Skocz do zawartości

Robić generalke czy nie? RS 125


Shokei
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mlody Wilk

 

obojetnie jak Ty to widzisz, to nie jest wazne, prawodawca widzi to dokladnie tak samo jak ja, na kilka koni wiecej jest wlasnie inna kategoria PJ, inne sa tez granice wiekowe.

 

Idac Twoim tokiem myslenia mozna by zrobic jedna Kategorie PJ dla wszystkich a granice wiekowe obnizyc do lat 12. Tobie to moze nie przeszkadza a mi niestety tak.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nóż sie w kieszeni otwiera temat w naprawie a spamu o ubezpieczeniu i grożeniu karnym wiecej niż tresci na temat , założyciela gówno to obchodzi tak samo jak i czytających ten dział przestancie pieprzyć smuty idzcie se lepiej postukać komentarze na rmf

 

Do Shokeia , posłuchaj ludzi którzy mają jakieś doświadczenie , jeżeli kupiłeś niedawno ten motocykl albo masz mało kilometrów na stukane przed awarią to oddaj to do kogoś kto się zna niech zrobi przegląd i posprawdza czy wszystko jest w porządku i silnik nie jest poskładany na odpierdol bo bedziesz kupował co chwile tłok albo cylinder aż zajeździsz wał i tyle będzie z twojej jazdy , powstrzymaj parcie na jazde na miesiąc odłóż kase i daj komuś niech to ogarnie , a jak niemasz kasy to samemu bierz książkę w łape i jedziesz zobaczysz czy ci się to opłaca czy nie jak cały dzień spędzisz na grzebaniu a na koniec od ciągłego kręcenia pozjeżdżasz gwinty , nie piszę tego na złość tylko z dobrej chęci pomocy i doświadczenia , uwierz mi że większość sprzętów się tak gruzuje i potem trafiają spowrotem na olx jako "gaźnik do regulacji" .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZIKOWSKI, tak mierzylem kompresje na cieplym silniku na otwartej manetce na maxa i 2 manometrami, z tego 1 nowy i jest 7,4bara pali tylko na ssaniu, cylindrowi nie da sie zrobic honowania bo jest zbyt nierownomiernnie wytarty, dzwonilem do motor-techu i mowilem jak sprawa wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tak jak w temacie, mam 7,4bara kompresje i chcę zrobić remont( cylindra nie da się podratować).

A więc cylinder chcę ten ;

http://moto125.pl/p/39/2489/cylinder-tlok-vertex-125cm3-italkit-sport-production-1-pierscien-silnik-aprilia-rs-125-2006-2012-aprilia.html

I pytanie czy jak juz wymieniam cylinder to czy jest sens wymieniać korbowód (korba wgl nie ma luzu) i lozyska całego silnika? Jakie szkody mogą sie stac cylindrowi jak np rozsypie się korba albo ktores z lozysk? Pytam bo nie chce drugi raz za chwile kupowac nowego cylindra..., albo wymienic wszystko albo sam cylinder tylko nie wiem czy jest sens.

Dziekuje, pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skończ, Waść, z zakładaniem 15 wątków o tym samym. to raz. po drugie fm ma nieco więcej działów niż mechanika, więc może się z nimi zapoznaj i zacznij pisać w odpowiednich do tematu

a po trzecie, ostateczne, zacznij korzystać z wyszukiwarki przed zadaniem kolejnego pytania. większość to banały, które albo były na fm omawiane, albo są wzięte pod uwagę np. w instrukcji obsługi/ serwisówce

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...