Skocz do zawartości

Suzuki SV650 z 99r szarpie przy 7 tyś. obr.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z Suzuki SV 650 z 1999 roku, a mianowicie podczas jazdy przy prędkości 140km/h

i obrotach w granicy 7 tyś. motocykl zaczyna szarpać dosyć mocno i strzelać w tłumik, a co najważniejsze

w momencie szarpania wariuje też obrotomierz, gdy odkręcę manetkę do końca wtedy ustępuje, dzieje się to

tylko przy równej jeździe. Czy to może być wina modułu? Ładowanie sprawdzałem jest ok. w granicach 14.3v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ciekawi mnie co to może być, bo u mnie po mimo ustawienia pilotów na wartości fabryczne, zrobienia synchro i sprawdzeniu cewek z przewodami, moto nadal ma czasem fochy przy stałej prędkości. Obroty około 4.5-5.5 tyś.

Edytowane przez Kogut341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to gdzie szukać dalej problemu? w gaźnikach w inazumie jest tylko regulacja pilotami- iglice są na sztywno, a dysze na których był przed serwisem nie były zmieniane. Przesunięcie wałka wydechowego o jeden ząbek mogło by dać taki efekt (wymieniali mi łańcuszek)?

Edytowane przez Kogut341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast rozważać problemy z rozrządem itp, zacząłbym od podstawowych rzeczy, wężyki podciśnienia, króćce ssące czy nie są popękane, przy 7 tys wytwarzane jest na tyle duże podciśnienie że może łapać lewe powietrze przez sparciałą gumę, następnie zobaczyć na świece -ich kolor/iskra a na końcu dokładnie przeglądnął bym przewody WN łącznie z fajką, być może jest któraś obluzowana i nie styka się ciągle ze świecą przez co ma mili sekundowe przerwy w dostawie prądu. Jeśli masz Multimetr/miernik sprawdź oporność każdej z fajek, świec oraz przewodów wysokiego napięcia.

Sprawdź te rzeczy a następnie zdaj relacje.

Trzymam kciuki! Powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomierzyłem cewki, był problem z fajkami, oporność wychodziła delikatnie poza zakres serwisowy. założyłem cały inny komplet który trzyma normy ale to nie za wiele pomogło.

układu dolotowego nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do zasilania cewek podłączyłem wedle serwisówki. Nie wiem co miał bym tam sprawdzić na tych przewodach?

toowdie, będę musiał to wszytko zbadać, bo może nie chodziło tutaj o niewiedzę serwisu, tylko coś skopali i nie chcieli się przyznać.

mambrany rozumiem mają nie mieć żadnych pęknięć czy innych uszkodzeń? Przy zdjętej puszce filtra wszystkie przepustnice powinny podnosić się równocześnie?

filtr był nowy.

Edytowane przez Kogut341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Przepraszam panowie za nieobecność, wypadek na moto.

Suzuki zrobione. Okazał się czujnik przy stopce bocznej i słaba sprężyna. Po prostu przy tych obrotach zaczęła drgać

stopka i czujnik wariował włączając zapłon i rozłączając z tego ten cały CYRK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...