Skocz do zawartości

Kupno pierwszego motoru Crossa .


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich , mam do was pewne pytania związane z motorem a ściślej pisząc Crossem . Otóż chcę sobie za parę miesięcy kupić crossa , ale nie mam kompletnie pojęcia jakiego , nie znam się na tym kompletnie , możecie się śmiać , ale jedyny motor jaki miałem to był komarek i to z ręcznymi biegami . Nigdy nie mogłem sobie pozwolić ja motor , gdyż mój tata jest sceptyczny do motorów .... Za niedługo wybieram się do pracy , no i zbieram pieniądze i kupuje sobie motor i robię prawo jazdy , dziś już mnie nikt nie powstrzyma :D , wolę się dowiedzieć teraz co mi doradzicie , gdyż mam jeszcze czas na namysł , niż potem się śpieszyć , wydaje mi się że 125 była by idealna na pierwszy raz , ale mogę się mylić . Dodam że jestem dość chudy 180cm wzrostu i tylko 55 kg wagi , ale siłę się poprawi hehe , proszę o jakieś mądre rady , pozdrawiam serdecznie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam nie napisałem najważniejszych rzeczy , na samego crossa , przeznaczył bym do 8 tys , resztę sprzętu kupię osobno , kask , google itd. Co do tego jaki to ma być cross to cholercia sam nie wiem , ale wydaje mi się że takim którym będę mógł jeździć po lasach , jakieś wzniesienia . To raczej by mnie najbardziej interesowało .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam nie napisałem najważniejszych rzeczy , na samego crossa , przeznaczył bym do 8 tys , resztę sprzętu kupię osobno , kask , google itd. Co do tego jaki to ma być cross to cholercia sam nie wiem , ale wydaje mi się że takim którym będę mógł jeździć po lasach , jakieś wzniesienia . To raczej by mnie najbardziej interesowało .