gumiskm2354 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Witam. Mam problem z Suzuki SV 650 z 1999 roku, a mianowicie podczas jazdy przy prędkości 140km/hi obrotach w granicy 7 tyś. motocykl zaczyna szarpać dosyć mocno i strzelać w tłumik, a co najważniejszew momencie szarpania wariuje też obrotomierz, gdy odkręcę manetkę do końca wtedy ustępuje, dzieje się totylko przy równej jeździe. Czy to może być wina modułu? Ładowanie sprawdzałem jest ok. w granicach 14.3v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7beat Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 jak bym zajrzał do gaźników, dawke powietrza ustawić, synchro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 sprawdź membrany, ale zacznij od filtra powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) no ciekawi mnie co to może być, bo u mnie po mimo ustawienia pilotów na wartości fabryczne, zrobienia synchro i sprawdzeniu cewek z przewodami, moto nadal ma czasem fochy przy stałej prędkości. Obroty około 4.5-5.5 tyś. Edytowane 29 Czerwca 2016 przez Kogut341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Bo piloty nie maja nic do rzeczy przy takich obrotach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) to gdzie szukać dalej problemu? w gaźnikach w inazumie jest tylko regulacja pilotami- iglice są na sztywno, a dysze na których był przed serwisem nie były zmieniane. Przesunięcie wałka wydechowego o jeden ząbek mogło by dać taki efekt (wymieniali mi łańcuszek)? Edytowane 29 Czerwca 2016 przez Kogut341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Przecież mowa o SV. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam10-98 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Zamiast rozważać problemy z rozrządem itp, zacząłbym od podstawowych rzeczy, wężyki podciśnienia, króćce ssące czy nie są popękane, przy 7 tys wytwarzane jest na tyle duże podciśnienie że może łapać lewe powietrze przez sparciałą gumę, następnie zobaczyć na świece -ich kolor/iskra a na końcu dokładnie przeglądnął bym przewody WN łącznie z fajką, być może jest któraś obluzowana i nie styka się ciągle ze świecą przez co ma mili sekundowe przerwy w dostawie prądu. Jeśli masz Multimetr/miernik sprawdź oporność każdej z fajek, świec oraz przewodów wysokiego napięcia.Sprawdź te rzeczy a następnie zdaj relacje.Trzymam kciuki! Powodzenia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 pomierzyłem cewki, był problem z fajkami, oporność wychodziła delikatnie poza zakres serwisowy. założyłem cały inny komplet który trzyma normy ale to nie za wiele pomogło. układu dolotowego nie sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam10-98 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 A przewody zasilające cewkę?hmm Ciężki przypadek :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 a jak membrany i filtr powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 (edytowane) co do zasilania cewek podłączyłem wedle serwisówki. Nie wiem co miał bym tam sprawdzić na tych przewodach? toowdie, będę musiał to wszytko zbadać, bo może nie chodziło tutaj o niewiedzę serwisu, tylko coś skopali i nie chcieli się przyznać.mambrany rozumiem mają nie mieć żadnych pęknięć czy innych uszkodzeń? Przy zdjętej puszce filtra wszystkie przepustnice powinny podnosić się równocześnie?filtr był nowy. Edytowane 12 Lipca 2016 przez Kogut341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumiskm2354 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Witam. Przepraszam panowie za nieobecność, wypadek na moto.Suzuki zrobione. Okazał się czujnik przy stopce bocznej i słaba sprężyna. Po prostu przy tych obrotach zaczęła drgaćstopka i czujnik wariował włączając zapłon i rozłączając z tego ten cały CYRK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.