Skocz do zawartości

Nervus

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    EL

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki LTD 454
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Nervus

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witaj. Moja to 454, więc następca twojej, ale też już ponad 30-to letnia, więc technologia podobna. Najlepiej jak zlokalizujesz wyciek, bo bez tego to strzelanie na oślep ślepakami :biggrin: U mnie w zeszłym sezonie zaczęła puszczać z pod pokrywy alternatora. Nie był to duży wyciek i łatwo go zlikwidowałem. U ciebie wygląda poważniej. Może uszczelka pod głowicą?
  2. http://www.tvn24.pl/zginal-motocyklista-bez-prawa-jazdy-wstepnie-winna-kierowca-auta,719901,s.html Kolejny... Koledzy/koleżanki wiem, że radość z ciepłych dni, ale...
  3. http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,motocykl-rozpadl-sie-na-kawalki-kierowca-w-stanie-krytycznym,225255.html
  4. http://www.tvn24.pl/wejherowo-motocyklista-potracil-piesza-oboje-zgineli,679311,s.html
  5. Do staruszki Kawy z '86 z przebiegiem 44kkm co polecacie lać? W manualu zalecany to SAE 10W40 lub 10W50 (w naszym klimacie). Macie jakieś "dobre rady"? ;)
  6. Witam, Poszukuję ssącego (ten z napędem obrotomierza) wałka rozrządu do Kawasaki 454 LTD '86. Pozdrawiam.
  7. Witam. W zeszłym sezonie miałem problemy z odpalaniem. Prawdopodobnie był winny aku, ale moim drugim podejrzanym jest kompresja. Będę chciał się zabrać za moto w najbliższym czasie i moje pytanie jest następujące. Czy masz może przyrząd do zmierzenia kompresji. Jestem z Łodzi, więc można się łatwo złapać. Jeśli jeszcze masz motocykl oczywiście ;) Pozdrawiam.
  8. Dzięki za odpowiedź, chociaż niezbyt optymistyczną [emoji19] Problemem może być znalezienie dobrej. Może pewniejsze byłoby zregenerować swoją? Da się? Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
  9. Odkopię temat, może ktoś tu jeszcze zagląda...? Moto jest u mechanika. Regulacja zaworów, bo nie odpalał (brak kompresji). Się okazało, że nie miał już wcale luzu na zaworach. Przez to nie domykał się zawór i kompresja uciekała. Zmartwiła mnie jednak inna informacja. Otóż mechanior powiedział, że to już chyba ostatnia regulacja, bo więcej się nie da. Możecie mi powiedzieć co mnie czeka w związku z tym? Co będę musiał zrobić i ile to może kosztować? Moto kupiłem w tym sezonie i już taka niemiła historia na początku... :( Oczywiście można powiedzieć, że przy roczniku '86 można się już spodziewać różnych 'kwiatków', ale wygląda mi to na bardzo już zmęczony egzemplarz :( Szkoda, bo moto bardzo mi pasuje i jestem nim zauroczony... Pomoże ktoś radą lub innym wsparciem? Pozdrawiam
  10. Nervus

    Kawasaki 454 ltd

    Witam. Może ktoś tu jeszcze zagląda i doradzi. Od tego sezonu jest szczęśliwym posiadaczem Kawy 454 LTD. Moto jest w wersji bobber i daje / dawało mi wiele frajdy. Niestety od ponad tygodnia moto stoi i odmawia współpracy. Nie chce zapalić. Paliwo/gaźniki ok, prąd ok. Nie pali. Wszystko wydaje się być w porządku. Nie sprawdzona kompresja (brak przyrządu). Wygląda mi to na podwieszony/uchylony zawór. Może ktoś pomóc w diagnozie i wspomóc radami? Można też tylko dodać otuchy [emoji12]. Mój łobuz [emoji41] Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...