie bo podobno zmienial przy okazji żeby nie rozbierać dwa razy silnika :P co do podniesienia z gleby to racja ciężko w chu* ją podnieść na twardym jak tako ale na miękim to czasami trzeba dwie osoby. i niska nie jest ja jako tako dostaje do ziemi ale w terenie cięzko było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te LC4 nie wygladaj zle - widzialem duzo gorsze skladaki, ale w wymiane korby itp a pozniej na aukcje to nie wierze , bo sprzedal by motocykl po kosztach remontu , ten pomaranczowy mial swieze uszczelke pod cylndrem - ale nie wiadomo czy ma kwity , wiec widac ktos cos tam sprawdzal, do tego to wersja SC o zmniejszonej wadze . Aczkolwiek LC4 jest dla osob ktore wiedza ze takiego chca :) , a nie dla kogos kto szuka byle co , byle jezdzilo :) .

 

Sprawdz w TTR rame na spawach , koles mial taka i rozlazila sie w kilku miejscach...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Sorry że tak długo mnie nie było ;/

A co sądzicie o honda XR 400R? Lekkie może nie zbyt mocne ale jak by się porobiło mały tuning większy gaźnik ,wałek rozrządu i coś tam jeszcze i może te 40 kucy wyciśnie się bez większej utraty na żywotności silnika. Zawieszenie git wszytko na plus w tym moto tylko ciężko kupić bo ludzie nie chcą tego sprzedawać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry że tak długo mnie nie było ;/

A co sądzicie o honda XR 400R? Lekkie może nie zbyt mocne ale jak by się porobiło mały tuning większy gaźnik ,wałek rozrządu i coś tam jeszcze i może te 40 kucy wyciśnie się bez większej utraty na żywotności silnika. Zawieszenie git wszytko na plus w tym moto tylko ciężko kupić bo ludzie nie chcą tego sprzedawać

Zwiększ budżet x 2

 

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o honda XR 400R? Lekkie może nie zbyt mocne ale jak by się porobiło mały tuning większy gaźnik ,wałek rozrządu i coś tam jeszcze i może te 40 kucy wyciśnie się bez większej utraty na żywotności silnika.

Ja bym się cieszył, gdyby po srogich inwestycjach ten sprzęt wycisnął 30 KM. Przecież to katalogowo miało 35 kucy tuż po opuszczeniu fabryki 200 lat temu. Natomiast pomysłu wstawiania ostrzejszych wałków czy zwiększania kompresji do leciwego enduraka nawet nie mam za bardzo pomysłu jak skomentować... choć widzę, że zasugerował się optymistycznym artykułem o tym motocyklu na Motogenie. Powiem Ci, że po takich zabiegach wybuchają silniki w nowych crossówkach robionych za ciężkie pieniądze. Nie da się zmienić w silniku jednej rzeczy, żeby nie wywołało to wpływu na inny. Założysz tłok zwiększający kompresję = masz automatycznie większe obciążenie korby i łożysk. To samo montaż zestawów typu Big Bore. Nie mówiąc o tym, że szlag Ci trafi sprzęgło (choćby sprężyny: okaże się, że już nie dają rady zapewnić odpowiedniego docisku). I tak dalej :) Obrazowo: mi w RMZ zestaw BigBore załatwił łożyska na wale i korbę po 60 godzinach, gdzie standardowo wytrzymuje około 150.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja bym się cieszył, gdyby po srogich inwestycjach ten sprzęt wycisnął 30 KM. Przecież to katalogowo miało 35 kucy tuż po opuszczeniu fabryki 200 lat temu. Natomiast pomysłu wstawiania ostrzejszych wałków czy zwiększania kompresji do leciwego enduraka nawet nie mam za bardzo pomysłu jak skomentować... choć widzę, że zasugerował się optymistycznym artykułem o tym motocyklu na Motogenie. Powiem Ci, że po takich zabiegach wybuchają silniki w nowych crossówkach robionych za ciężkie pieniądze. Nie da się zmienić w silniku jednej rzeczy, żeby nie wywołało to wpływu na inny. Założysz tłok zwiększający kompresję = masz automatycznie większe obciążenie korby i łożysk. To samo montaż zestawów typu Big Bore. Nie mówiąc o tym, że szlag Ci trafi sprzęgło (choćby sprężyny: okaże się, że już nie dają rady zapewnić odpowiedniego docisku). I tak dalej :) Obrazowo: mi w RMZ zestaw BigBore załatwił łożyska na wale i korbę po 60 godzinach, gdzie standardowo wytrzymuje około 150.

 

bzdury pitolisz takie że nóż się w kieszeni otwiera.......

35KM ma katalogowo to dlaczego ma ich nie mieć teraz ? to nie crf że po treningu traci połowę kompresji a po drugim trzeba robić silnik, ten motocykl może mieć spory przebieg i wciąż mieć moc bo zużywa się powoli ......

 

to jest niewysilony dosyć prosty silnik , nie crossowe 450 4T , tam tuning ma sens bo można osiągnąc wiele i wciąż żywotność będzie na sensownym poziomie ( zamiast 50 tys km na tłoku przejedzie ci 25 , dla amatora to wciąż dużo jak lata non stop off )

 

jakieś sypiące się sprzęgła , wybuchy ? obudź się to nie 450 4T co ma prawie 60KM w serii .......

ja w 600 jeździłem 2 lata na samochodowym przepalonym oleju , albo bez oleju i nie byłem w stanie zaj**ać sprzęgła a ty piszesz że jak w 400 podniesie moc o te 5 czy 8 KM to mu nie wytrzyma :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...