czesiek10 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Witam.Problem polega na tym ze na luzie motor kręci normalnie ale podczas jazdy tylko do 5tys. Potem zachowuje sie tak jakby coś odcinało zaplon.Delikatnie szarpie a po mocniejszym odkręceniu manetki zwalnia.Niezależnie na którym biegu.Mocy nie stracil,ale jedzie tylko 80-90 km/h.Jeszcze w tamtym sezonie chodził normalnie.Gaźnik czyszczony juz chyba ze 3 razy.Swiece też wymienione,brak różnicy.Zawory ustawione.Filtry powietrza wymienione.Paliwo dochodzi.Cewki pomierzone i wartości zgadzają sie z serwisówka.Kable zapłonowe maja okolo 1kohm Mam wrażenie że kiedy go zamula to dymi z rury na ciemno,nie mocno ale jest to dosc widoczne.Nie strzela w gaznik ani wwydech.Tylko po solidnym przegazowaniu strzeli w tłumik.Czy to wina zapłonu czy zasilania paliwem ?Czy impulsatory mogą mieć wplyw na taki zachowania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackass Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Jaki kolor świecy?? Wygląda, że jest za bogato albo za ubogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Sprawdź poziom paliwa w gaźniku. Sprawdź też zaworek, bo może się przycina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesiek10 Opublikowano 26 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Świece wyglądają jak na zdjeciu.Zawsze miały taki kolor.Zaworki z pływaka były w tamtym roku wymieniane,od tego czasu gaźnik rozbierałem juz 3 razy.Membrany też wyglądaja na dobre.Nie zauważyłem żadnych dziurek.Blaszki z pływaków nie są odgięte,są równo w poziomie.Tak jak były.Jutro jeszcze zmierze poziom paliwa tylko znajdę jakiś wężyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Sprawdź też drożność kranika , może jest przytkany . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesiek10 Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Z kranika leci normalnie,na podcisnieniu i na PRI.Nawet gdyby leciało wolniej to po chwili jazdy na luzie powinno sie wyròwnać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Właśnie o to chodzi że podczas jazdy na wyższych obrotach może tego paliwa brakować. Albo w druga stronę, jak odkręcisz to może go zalewać. Ale patrząc na świecę to jest za ubogo. A filtr paliwa masz standardowy? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesiek10 Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Filtr paliwa standardowy,w baku.Jak odkręcę i odepnę od gaźnika to leci równym strumieniem.Więc chyba ok.Przed chwilą zmierzyłem poziom paliwa w gaźniku i jest jak na zdjeciu.Czyli jakieś 5-7 mm powyżej łączenia komory pływakowej z górną cześcią gaźnika.Patrzałem w serwisówkę ale nie zabardzo rozumiem gdzie jest na gaźniku zaznaczony punk do którego ma sięgać paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Przeczytaj uważnie serwisówkę. Napisane w niej jest ile mm powyżej lub poniżej poziomu łączenia pokrywy komory pływakowej z gaźnikiem ma się znajdować poziom paliwa... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesiek10 Opublikowano 30 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 W serwisówce pisze że poziom powinien być 0.5 do 1mm poniżej łączenia.Tak to zrozumialem.Wiec wychodzi na to ze paliwa jest jakby za dużo w gaźniku a na wyższych obrotach jakby go brakuje.Jak można sprawdzić czy membrany pracują dobrze i dźwigają "tłoczek" z iglicą do samej gòry? Podłączyć jakoś podciśnienie ? Np. odkurzacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nervus Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Edytowane 6 Czerwca 2016 przez Nervus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesiek10 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Czyli poziom ma być 0.5 mm poniżej dolnej krawędzi łaczenia gaźnika tak ? Czy ten minus znaczy coś innego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesiek10 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Problem rozwiązany. Pomogła wymiana pływaka,ustawienie poziomu paliwa (wiecej niż w serwisówce). Dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.