Skocz do zawartości

Kręci do 5tys obrotow,na luzie ok.Kawasaki 454 LTD


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Problem polega na tym ze na luzie motor kręci normalnie ale podczas jazdy tylko do 5tys. Potem zachowuje sie tak jakby coś odcinało zaplon.Delikatnie szarpie a po mocniejszym odkręceniu manetki zwalnia.Niezależnie na którym biegu.Mocy nie stracil,ale jedzie tylko 80-90 km/h.Jeszcze w tamtym sezonie chodził normalnie.Gaźnik czyszczony juz chyba ze 3 razy.Swiece też wymienione,brak różnicy.Zawory ustawione.Filtry powietrza wymienione.Paliwo dochodzi.Cewki pomierzone i wartości zgadzają sie z serwisówka.Kable zapłonowe maja okolo 1kohm Mam wrażenie że kiedy go zamula to dymi z rury na ciemno,nie mocno ale jest to dosc widoczne.Nie strzela w gaznik ani wwydech.Tylko po solidnym przegazowaniu strzeli w tłumik.Czy to wina zapłonu czy zasilania paliwem ?Czy impulsatory mogą mieć wplyw na taki zachowania ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece wyglądają jak na zdjeciu.Zawsze miały taki kolor.Zaworki z pływaka były w tamtym roku wymieniane,od tego czasu gaźnik rozbierałem juz 3 razy.Membrany też wyglądaja na dobre.Nie zauważyłem żadnych dziurek.Blaszki z pływaków nie są odgięte,są równo w poziomie.Tak jak były.Jutro jeszcze zmierze poziom paliwa tylko znajdę jakiś wężyk.

post-86194-0-93647700-1464281808_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi że podczas jazdy na wyższych obrotach może tego paliwa brakować. Albo w druga stronę, jak odkręcisz to może go zalewać. Ale patrząc na świecę to jest za ubogo. A filtr paliwa masz standardowy?

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa standardowy,w baku.Jak odkręcę i odepnę od gaźnika to leci równym strumieniem.Więc chyba ok.Przed chwilą zmierzyłem poziom paliwa w gaźniku i jest jak na zdjeciu.Czyli jakieś 5-7 mm powyżej łączenia komory pływakowej z górną cześcią gaźnika.Patrzałem w serwisówkę ale nie zabardzo rozumiem gdzie jest na gaźniku zaznaczony punk do którego ma sięgać paliwo.

post-86194-0-46078200-1464353021.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisówce pisze że poziom powinien być 0.5 do 1mm poniżej łączenia.Tak to zrozumialem.Wiec wychodzi na to ze paliwa jest jakby za dużo w gaźniku a na wyższych obrotach jakby go brakuje.Jak można sprawdzić czy membrany pracują dobrze i dźwigają "tłoczek" z iglicą do samej gòry? Podłączyć jakoś podciśnienie ? Np. odkurzacz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...