maciek1987 Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 (edytowane) witam wlasnie kupiłem stary motor tylko za bardzo nie wiem jaki to model...troche to smieszne ale prawdziwe facet zgubił dokumenty... najprawdopodobniej jest to CZ ale nie wiem czy 150,175,250,350??? może ktoś stwierdzi po zdjęciach co to za model i mniej więcej jaki rok...ja sie nie znam i nie chce sprzedać bo to fajny sprzęt pytanko czy to jest 2 takt czy 4 takt? jeżeli 4 takt to jaki olej do silnika jaki do skrzyni? gdzie dokupić gaźnik bo ten przecieka? i gwint jest ukręcony resztę pytań w trakcie.... Edytowane 23 Października 2016 przez maciek1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 z tym pytaniem czy 2T czy 4T to żart? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1987 Opublikowano 23 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 to bym sie nie pytał nie każdy musi sie znac.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Nie odróżniasz 2T od 4T i chcesz się za weterana brać?Ogarnij sobie kogoś z pojęciem na miejscu, bo sam jak widać nie ogarniasz, a z pomocą z forum zrobisz z tego sprzęta gruz, a trochę szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1987 Opublikowano 23 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 noooo dobra taki zarcik miałem jeszcze napisac gdzie ma chłodnice na wode ale chyba bym przesadził hehheheh...tak na serio na oko wydaje mi sie ze to 150ccm nie za wiele jest o CZ nawet na allegro nie ma gaźnika do tego... sa od jawy pierwszych modeli, ale do tego nie widze,..musze złapać jakiś maniaków od jawy może cos pomogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 To jest CZ 150 z okolic roku 1950. Dziadek taką miał. Za gówniaka pamiętam, że co chwila coś przy niej grzebał a wiedzę miał ogromną, ze wszystkich okolicznych wiosek przyprowadzali mu motocykle do naprawy. Jeśli nie masz dobrej wiedzy odnośnie weteranów to nie bierz się za renowację bo zrobisz więcej szkód niż pożytku. O zasobności portfela chyba nie muszę wspominać bo koszt renowacji to będzie szacowane wyliczenia razy dwa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1987 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 juz gadałem z ludzmi co przeprowadzają renowacje i co usłyszałem.... polakierowanie oraz poskładanie to nie problem oraz renowacje felg tez nie problem...jedyna rzecz do której nie chcą sie dotknąć to silnik powiedzieli ze do tego nie ma części itd..itp.chyba będę musiał poszukać części po stronie czeskiejsam to mogę sobie tylko gaźnik wyczyścić ewentualnie jakieś drobne naprawy albo wymiany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Ogarnij najpierw gaźnik, elektrykę i zobacz czy w ogóle odpali. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1987 Opublikowano 26 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 gaznik wyczysciłem, bak tez, naprawiłem kranik bo ciekło.....skróciłem linke od gazu bo była za długa o 4 cm... na zerwanym gwincie dałem troszke tasmy uszczelniajacej i gwint trzyma... podpompowałem paliwo 3 razy z kopajki i odpalił... przejechałem sie jakies 2 km wszystkie buiegi chodza nie szarpie i nic nie stuka i hamulce tez okmoze jakies podpowiedzi gdzie czesci szukac???znalazłem konkretna nazwe motocyklaCZ MONARK M300 150ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 a jakich części szukasz? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Fajny motorek ale raczej mocno niekompletny i wątpię, że to faktycznie Monark 300. Porównaj dokładnie zdjęcia z tej strony: http://privat.bahnhof.se/wb357047/monark%20m300/monark%20cz%20m300.html a sam dostrzeżesz wyraźne różnice. Zupełnie inna rama, zawieszenie przednie itp. Ty zaś masz nieco "skundlonego" CZ 125/150 z końca lat czterdziestych, taki jak np. tu: http://classic-motorcycles.com/cz_150.html , czy tu: http://www.eltsen.cz/test/oldest/jawa/prodej/pages/01-CZ150.htm lub http://www.motomagazin.cz/index.php?action=cz150c&menu=12&pos=cz150cuvodBłotniki chyba są oryginalne, chociaż tylny został ucięty. Tylną podstawę tablicy wygląda jak od anglika, ale może taką stosowała CZ. Siodełko i zbiornik mogą być oryginalne. Lampa tylna pochodzi raczej od samochodu ale identyczne stosowano też w wózkach widłowych - w identyfikacji pomocne mogą być oznaczenia na szkle lub wewnątrz puszki. Przednia lampa i zawieszenie to chyba CZ, chociaż w przedniej powinien być przełącznik, a u ciebie tego nie widać. Tak więc wszystko wskazuje, że to jednak nie Monark, bo ten był produkowany w Szwecji i u nas go się nie spotyka, zaś CZ na południu się trafia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.