żółf Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Po przepatrzeniu waszych komentarzy najprawdopodobniej chyba zdecyduje się na TTR 600 01r. jeden minus to że ciężka no ale przypakuje się i może będzie w sam raz do amatorkiego napieprzania po lasach Bardzo fajny sprzęt, jednak uważaj na okazje przy zakupie, bo remont jak każdej 600 jest dość kosztowny. Przy jeździe próbnej zwróć bardzo uwagę na pracę skrzyni, jak zmienia przełożenia - powinna bez zająknięcia i czy 5 ładnie chodzi (zdaje się koło od 5 się zużywa nadmiernie) Prawda jest taka, że uczciwy remont silnika do 600 - jakiegokolwiek czyli wymiana wszystkich łożysk, korby, tłoka to minimum 2-3 tysiące, więc jak ktoś pisze, że sprzęt po remoncie i chce za niego 5 to sam się możesz domyślić co to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 https://www.olx.pl/oferta/ktm-lc4-gs-620-rd-z-papierami-na-kategorie-a2-z-niemiec-CID5-IDigWw1.html#066170e1fc Ta, handlarz kupił motocykl od turasa i daje taki ładny opis, jak by sam przed tygodniem wyremontował cały silnik :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterDui Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Kolega ma TTR600 01r w bardzo dobrym stanie silnikowo i będę miał porównanie. Z tym 5 biegiem to wiem :D . U kolegi pogieło dwa zawory (nie pamiętam które) bo dał manetke do końca a nie miała odcinki i sobie stukneło . I wybulił za naprawę ok 1000zł . Ale tłok cały :P Czasami uda się kupić bardzo dobry sprzęt za małe pieniądze ale to rzadkość. (mi się na szczęscie udało z MTX ) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancymon Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Szejsetki tego typu są zajebiscie uniwersalne i ich masę można im wybaczyć a czasami nawet pomaga ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 U kolegi pogieło dwa zawory (nie pamiętam które) bo dał manetke do końca a nie miała odcinki i sobie stukneło . I wybulił za naprawę ok 1000zł . Ale tłok cały :P nie wierzę, to w co uderzyły zawory w powietrze :D ? zawór jest zajebiście twardy jak zawór się zgiął to lbo głowicę rozpruło w cholerę albo dziura w tłoku ........ Szejsetki tego typu są zajebiscie uniwersalne i ich masę można im wybaczyć xr czy lc4 masa jest do zaakceptowania natomiast TTR jest już przyciężkawa........dużo też robi rozłożenie masy i środek ciężkości , TTR jest zajebiście wysoka a środek ciężkości to mniej więcej silnik , więc ciężko ją podnieść z gleby ........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 nie wierzę, to w co uderzyły zawory w powietrze :D ? zawór jest zajebiście twardy jak zawór się zgiął to lbo głowicę rozpruło w cholerę albo dziura w tłoku ........ Jak zawory są pod kątem, to zwykle grzybek się trochę zegnie i tyle, przecież nie zerwał się łańcuszek, tylko się troszkę zawór spóźnił schować. Już nie raz widziałem taką akcję, wystarczy dać nowe zawory i zwykle po problemie. Raz nawet majster po takiej akcji prostował mi zawór na tokarce, podgrzewając palnikiem i uderzając młotkiem. Potem cała noc docierania do gniazda i do domu udało się wrócić :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterDui Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 z tego co widziałem to pokazywał mi dwa zawory pogięte xD i jeszcze kilka części jak pierścienie bo podobno zmienial przy okazji żeby nie rozbierać dwa razy silnika :P co do podniesienia z gleby to racja ciężko w chu* ją podnieść na twardym jak tako ale na miękim to czasami trzeba dwie osoby. i niska nie jest ja jako tako dostaje do ziemi ale w terenie cięzko było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 te LC4 nie wygladaj zle - widzialem duzo gorsze skladaki, ale w wymiane korby itp a pozniej na aukcje to nie wierze , bo sprzedal by motocykl po kosztach remontu , ten pomaranczowy mial swieze uszczelke pod cylndrem - ale nie wiadomo czy ma kwity , wiec widac ktos cos tam sprawdzal, do tego to wersja SC o zmniejszonej wadze . Aczkolwiek LC4 jest dla osob ktore wiedza ze takiego chca :) , a nie dla kogos kto szuka byle co , byle jezdzilo :) . Sprawdz w TTR rame na spawach , koles mial taka i rozlazila sie w kilku miejscach... