Skocz do zawartości

Poszukujemy chętnych do testów


Baraqda
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Miałbym do Was wielką prośbę.

Chcielibyśmy przeprowadzić z Wami testy preparatów do silników: Ceramizer CM (http://www.ceramizer.pl). Poszukujemy chętnych (ok 10 osób), którzy chcieliby zastosować preparat w swoim motocyklu i podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami. Oczywiście mile widziane byłoby sprawdzenie sprężania na cylindrach przed i po zastosowaniu (preparat powinien podnieść wink.png.
Ceramizera do testu dostaniecie oczywiście za darmo (normalnie 69 PLN)

Od razu dodam - nie jest to nowy produkt na rynku - eksperymentalny i nie sprawdzony. Preparat jest dostępny w normalnej sprzedaży już od pewnego czasu. Chodzi nam o uzyskanie wiarygodnych opinii użytkowników - tak Ceramizer funkcjonuje już od ponad 10 lat.

Ogólnie - Ceramizer służy do zabezpieczenia i regeneracji silników. Wytwarza warstwę ceramiczną w miejscach mikro pęknięć i regeneruje powierzchnie do wartości nominalnej danego elementu. Nie zagęszcza oleju i nie zmienia jego właściwości, jedna dawka preparatu to tylko 4g.
więcej o korzyściach z zastosowania poczytacie tutaj:
http://www.ceramizer.pl/ceramizer-cm

Chcemy poznać Waszą opinię. spoko.giflipa.gif

Jeśli chcesz nam pomóc a przy okazji zabezpieczyć swoją maszynę - proszę o kontakt!

Pozdrawiam!

 

3bc69d5a5aa90445med.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Komandosek za odpowiedź!

 

Zbieramy chętnych do środy (13.07) i zrobimy podsumowanie oraz roześlemy szczegółowe co i jak.

W ramach zasad testu:

Zbieramy 10 najlepszych opinii (najlepszych tzn. nie tych wychwalających tylko potwierdzonych pomiarami, może zdjęciami, tekstem z wrażeniami). 10 najbardziej pełnych relacji otrzyma nagrodę - dowolny produkt z gamy Ceramizera - free.
Wszyscy biorący udział w teście, którzy prześlą nam swoją opinię, dodatkowo otrzymają dożywotni rabat na produkty Ceramizera.
Przypomnę - produkt do testu jest gratis. piwo.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Ja mogę sprawdzić na GS 500.

Witaj,

 

Proszę prześlij mi swoje dane do wysyłki Ceramizera na adres: [email protected]

 

Mogę zrobić test w singlu 4t

 

Prześlij mi swoje dane do wysyłki Ceramizera na [email protected]

 

Ja również mogę w GSXR 750, tylko testy w ograniczonym zakresie ze względu na wyjazdy torowe. Manometr bardzo prawdopodobny :)

To również proszę o dane do wysyłiki Ceramizera na [email protected]. Manometr daje nam dane na papierze, co dla innych Chłopaków jest dowodem. Jak ktoś używa Ceramizera i po prostu napisze, że jest np super mamy od razu posty, że sami sobie to napisaliśmy... :(

Zawsze można zastąpić przejechanie 1500 km motogodzinami pracy (ok 40 motogodzin) :)

 

Też mogę wypróbować bo akurat moto trochę dymi przy schodzeniu z obrotów ale pomiaru sprężania nie będę miał jak zrobić (chyba że ktoś użyczy manometr).

Też jesteśmy z Warszawy i mamy manometr ale z końcówką uniwersalną (nie moto). Czy masz trudny dostęp do świec? Zawsze możesz podjechać i sprawdzimy. I na test zapraszamy :).

W celu kontaktu, napisz: [email protected]

 

Aplikacja preparatu jest prosta.

 

Rozgrzewamy silnik, wlewamy bezpośrednio do oleju, przejeżdżamy 1500 km (lub ok 40 motogodzin pracy silnika) i proces zakończony. W tym czasie warstwa regenerująco/zabezpieczająca wytworzy się na elementach trących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Też jesteśmy z Warszawy i mamy manometr ale z końcówką uniwersalną (nie moto). Czy masz trudny dostęp do świec? Zawsze możesz podjechać i sprawdzimy. I na test zapraszamy :).

W celu kontaktu, napisz: [email protected]

 

 

Dostęp do świec jest taki sobie bo to stara Honda CBR 600 F3. Ale po opuszczeniu chłodnicy powinno być wystarczająco dużo miejsca.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mogę na dwóch motocyklach. Ciśnienie powinienem mieć gdzie zmierzyć.

 

To wspaniale! Zatem proszę o dane do wysyłki Ceramizerów dwóch na: [email protected] :)

 

 

 

Dostęp do świec jest taki sobie bo to stara Honda CBR 600 F3. Ale po opuszczeniu chłodnicy powinno być wystarczająco dużo miejsca.

Z chłodnicą też mieliśmy problem przy naszej SV650S. Tu po opuszczeniu chłodnicy tylko dedykowaną do motocykli końcówką dało się dotrzeć.

Zapraszamy na Bartycką 116 w Warszawie. Pomyślimy, zobaczymy, może do tego czasu jakaś dobra dusza z manometrem z okolicy się znajdzie i poratuje ;) a przy okazji weźmie udział w teście :p

 

Panie i Panowie,

 

Dodam, że listę zamykamy dzisiaj więc to ostatnia szansa dołączenia do grona TESTERÓW! Swoją chęć wzięcia udziału wyraziło już 13 osób - Wielkie Dzięki.

 

Oczywiście wyniki testów skrzętnie zbierzemy i przedstawimy na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie,

 

Zamykam listę i wrzucam do excela. Ci co się zgłosili ale nie podesłali jeszcze adresu do wysyłki Ceramizera - proszę to zrobić.

 

Mam nadzieję, że dzięki waszym rzetelnym i niezależnym testom wyskoczymy z tematu "Reklama" chociażby na "przy piwie" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...