Skocz do zawartości

Yamaha YFM 350 04r Luz tłok-cylinder.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oryginalny tłok jest lany. Lane tłoki można ciaśniej pasować przez co silnik ma nieco lepsze parametry. Wossner jest kuty a takie tłoki muszą mieć luźniejsze pasowanie.

Jakbys kupił proxa czy oryginał w salonie to pasowanie byłoby zgodne z serwisówką.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuty tłok bardziej "puchnie" po rozgrzaniu ale znacznie więcej weźmie na klatę ale w takim dziadku to nie ma znaczenia. Kwestia jakości/dokładności szlifu czy te 4 setki przyłapią ten tłok czy nie. Rób na 6 setek dla wossnera to minimum, plus taki, że te tłoki wolno się zużywają.

Edytowane przez M a D a F a K a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...