Skocz do zawartości

Czy silnik na wtrysku może pracować na gaźniku ?


mateusz786
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czujniki mocuje się do karteru a impulsy podają wypusty z metalu żelaznego. Poczytaj ( https://pl.wikipedia.org/wiki/Hallotron ).

W zasadzie jakbyś się postarał to może po zamocowaniu impulsatorów w odpowiednim miejscu można by wykorzystać punkty z oryginału.

Zapodaj foty bo tak sobie możemy pitolić o teorii.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieniec zębaty od wtryskowca jest zupełnie inny niż gaźnikowca i nie będzie współpracować z typowymi modułami. Najprościej będzie wykorzystanie podzespołów z któreś generacji Virago 1100, tj koła magnesowego + impulsatory, moduły mogą być chińskie byle działały. POKA zdjęcia wieńca. Monter w moto halla nie widziałem raczej są to czujniki indukcyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madafaka każdy jest indukcyjny :) Czy to czujnik abs czy impulsator czy Hall opiera się na indukcji.

Jednak wiem o co Ci chodzi ;)

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wychodzi, że pracuje to w układzie 14-1, a to z kolei oznacza, że nie obsłuży tego żaden popularny sterownik zapłonowy. Pozostaje przetoczyć te zęby, wypalić laserem/wyciąć wodą/elektrodrążarką nowy pierścień z materiału ferromagnetycznego w układzie "żębów" Virago 1100 lub jakiś popularny samochodowy 36-2 i "nabić" na przetoczone koło. Impulsator może zostać oryginalny. do tego moduł Virago lub dwa chińskie CDI DC.

Edytowane przez M a D a F a K a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wydumałem to pierwszy i ostatni ząb tego wieńca odpowiadają za momenty iskry w pierwszym i drugim cylindrze. Jak by "zaślepić" pozostałe zęby i połączyć to wtedy z jakimś modułem lub dwoma? czy w ten sposób nie ma to szansy działać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żartujesz z tym "zaślepianiem".

Madafaka i toowdie podał Ci rozwiązanie.

Nie poczytałeś linku, który Ci podałem lub nie kojarzysz.

Wszelkie nieruwności w kole powodują anomalie magnetyczne co czujnik odczytuje więc nie "zaślepisz" tego.

 

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle się wyraziłem pisząc "zaślepić" :biggrin: chodziło mi raczej o to aby usunąć niepotrzebne zęby w jakiś sposób.Gdyby czujnik odczytywał tylko pierwszy i ostatni ząb to po połączeniu z jakimś modułem lub dwoma chińskimi mogło by to działać. Są to tylko moje przemyślenia i chciałbym poznać Wasze zdanie na ten temat :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...