Skocz do zawartości

Opel Astra H (lll) czy to jeszcze ...


kumpel kalamitki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

.... warto, czy może Ford Focus benzynowy, bo raczej takie opcje biorę pod uwagę. Potrzebuje jakieś auto kompaktowe w cenie cyrka 30 tys, z 2009 -2012 z silnikiem 1,6

Może ktoś miał takie samochody albo jeździł służbowymi ?

Czy Astra nie jest przypadkiem H.... a ;)

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda jeździłem służbową Astrą II 1,6 16v, ale ten sam silnik chyba siedzi też w III po jakiejś tam delikatnej modernizacji osprzętu, zaworów i podniesieniu mocy, i powiem, że auto oddałem z przebiegiem 340tys. km... brało już olej, ale ogólnie silnik był praktycznie bezawaryjny... przy tym przebiegu auto miało jedynie wymieniane elementy zawieszenia i układu hamulcowego.. ogólnie samochód był mocny. Paliło średnio 7-8 litrów na 100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2009 pojawiła się Astra 4 czyli J....mam taką z 2010 z silnikiem 1.6.Ale 3 była robiona jeszcze do 2012...

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda jeździłem służbową Astrą II 1,6 16v, ale ten sam silnik chyba siedzi też w III po jakiejś tam delikatnej modernizacji osprzętu.

Astrę ll 1,6 16V znam doskonale, sporo nią okazjonalnie jeździłem. Niestety brał olej jak cholera mimo, że nowy był.

Ciekawy jestem jak się prowadzi wersja H czyli lll w porównaniu do wersji ll ? Jak z awaryjnością lll ?

 

W 2009 pojawiła się Astra 4 czyli J....mam taką z 2010 z silnikiem 1.6.Ale 3 była robiona jeszcze do 2012...

No właśnie mimo, że 4 generacja jeździ to wersja lll trzyma się dość mocno jak widzę po cenach bo jakby równe z tego samego rocznika i zbliżonym przebiegiem można spotkać egzemplarze. Nie chcę mi się jakiejś dużej kasy sadzić w blaszankę. 30 tys zł to raczej max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda Civic VIII 1.8 140 KM.

W moim budżecie 30 tys zł nawet jakbym nagiął in plus ze 2-3 tys zł to raczej jakąś ulepę bym kupił made in Poland.

Chyba za wysokie progi na moje nogi. Inna sprawa, że nawet jak kasy przybędzie to i tak szkoda na auto.

Motocykl Honda np. Hornet to bym przytulił :)

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupisz bez problemu za 30 000 zł.

 

W zeszłym tygodniu byłem z kolegą oglądać właśnie taką 1.8 z 2008 roku, wersja executive. Sprzedający chciał 32 000 zł, udało się stargować do 30 500 zł ale ciężko szło bo nie było się do czego przyczepić. Jeździłem Astrą H ale z silnikiem 1.4, 90 KM. Jeśli mamy porównywać tą Astrę do Civica VIII to tu chyba nawet nie ma co zaczynać bo Opel wg mnie przegrywa pod każdym względem. Co ciekawe, Civic w drodze powrotnej w na dystansie 350 km uzyskał średnie spalanie 6,5 litra, przeważała jazda autostradą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 1,4 90 KM jeździł w astrze G i bez modernizacji przeszedł do astry H.

Silnik 1.6 115 KM w astrze H to wersja rozwojowa silnika 1.6 100 KM z astry G.

 

Ford w dalszym ciągu montuje w samochodach silniki 1,6 100 KM które weszły do produkcji w 2002 r.( miałem w latach 2003-2008 jeździłem i nic się nie działo). Jest silnik 1,6 VVTi ze zmiennymi fazami rozrządu ale podczas jazdy testowej (kiedyś) nie stwierdziłem specjalnej różnicy w przyspieszaniu.

 

Ze względu na zawieszenie i polskie wertepy zwane drogami wybrałbym astrę H ( pojedyncza belka skrętna zamiast wielowachaczowego zawieszenia)

Bez problemu zmieścisz się w 30 kzł , nawet w salonie w ramach programu samochody używane z gwarancją.

Oglądałem ostatnio kilka sztuk u handlarzy (szukam dla córki na pierwszy samochód) w miarę niskich pieniądzach to same zgnioty i ulepy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem ostatnio kilka sztuk u handlarzy (szukam dla córki na pierwszy samochód) w miarę niskich pieniądzach to same zgnioty i ulepy.

No właśnie u mnie też prawie dla córki :). Okazjonalnie ja będę jeździł, więc auto raczej bardziej męskie, proste w serwisie i względnie trwałe. Jakieś urodziwe być nie musi. Za to zdrowe i z nie za dużym przebiegiem tak góra do 70 tys, bo auto na etat prawie przeznaczone do nawinięcia 100 tys w 5-6 lat.

Astrę lll wziąłem na celownik, bo zdarzają się z polskich salonów od 1 właściciela i chyba samochód prosty w budowie, choć brzydki jak noc listopadowa. Ewentualnie Focus, może Megane, czy Golf.

Za Astrą lV (J) też mi oczy latają 1.4 / 120KM ale to już trzeba by najmniej z 5 tys dorzucić. Kurcze, a może jednak warto się szarpnąć te 5 tys ? Młoda moja dobrą kierowniczą jest. Ma dryg po ojcu :)

 

 

Silnik 1.6 115 KM w astrze H to wersja rozwojowa silnika 1.6 100 KM z astry G.

 

Ciekawostka jest, że te silniki przynajmniej w danych papierowych w Astrze ll 101 KM i w Astrze lll 115 KM zapewniają te same osiągi niestety. Gdzie ten postęp :(

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wdzięczny będę za namiary na jakieś rokujące autko jak gdzieś coś przy okazji zobaczycie.

Sprzed nochala mojego sprzątnął ktoś mi Astrę lll 2012 rok za 31 tys z przebiegiem 55 tys km :(

psia jucha !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wdzięczny będę za namiary na jakieś rokujące autko jak gdzieś coś przy okazji zobaczycie.

Sprzed nochala mojego sprzątnął ktoś mi Astrę lll 2012 rok za 31 tys z przebiegiem 55 tys km :(

psia jucha !

Za długo czekałeś, tak jak ja:

http://dixi-car.pl/uzywane_info.htm?id=3619#h1

jest jeszcze taki:

http://dixi-car.pl/uzywane_info.htm?id=3624#h1

 

Z racji że żona jeździ Astrą G to bywam czasami w Dixi Car. Rozmawiałem kiedyś z gościem z działu sprzedaży samochodów używanych i można zamówić sobie u nich konkretny model. Jak znajdą to się odezwą z ofertą i wtedy decyzja co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hun996 a może ten ? nie piszą o bezwypadkowość :) to się chwali. Ze zdjęć widać, że albo tył lakierowany ii błotnik tylny, albo drzwi oba.

 

http://otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6-115km-salon-pl-od-dealera-rej-2012-54-tys-km-i-wlasciciel-ID6yyfg9.html

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęć widać, że albo tył lakierowany ii błotnik tylny, albo drzwi oba.

Na podstawie zdjęć to mało coś widać. Za to przedni zderzak z przodu ma coś obtarte i szczelina przy błotniku nierówna. Może to iluzja optyczna.

Ale wygląda o'k. W tej cenie mógłby mieć aluminiowe felgi ale osobiście na nasze drogi wolę stalowe.

Jak mieliśmy ople we flocie to oddział Gdańsk serwisował u nich astry i vectry. Żadnych zastrzeżeń od pracowników nie słyszałem na temat jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...