Skocz do zawartości

Silnik Volvo V50 2.0D 2005 rok wymiana


kuba89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po oddaniu Volvo V50 z silnikiem Diesla 2.0 do warsztatu z problemem dymienia na zimnym silniku okazało się, że nie trzyma ciśnienia, nie przeszedł próby olejowej. Koszt remontu wyceniono na około 5 tysięcy zł. Mierze się więc z dylematem zakupu używanego gołego słupka silnika za około 2,5 k bądź sprzedaży samochodu po odpowiednio obniżonej cenie. Sprzedawać szkoda ze względu na to, że cały osprzęt silnika tj. turbo, egr, wtryski, dwumasa zostało w ostatnich latach zregenerowane. Samochód ogólnie w perfekcyjnym stanie z wyjątkiem opisanego problemu. Używany silnik z allegro to również loteria ... Czy ma ktoś może jakiś zaufany warsztat który podjąłby się wymiany silnika w Lubelskim?

Edytowane przez kuba89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten model volvo odbił się czkawką już nie jednemu...właśnie przez problemy z silnikiem. Jedna laska nie zdążyła spłacić 12 rat z 48 jak staneła przed takim samym dylematem tyle, ze DE.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, co w takiej sytuacji lepsze? Sprzedać po odpowiednio niższej cenie czy szukać gołego słupka silnika?

 

Kup słupek, przełóż i sprzedaj auto póki chodzi. V50 to świetny samochód ale nie z tym silnikiem. Jak sprzedasz to upoluj V50 z 2.5 zaturbioną benzyną a będziesz miał dobre auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana silnika w warsztacie Volvo to tez nie maly koszt, wiem bo przerabialem w swoim 1.6.

 

Juz, mam nadzieje, na jakis czas spokoj z tym samochodem, ale pogadalem sobie tak w zaufaniu z mechanikiem.

Najwiecej tych samochodow w warsztacie jest z silnikiem 1.6 potem 2.0.

Jesli kupowac Volvo to tylko z silnikiem benzynowym lub dieslem D5.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest silnik 4 cylindrowy ? jesli tak , to jednej z bardziej udanych diesli , a i ich awarie sa malo spotykane . Silnik oopracowany przez PSA http://www.motodiesel.pl/silniki/3114-silnik-20-di.html - sam mam taki w peugeocie, nalot prawie 300 tys, w tym pewnie ze 150 skrecone..i zadnych , ale to zadnych problemow..oleju ani grama nie zjada , nawet jak mu na autostradzie deptalem caly czas po 170 km/h ( ok 3500 obr). Wiekszosc francuzow ma taki nalot i nikt nie narzeka tam na silnik , a czesc jeszcze go podkreca o te 15 - 20 koni ,

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam, po oddaniu Volvo V50 z silnikiem Diesla 2.0 do warsztatu z problemem dymienia na zimnym silniku okazało się, że nie trzyma ciśnienia, nie przeszedł próby olejowej. Koszt remontu wyceniono na około 5 tysięcy zł. Mierze się więc z dylematem zakupu używanego gołego słupka silnika za około 2,5 k bądź sprzedaży samochodu po odpowiednio obniżonej cenie. Sprzedawać szkoda ze względu na to, że cały osprzęt silnika tj. turbo, egr, wtryski, dwumasa zostało w ostatnich latach zregenerowane. Samochód ogólnie w perfekcyjnym stanie z wyjątkiem opisanego problemu. Używany silnik z allegro to również loteria ... Czy ma ktoś może jakiś zaufany warsztat który podjąłby się wymiany silnika w Lubelskim?

Mechanik powiedzial, że zrobil probę olejową? Bo coś się tu nie trzyma kupy.

Edytowane przez grizzli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obdzwonilem mnostwo ludzi. Generalnie nie zalezy nikomu na sprzedazy silnika, zarobieni czy cos?

 

W dwoch przypadkach siniki byly jeszcze w samochodach, ale niestety daleko (Drezdenko, Lublin), a nie chcialem kupowac na odleglosc, bez zobaczenia.

 

Wreszcie z polecenia obcej osoby, ktora wymieniala silnik 2.0, zadzwonilem i pojechalem po to:

http://allegro.pl/silnik-1-6-d-volvo-v50-c30-s40-euro-4-i6440819299.html

To nie jest reklama ani na razie nie polecam tego miejsca bo nie wiem jak sie bedzie spisywal silnik ale pierwsze wrazenie bardzo dobre i po przywiezieniu do mechanika po sprawdzeniu tez mu sie podobal.

 

Takze jak ktos szuka i mieszka blisko moze wziazc pod uwage to miejsce.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma pewnych żródel na silniki, bo to zawsze będzie loteria. Handlarze sami nie wiedzą, co mają i w jakiej kondycji.Jeżeli kupujący jest ogarnięty technicznie, można zrobić sprężanie jeszcze na placu u sprzedającego. To wiele mówi o kondycji silnika, ale nigdy całkowitej pewności nie da. Trzeba mieć sporo szczęścia i mieć wszystko poukładane w czasie, bo gwarancje rozruchowe są zazwyczaj bardzo krótkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jakby kogoś interesowało zakończenie mojej historii to jak na razie przejechane 350 km, chodzi cichutko, wszytko super, jak na rodzinne autko.

Koszt w dorym serwisie wszystko wyszło 9100 zł a to z powodu dokupienia kompletnego sprzęgła dwunasowego. Przy odkręcaniu silnika spadło mechanikowi na nogę. Wszystkie śruby obcięte, korba wyszła bokiem, stopione panewki.

Jakbym nie jechał na pykającym silniku koszta byłyby mniejsze no ale wyszło jak wyszło.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...