piotreh Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Witam mam taki problem w kmx 125 kupiłem tłok wossner(postawiłem na jakość i trwałość ;d) zrobiłem szlif z luzami jak zaleca producent tłoka czyli 6 setek po szlifie fazowałem okna w cylindrze... wszystko jak należy po złożeniu motocykl pali bez problemów tylko jest takie jak by dzwonienie na zimnym silniku dość głośne jak silnik się zagrzeje to jak by mniej później praktycznie wcale ale za każdym odpaleniem silnika na zimnym lub na letnim to słychać.... Wydaje mi się że to pierścień dzwoni ale dla czego ? o przegrzaniu ani jeździe na zimnym silniku nie ma mowy dopiero co złożyłem motocykl nie wypalił jeszcze pierwszej zalanej 5 paliwa... dlaczego tak jest ? czy może to jest normalne i tak ma być ? może ktoś coś wie na ten temat ;) z góry dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 tłok kuty z dużym luzem zawsze będzie się tłukł w tulei dopóki się nie nagrzeje. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreh Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Aha czyli wszystko jest ok ;) dzieki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) tłok kuty z dużym luzem zawsze będzie się tłukł w tulei dopóki się nie nagrzeje. u mnie w crm nic nie było słychać i ogólnie nie spotkałem się z tym żeby wossner dzwonił -ja obstawiam źle dobrany luz ...... sam robiłeś szlif czy u kogoś ? Edytowane 13 Maja 2016 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreh Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 szlif robiony był w zakładzie niby profesjonalnym... dwa razy mówiłem gościowi żeby zrobił taki luz jak na pudełku pisze czyli 6 setek no myśle że tak zrobił ale w sumie nie sprawdzałem po szlifie jaki jest luz .... może źle napisałem to nie jest takie typowe dzwonienie ale no po prostu na zimnym silniku trochę hałasuje a później jak się nagrzeje to jest git praca silnika jest cicha... no nie wiem jak to inaczej określić xddTrochę szukałem o tym w googlach no i można się spotkać z taką odpowiedzią jak napisał kolegaqpa.... dużo gości opisuje takie same przypadki chodź by w samochodach sportowych tuningowanych w których są kute tłoki założone... też piszą że po nagrzaniu silnika problem znika... więc może to normalne ? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 sam luz 6 setek to jest sporo więc jak motocykl na ciepło chodzi dalej to nie ma sensu szukać problemów na siłe Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 Norma, w dt 125 jest tak samo że klepie wossner. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 sam luz 6 setek to jest sporo Jaki jest najmniejszy luz montażowy z jakim się spotkałeś ?Bo ja montowałem na 4 setki.Montuje się jakieś tłoki na mniejszy luz ??? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 dla mnie 0.06 to jest ciasno ......... na 0.04 nigdy nic nie składałem w xr600 w tuleji robił mi bodajrze 0.08 i nic nie dzwoni a jest tkrj i żeliwna tuleja od ursusa :D w jakimś skuterku pamiętam producent jakiegoś taniego tłoka zalecał 0.08 ( meteor chyba ) ... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Ja jak ostatnio robiłem górę silnika w dt 80 zrobili mi środkowy luz czyli 0, 05 Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreh Opublikowano 15 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 wossner ma na pudełku napisane że 0.06 no to chyba się tego trzeba trzymać jak tak zalecają ... po za tym tam co robiłem szlif gość mówił że właśnie robi się na 0.06 za zwyczaj to taki standard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demonklx Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 luzy tłoka są zależne od producenta motocykla i od pojemność i producenta tłoka przeważnie na kutych jest 0.06 ale zamienniki zawsze odbiegają od oryginałów bo by im paten nie pozwolił i jak się kupuje zamiennik to trzeba dopytać ludzi co i jak robić np ost robiłem szlif klr 650 na tłoku wossnera i dowiedziałem się ze na 0.06 się tłok zaciera to kazałem zrobić o pol setki większy i moto chodzi jak złoto nie grzeje się nie dymi jest mocne nic nie brzęczy w cylindrze widoczne w dt musi być inaczej spasowany ze dzwoni a te 0.06 z tego co mi się wydaje to jest testowany metal ze o tyle może się rozszerzyć chyba wszystkie kute wossnery mają te 0.06 a tu jeszcze trzeba wiedzieć jak rozszerza się tuleja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazinek Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Witam. Wczoraj doszedł do mnie Wossner. Po wtopie z Vertexem przed montażem postanowiłem go pomierzyć. Zamówiłem 55.96. Wcześniej zadzwoniłem, żeby się dopytać czy to jest średnica TŁOKA. Pomiary na 3 wysokościach odbiegały od siebie znacznie. Cylinder mierzony na precyzyjnej maszynie pomiarowej w Pleszewskiej Fabryce Obrabiarek "Famot" i wg tych wyników zamówiłem tłok. Wyniki pomiaru tłoka zwykłym mikrometrem Na pudełku jest napisane 55.96 Jutro postaram się zareklamować tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 ale żaden tłok nie ma takiego samego wymiaru na każdej wysokości , każdy tłok jest owalny.........w serwisówce do moto jest podane na jakiej wysokości się mierzy tłok , dla mnie ten jest dobry....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Parę setek jest w granicach tolerancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.