SamotnyWilk Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Kolega prosił mnie żebym mu zrobił skuterek,myślałem ,że to ogarne w 2 dni,ale już siedzę 2 tygodnie i nic nie wymyśliłem. Silnik odpala na dotyk,gdy stoii na stopce, wkręca się ładnie na obroty i chodzi jak bajka. Natomiast gdy ktoś usiądzie na niego,to pod obciążeniem już się nie wkręca i pod małą górkę już cieżko mu wyjechać. Kompresja prawie 7 atmosfer,simeringi na wale sprawdziłem wszystko okej,iskra taka,że konia zabije,rolki na sprzęgle dałem lżejsze i nie pomogło.Paliwo świeże. Cylinder dławiony w okienku wylotowym do połowy,ale nie sądze żeby to było przyczyną. Tłok ma okienka,,a gdzies przeczytałem ,że w tym skuterze były pełne. jakieś pomysły? Sugestie?? MOże miał ktoś podobny przypadek? Bo kończa mi się już pomysły....Gażnik nówka ze sklepu założony na próbę i nic się nie zmieniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 7 barów będzie chyba mało,aby to latało jak trzeba Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Nie napisałeś najwazniejszego czy koledze zepsuł się ten skuter czy kupił go zepsutego ? tzn czy on w ogóle kiedyś jeździł prawidłowo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 (edytowane) 7 barów będzie chyba mało,aby to latało jak trzebaMało? Nowy ma 9 bar, przy 7 barach to bez problemu powinien wyjechać pod górkę,nie dziwił bym się jakby miał 3-4 bary, ale 7 to uważam ,że nie ma tragedii. Nie napisałeś najwazniejszego czy koledze zepsuł się ten skuter czy kupił go zepsutego ? tzn czy on w ogóle kiedyś jeździł prawidłowo . Jedyne co wiem,to,że w 2010 roku ten skuter był kupiony ,nowy w Polskim salonie . Potem nastąpił ten problem,i 3 mechaników rozłożyło ręce bo nie doszli co jest przyczyną.Właściciel sprzedał w końcu ten skuter koledze za kilka stów. Edytowane 24 Czerwca 2016 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 mój piaggio 2T przy 6 barach ledwo jeździ , kopa zero 50 vmax na totalnie zapartym gazie i pomyślnych wiatrach i też na jałowym się pięknie kręci itp -więc myślę jak dzikowski cylinder tłok Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 25 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 mój piaggio 2T przy 6 barach ledwo jeździ , kopa zero 50 vmax na totalnie zapartym gazie i pomyślnych wiatrach i też na jałowym się pięknie kręci itp -więc myślę jak dzikowski cylinder tłok Spróbuje jeszcze z innym cylindrem i tłokiem bez okienek, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Niestety inny zestaw cylinder+tłok nie przyniosły efektu. Wszystko już sprawdziłem mechanicznie jest wszystko jak należy. Została mi elektryka, obstawiam,że jest to wina modułu lub cewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Zwiększ mu dawkę paliwa-podnieś iglicę lub wymień dysze główną na większą Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Dysza jest 70, zatem więcej paliwa nic nie daje,z iglica też kombinowałem,zero efektu. Podmieniłem moduł na nowy (jakiś chiński), oraz cewkę i nic się nie zmieniło. Nie wiem ręce mi już opadają. Może ten impulsator na magneto?? tego nie sprawdzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
montik Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Jakby impulsator był uszkodzony to by nie było iskry ... Napisz jaki to skuter czy 2t czy 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Jakby impulsator był uszkodzony to by nie było iskry ... Napisz jaki to skuter czy 2t czy 4t dwusuwowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 a w jakim stanie jest filtr powietrza, no i w ramach eksperymentu przejedź się bez tłumika - miałem dwa takie przypadki (akurat to było TGB) bo może byc przypchany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
montik Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Tak jak kolega wyżej napisał sprawdź drożność tłumika . Luknij też na pompkę paliwa (jeżeli posiada) .. Porządna regulacja gaźnika i powinno trybić :DNapisz jeszcze czy jak odpalisz i dasz gazu kopci czy nie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 a w jakim stanie jest filtr powietrza, no i w ramach eksperymentu przejedź się bez tłumika - miałem dwa takie przypadki (akurat to było TGB) bo może byc przypchanyFiltr jest czysty i nie jest podziurawiony,co ciekawe gdy zdejmę z gażnika całą obudowę z filtrem chodzi troszkę lepiej. Co do tłumika to odkręciłem cały tłumik i próbowałem jak to jedzie bez tego...Niestety nie pomogło Tak jak kolega wyżej napisał sprawdź drożność tłumika . Luknij też na pompkę paliwa (jeżeli posiada) .. Porządna regulacja gaźnika i powinno trybić :DNapisz jeszcze czy jak odpalisz i dasz gazu kopci czy nie ?? Tłumik jest w porządku,fakt jest troche zaolejony w środku bo czuć troche dziwny zapach palonego oleju,i nie jest to zapach charakterystyczny dla dwusuwa. Gaznik ustawiałem,rozbierałem i regulowałem od A do Z i nic,inny (nowy) na podmiankę też nie pomógł. Jak odpale to kopci Serio już nie wiem co tu jest grane w tym skuterze,zgłupiałem :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
montik Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) Zrob tak. Przemyj gaznik i odlacz od niego rurkę ktora podaje olej. Zrób sam mieszanke i zalej do wezyka paliwowego. Moze byc że podaje za duzo oleju silnik sie dlawi. Robilem kiedys Tgb mial to samo. Gdy dluzej postal to w gazniku zbieralo sie duzo oleju. Odlaczylem go calkiem i sam robilem mieszanke. Ale przed odpaleniem nalej czystej wachy do cylindra niech sie wszystko wypali. Nic mu sie nie stanie. Edytowane 11 Lipca 2016 przez montik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.