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancymon Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) ważyłem kiedyś tts i wyszło 125 kilo bez paliwa , była dłubana nie taka jak na asfalt wyjeżdża . Edytowane 3 Stycznia 2017 przez Ancymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterDui Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Sorry że tak długo mnie nie było ;/ A co sądzicie o honda XR 400R? Lekkie może nie zbyt mocne ale jak by się porobiło mały tuning większy gaźnik ,wałek rozrządu i coś tam jeszcze i może te 40 kucy wyciśnie się bez większej utraty na żywotności silnika. Zawieszenie git wszytko na plus w tym moto tylko ciężko kupić bo ludzie nie chcą tego sprzedawać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Sorry że tak długo mnie nie było ;/ A co sądzicie o honda XR 400R? Lekkie może nie zbyt mocne ale jak by się porobiło mały tuning większy gaźnik ,wałek rozrządu i coś tam jeszcze i może te 40 kucy wyciśnie się bez większej utraty na żywotności silnika. Zawieszenie git wszytko na plus w tym moto tylko ciężko kupić bo ludzie nie chcą tego sprzedawać Zwiększ budżet x 2 Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterDui Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 no z ceną to właśnie widzę że sobie cenią ale może gdzieś uda się wyrwać coś dobrego za 5k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Jak znajdziesz dobrą sztukę za 5 tys. Daj znać, od kupię za 6 tyś. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 A co sądzicie o honda XR 400R? Lekkie może nie zbyt mocne ale jak by się porobiło mały tuning większy gaźnik ,wałek rozrządu i coś tam jeszcze i może te 40 kucy wyciśnie się bez większej utraty na żywotności silnika.Ja bym się cieszył, gdyby po srogich inwestycjach ten sprzęt wycisnął 30 KM. Przecież to katalogowo miało 35 kucy tuż po opuszczeniu fabryki 200 lat temu. Natomiast pomysłu wstawiania ostrzejszych wałków czy zwiększania kompresji do leciwego enduraka nawet nie mam za bardzo pomysłu jak skomentować... choć widzę, że zasugerował się optymistycznym artykułem o tym motocyklu na Motogenie. Powiem Ci, że po takich zabiegach wybuchają silniki w nowych crossówkach robionych za ciężkie pieniądze. Nie da się zmienić w silniku jednej rzeczy, żeby nie wywołało to wpływu na inny. Założysz tłok zwiększający kompresję = masz automatycznie większe obciążenie korby i łożysk. To samo montaż zestawów typu Big Bore. Nie mówiąc o tym, że szlag Ci trafi sprzęgło (choćby sprężyny: okaże się, że już nie dają rady zapewnić odpowiedniego docisku). I tak dalej :) Obrazowo: mi w RMZ zestaw BigBore załatwił łożyska na wale i korbę po 60 godzinach, gdzie standardowo wytrzymuje około 150. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Ja bym się cieszył, gdyby po srogich inwestycjach ten sprzęt wycisnął 30 KM. Przecież to katalogowo miało 35 kucy tuż po opuszczeniu fabryki 200 lat temu. Natomiast pomysłu wstawiania ostrzejszych wałków czy zwiększania kompresji do leciwego enduraka nawet nie mam za bardzo pomysłu jak skomentować... choć widzę, że zasugerował się optymistycznym artykułem o tym motocyklu na Motogenie. Powiem Ci, że po takich zabiegach wybuchają silniki w nowych crossówkach robionych za ciężkie pieniądze. Nie da się zmienić w silniku jednej rzeczy, żeby nie wywołało to wpływu na inny. Założysz tłok zwiększający kompresję = masz automatycznie większe obciążenie korby i łożysk. To samo montaż zestawów typu Big Bore. Nie mówiąc o tym, że szlag Ci trafi sprzęgło (choćby sprężyny: okaże się, że już nie dają rady zapewnić odpowiedniego docisku). I tak dalej :) Obrazowo: mi w RMZ zestaw BigBore załatwił łożyska na wale i korbę po 60 godzinach, gdzie standardowo wytrzymuje około 150. bzdury pitolisz takie że nóż się w kieszeni otwiera....... 35KM ma katalogowo to dlaczego ma ich nie mieć teraz ? to nie crf że po treningu traci połowę kompresji a po drugim trzeba robić silnik, ten motocykl może mieć spory przebieg i wciąż mieć moc bo zużywa się powoli ...... to jest niewysilony dosyć prosty silnik , nie crossowe 450 4T , tam tuning ma sens bo można osiągnąc wiele i wciąż żywotność będzie na sensownym poziomie ( zamiast 50 tys km na tłoku przejedzie ci 25 , dla amatora to wciąż dużo jak lata non stop off ) jakieś sypiące się sprzęgła , wybuchy ? obudź się to nie 450 4T co ma prawie 60KM w serii .......ja w 600 jeździłem 2 lata na samochodowym przepalonym oleju , albo bez oleju i nie byłem w stanie zaj**ać sprzęgła a ty piszesz że jak w 400 podniesie moc o te 5 czy 8 KM to mu nie wytrzyma :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.