Croug Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Witam. Problem jest następujący. Dolewając mieszanki do gaźnika po dłuższym trzymaniu tego "przycisku" zaczyna mi się wylewać spod niego mieszanka paliwowa. Chodzi o tą część:Wylewa się spod tego "przycisku" mieszanka paliwowa. Mój tata powiedział że jest to wina uszczelki która się tam znajduje. Teraz pytanie. Czy rzeczywiście znajduje się tam ta uszczelka i jak rozebrać ten przycisk? Z góry dzięki za pomoc :D Cytuj http://imgur.com/og2ejjF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 To jest przycisk zalewania gaźnika - coś w rodzaju ssania. Kiedy komora pływakowa jest pełna to namiar paliwa się wylewa. To normalna rzecz. Po co chcesz dłużej trzymać wciśnięty ten "przycisk"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croug Opublikowano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 To jest przycisk zalewania gaźnika - coś w rodzaju ssania. Kiedy komora pływakowa jest pełna to namiar paliwa się wylewa. To normalna rzecz. Po co chcesz dłużej trzymać wciśnięty ten "przycisk"?Nie wiem jak to opisać zbytnio. Naciskam go do momentu kiedy nie zacznie się z niego lać mieszanka. Ogarowi to nie wystarczy ponieważ schodzi z obrotów i jeszcze więcej muszę dolewać. W tym problem. Cytuj http://imgur.com/og2ejjF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 zobacz czy nie masz gdzieś na dyszy małego włoska albo przedmuchaj gaźnik i ustaw poziom paliwa w komorze pływaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 To jest przycisk zatapiania pływaka , normalna sprawa że benzyna się wtedy przelewa , Nie ma tam żadnej uszczelki , tak ma być !Wykręć ż lewej strony gaźnika te dwie mosiężne dysze i je przetkaj , jedna z nich jest od wolnych obrotów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 najlepiej to cały gaźnik przedmuchać bo kanały doprowadzające do dysz też mogą być zatkane ten przycisk służy do rozruchu nie do jazdy :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.