Skocz do zawartości

szukam teraz taniego moto cos w 125 2t


Rekomendowane odpowiedzi

życzę sukcesów w szukaniu crossa bazy do remontu za 3kpln w którego wsadzisz 2 i polatasz sezon bezawaryjnie :D ale jak znajdziesz dojście do takich to j płacę 4 i biorę :D

 

w crm 125 za 3kpln włożyłem ok 1kpln

tłok 460 wossner

tuleja 300 ( miała nicasil którego nie było praktycznie norma w sprzęcie za 3kpln )

uszczelki 150

łańcuch +zębatki ( bezoring plus tanie zębatki ) ok 200 zł ( łańcuch za 100 )

świeca jakiś olej do skrzyni , olej do mieszanki , filtr powietrz hiflo gąbka 100

 

to masz 1100 zł , zraz wysypały się klocki , założyłem nowe po 40 zł okazało się że tarcza jest za cienka i ma zajebisty rant i zeżarło je w wyjazd , nowa tarcza chyba 270 zł , ja tam przetoczyłem na kasakadera , potem złamał się tylni amor ( nie nadawał się do regeneracji więc szukanie ciulowej używki i jej regeneracja ) lagi przód ciekły , akumulator, przyszła zima zamarzła woda w chłodnicy , na szczęście rozerwało tylko wąż , coś tam jeszcze........

 

a w crossie korba , łożyska czy sprzęgło to normalka.........

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli koszty remontów Yamahy 250 4T (czyli najbardziej bezawaryjnego i najtrwalszego motocykla na rynku) Cię przerosły, to życzę powodzenia w upalaniu 2-suwowej setki....

Jeżeli chcesz jeździć taniej i ogarniasz już temat to polecam CRF450. Słabsza od Yamahy 450 (w sensie "mniej wyrywna"), dużo lepiej się prowadzi, a trwałość ogólnie rewelacja. Koszty eksploatacji sumarycznie dużo niższe niż 250-tki. Tylko trzeba uważać, żeby hop za daleko nie latać, bo niechcący łatwo pójść w płaskie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie żeby w pl kupić hard enduro w dobrym stanie w tej kasie jest nie osiągalne i nie liczmy do remontów tylko tłok cylinder i korbę a zawieszenie hamulce napęd to też się zużywa ale w pl mało kto to liczy i myślą że jak wymienia cylinder i tłok to jest nowe jak salonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yzf ciezko palila jak byla ciepla mogles kopac i kopac ze az w bucie dziura sie zrobila, wymienilem cefkofajke nowy tlok nowe zawory nowy rozrzad sprzeglo caly naped lozyska w kolach i regulacja gaznika. Po odevraniu moto polatalem godzine gdy sie rozgrzal zgasilem go i co lipa kopanina az na zapych i tak zawsze jak byl cieply 2 mechanikow robilo i nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadna crf kumpel kupil 450 zrobil remont tlok zawory rozrzad korba. Polatal tydzien sprzedal znajomemu i po paru godzinach silnik posypal sie. A co do yzf to niezbyt udane

I to ma ma niby świadczyć o tym, że motocykl jest awaryjny :D Może rozwiązaniem nie jest zmiana motocykla tylko mechaników.

Edytowane przez 1qazse4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...