apiro Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) czy ktos (glownie stunterzy) przedluzal lancuch w swoim moto? chce zalozyc wieksza zebatke i potrzebuje przedluzyc lancuch. teoretycznie nie powinno sie laczyc uzywanego lancucha z nowym. ale jak to wyglada w praktyce? Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez apiro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 A nie można kupić nowego, dłuższego łańcucha? Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 W praktyce wygląda to tak że stunterzy tak robio a łańcuch jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apiro Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) no mozna, ale jak kupic nowy lancuch to by trzeba bylo kupic tez nowa przednia zebatke. i robi sie 500 zł. a to ma byc projekt dosc budzetowy. no ale jesli sie nie da inaczej to trudno, wlasnie dlatego pytam Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez apiro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 A na co Ci nowa przednia zębatka? Jak ma jeszcze jakieś mięso do zdarcia, to nie musisz kupować nowej.Jakie spinki będziesz używał? Jak nitowane to być może jeszcze bym pomyślał, ale ładować dwie spinki, które można założyć ręcoma to ja pierdzielę taki interes... Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Poski stunt na spinkach stoi :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apiro Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) jak juz to bym zakuwal. i jeszcze jedna wazna sprawa - lancuch mam firmy RK a ewentualne nowe ogniwa sa do kupienia tylko firmy DID, czyli musialbym polaczyc dwa lancuchy roznych producentow. czy w tym wypadku ma to jakis sens? a zebatke przednia nowa bo stara zaraz by niepotrzebnie zuzyla nowy lancuch Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez apiro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 A to ciekawe. Ja testowałem na 125 i miałem dwa łańcuchy na komplet zębatek. Przy zmianie na nowe jeszcze miały kilka mil zapasu, a łańcuchy zawsze wyciągałem ile się dało. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apiro Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 tak po za tym cos mi sie nie chce wierzyc ze te wszystkie trupy f1, f2 przerobione pod stunt po taniosci maja nowki napedy. podejrzewam ze tak samo przedluzaja nowymi ogniwami, bo nowy naped to pewnie 30% wartosci motocykla. chyba ze sie myle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał_zr Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Łańcucha DID i RK raczej ze sobą nie połączysz, próbowałem z czystej ciekawości jak zmieniałem łańcuch z RK na DID w rozmiarze 525 połączyć ogniwa i nie pasują, DID ma grubsze sworznie. PozdrMichał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apiro Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 no to dupa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał_zr Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zawsze możesz popytać kumpli o ich używane łańcuchy, lekko wyciągnięty łańcuch DID'a super wzmocniony do stuntu powinien się nadawać. Do szybkich przelotów bym się bał trochę :-) ale to moje subiektywne zdanie tylko. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) czy ktos (glownie stunterzy) przedluzal lancuch w swoim moto? chce zalozyc wieksza zebatke i potrzebuje przedluzyc lancuch. teoretycznie nie powinno sie laczyc uzywanego lancucha z nowym. ale jak to wyglada w praktyce? Ja łączyłem,ale zapinek nie używałem.tylko zakucie i łączenie lancucha tego samego producenta o tych samych parametrach. Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez Nico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Zakówki i spinki RK są dostępne w larssonie jakby co, natomiast na miejscu autora kupiłbym łańcuch "na metry", często są do kupienia na ogniwa, autorowi jak będzie chciał to na PW podam gdzie w okolicy kupi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Jak chcesz zmieniać tę zębatkę w zr7 to odrazu sobie daruj bo tym sprzętem i tak nic nie zdziałasz. Łączyć można o ile ta część używana nie jest już kompletnym szmelcem. Na dużej zębatce łańcuch się bardzo wolno zużywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.