Sfits Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Cześć,mam honde xl250r z wałkiem w takim stanie: https://postimg.org/image/76xwyd443/Z tego co się orientuję nie da się już takowych kupić i problem jest następujący słychać zębatke podczas jazdy myślę że może to być po części wina zabezpieczenia więc jutro idę kupić nowe, może to coś da. Co można z takim wałkiem zrobić? Słyszałem o klejeniu zębatki do wałka jakimś klejem za 300 zł tylko czy warto się wogle w to bawić? Proszę o opinie i porady z góry dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Ze zdjęcia niewiele wynika. Musiałbyś nagrać filmik, gdzie zakładasz zębatkę i na wbitym biegu pokazujesz luz. Jeżeli tam jest taka tragedia o jakiej mówisz, to ratuje jedynie wymiana wałka. Oczywiście można to kleić, spawać, frezować i dorabiać nową zębatkę, ale to wszystko kowalskie metody, które albo nie wytrzymają zbyt długo, albo pociągną za sobą nowe problemy i nowe koszta. A może tylko frez na zębatce jest zniszczony? Bo zwykle wałek zdawczy jest z lepszego materiału niż zębatka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 wydaje sie ze zdjecia ze frezy na walku sa dobre ,nie bardzo wiadomo oco ci chodzi...co sie dzieje, zebatka przeskakuje na walku ? lata po osi walka z lancuchem ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sfits Opublikowano 13 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Zębatka była wymieniana jakieś 2 miesiące temu. Nie przeskakuje tylko sa czułe luzy i podczas jazdy to czuć i słychać. Jutro postaram się nagrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Wałek nie wygląda tragicznie a jak słyszysz dziwne dźwięki to smaruj czasem łańcuch bo świeci się jak... ;) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 chłopaki! jak nie ma tragedii jak jest dramat!tzn. jeszcze nie taki jak miałem w Afryce :biggrin: ale widać, że brakuje ok. 1mm szerokości na każdym wypuściew każdym razie masz jeszcze więcej niż 4/5 szerokości wypustu - niemniej to, że jest luz będzie powodowało, że wałek będzie "zjadany" w szybszym tempieciężki mi coś doradzić ale podlinkuję tu mój patent, który zastosowałem w XRV:http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=2683&highlight=z%EAbatka&page=4u Ciebie ciężko będzie wykorzystać "niezjedzony" fragment wielowypustu od strony korpusu silnika bo jak widzę na zdjęciu za wiele go tam nie ma - jeśli wciśniesz ten uszczelniacz to zyskasz może max 1-15mm powierzchni roboczej Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Motocykl ma ze 30 lat i zeszło ok 1mm materiału, jakby się szykował na kolejne 30lat to można by sie martwić czy wytrzyma. Motocykle Hondy mają zębatkę zdawczą luźno zakładaną na wałek przez co występuje takie zużycie, wiele razy gorsze rzeczy widziałem w crossówkach gdzie moc jest 2-3 razy większa a sprzęty latają. Jasne możesz próbować coś z tym wymyślić, jakiś patent, zawsze będzie lepiej. W mojej ocenie dramatu nie ma. Nie wiem jak możesz w czasie jazdy słyszeć taką zębatkę, po pierwsze jak jedziesz to ona ciągnie w jedną stronę, po drugie w samej skrzyni są większe luzy między kłami a mimo to stukanie z silnika nie dochodzi. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 jest jeszcze inne rozwiązanie - zakładać "miękkie" zdawcze koła łańcuchowe :biggrin: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sfits Opublikowano 17 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 Prawdopodobnie przez te zabezpieczenie ją słychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Rozwiń myśl. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sfits Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 zębatka rusza się również na boki i myślę że to przez to ten dźwięk a nową kupić będę mógł dopiero po nowym roku więc trochę się tego nasłucham jeszcze :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancymon Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) Jak zamulasz sprzęta na niskich biegach to ci łańcuch o ślizg klepie , staraj się nie zamulać sprzęta tylko redukuj biegi, bo taka jazda nie jest zdrowa dla silnika. Edytowane 19 Grudnia 2016 przez Ancymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el homer Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 zamula na niskich biegach?to z czego ma jeszcze redukować? :D Cytuj "Gdybyśmy przyjęli założenia czysto moralne, to byśmy nigdy niczego nie mieli." kwa, kwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancymon Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Heheh no jak to a wsteczny ;) dobrze kminisz, niech będzie zamulanie na każdym z biegów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 jest jeszcze inne rozwiązanie - zakładać "miękkie" zdawcze koła łańcuchowe :biggrin: Wydaje mi się,że to właśnie przez te miękkie koła wielowypust ucierpiał Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.