Skocz do zawartości

Oględziny 125 2T


Limo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Jak dobrze pójdzie to w weekend pojadę oglądać crossa dla siebie. Gdyby sie komuś chciało napisać pokrótce na co zwrócić uwagę to będę dłużny piwko (do odbioru w Warszawie). A, i nie chodzi mi o rzeczy ogólne takie jak luzy w zawieszeniu, łańcuch czy opony, tylko typowe dla 2T, bo z tym ustrojstwem jeszcze nie miałem do czynienia a wiem ze łatwo można coś zepsuć.

 

Dzięki z góry :flesje:

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie limo 125 2t cross do lasu to porażka chyba że idziesz w tor to rozumiem :D

 

czy grucha cała i nie spawana a jak spawana to czy dobrze

czy połączenie cylinder-grucha szczelne

zimny może nie kręcić się na obroty i to normalne

na dymienie wyj**ane , jak chodzi dobrze to bez napinki żeby z rury nic nie leciało

korek wody na zimnym otworzyć patrzeć czy nie bąbelkuje

resztę w sumie słychać , jak pozwoli gościu to mierz kompresję

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do lasu enduro na tor kros a co do nicasilu to można odszukać sprzęty które jeszcze go mają, no chyba że celujesz w przedział sprzetów za 3-4k zł to szkoda kasy bo doprowadzenie takiego sprzętu to gruba kasa i nie chodzi tu o silnik. Z doświadczenia powiem ci, że warto patrzeć jednak na te młodsze roczniki i tak wkłada się w to tyle kasy, że i tak jazda starym sprzętem to żadna oszczędność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawias wybije ci zęby na korzeniach , do tego 0/1 system pracy silnika przy długim pierwszym biegu sprawi że podjazdy będziesz robił albo z prędkością światła albo wcale.....

 

ja bym szukał hard enduro bez kwita , różnice są kosmiczne, na przykładzie hujskwarny cr 250 ( cross) a wr250 to jakbyś na innych motocyklach jeździł a niby to samo , urban legend mówią że tylko lampą się różnią :D jak ktm to exc przy czym setka jest dla ludzi co latają w bardzo trudnym terenie w piachu i na prostych szybko będzie za słaby jeszcze dla chłopa co ma sportowe 600......

 

za 6kpln coś znajdziesz bez kwita może nie szałowo młode , ale szykuj z 2 tys na wjazd na serwis

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasadniczo yz albo cr. Pomarańczy nie chcę a do kawy i suczy jestem uprzedzony. To że 2k na start trzeba włożyć to niestety wiem. Ogólnie doradzano mi setę żeby nauczyć się tym jeździć a nie walczyć o przetrwanie. Trochę jak z 600 na pierwsze moto :). Jak się w końcu przejadę to będę miał jakiś punkt odniesienia.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety smutna prawda jest taka, że sprzęty w które celujesz to już zabytki i koszty ich utrzymania będą dużo wyższe niż 3-5 lenich (a i te małe nie są). Po 10 latach w motocyklu może się zużyć praktycznie wszystko, a niestety japonia ma to do siebie, że lubi co dwa lata totalnie zmieniać części, żeby nie były zamienne między rocznikami.

 

Mimo to yz i cr to dość popularne sprzęty i większego problemu być nie powinno, ale przed zakupem warto przejżeć fiszki i sprawdzić dostępność łożysk wału, korby, tłoka, cylindra, kosza sprzęgłowego (bo może być, że w jednym roczniku chochlik i za to co do młodszego rocznika dasz 200zł, tutaj będzie 2000)

 

Sprawdź gaźnik, bez problemu się do niego dobierzewsz, a jeżeli przepustnica będzie matowa od przeciągniętego piachu, to gaźnik na 100% do wywalenia (nowy ok 1000zł, bo tam pewnie wszędzie pwk siedzi)

 

Sprawdź dostępność i ceny zestawów lag i do kiwaka, bo tu można nieźle popłynąć.

 

Zwykle sprzęty w tej cenie są kupowane przez ludzi, którzy chcą pojeździć nie wkładając nic, więc jeżeli przy sprzedaży coś nie chodzi, to dwa razy sprawdź czy aby naprawa tego nie przewyższy ceny zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz przecież swoją dziewczynę z red bulla za miedzą to karnij się wr250 a potem np cr250 będziesz miał punkt odniesienia dlaczego uważam że cross nie :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...