NinjaSV Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Witam, wczoraj zrobiłem pierwszą dłuższą trasę swoją SV 650N'01. Postanowiłem przetestować sprzęt, i tu niespodzianka, do 160 idzie całkiem zdrowo, powyżej już trochę walka się zaczyna, prędkość jaką osiąga na piątym biegu to 190 km/h, 200 może w porywach pójdzie, gdzie wydaje mi się przy mojej wadze (69kg) powinna spokojnie rozwinąć więcej, oczywiście leżałem na baku schowany za mini owiewką, 6 bieg juz nie przyspiesza. Dodam że moto szarpie podczas jazdy na stałych obrotach w zakresie 4000 - 6000, na 4 pierwszych biegach, jakby delikatnie przerywał, potem ciężko to w sumie odczuć. Miał ktoś może podobne objawy? Co może być przyczyną, od czego zacząć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Wymiany motocykla. Niestety.Przyśpieszenie jest prawidłowe.Szarpanie też jest w miare normalne, motocykl nie jest stworzony do jazdy ze stałą prędkością. Na motocyklu albo się przyśpiesza, albo hamuje. I tak w kółko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NinjaSV Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Masz na mysli, ze SV juz tak maja? Widzialem pare filmikow, i poczytalem pare tematow na forach, jesli chodzi o V max wydaje mi sie ze spokojnie powinna do tych 210 220 sie rozpedzic, szczegolnie z moja waga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Skoro szarpie na stałych obrotach to oddaj na przegląd bo ewidentnie cos kuleje. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 A jakie masz zębatki zamontowane w tej svce? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NinjaSV Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Zębatki seria, wydaje mi się, że straciła moc ostatnio, choć mogłem przywyknąć, poprzedni właściciel mówi że jemu na 5 bez problemu do 210 szła, i to był max, ale był sporo cięższy ode mnie. Ma zamontowany przelot, lubi w niego strzelić, gaźniki do regulacji czy to norma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Skoro szarpie w zakresie 4000 - 6000 to gaźniki do regulacji. Do zaworów też warto zajrzeć. Identyczny przypadek miałem w RF900, w przedziale 3000 - 5000 obrotów nie dało się jeździć bo szarpał jak szalony. Po regulacji zaworów i gaźników problem zniknął. Też miałem przelot oraz ktoś wyciął w airboxie dziurę bo myślał, że dzięki temu motocykl będzie dostawał więcej powietrza i będzie lepiej szedł. Bzdura, na dziurawym airboxie nie dało się ustawić gaźników. Jak kupiłem oryginalny to pierwsza regulacja i gaźniki ustawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NinjaSV Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 I domyślam się, że źle ustawione gaźniki też mogą powodować spadek mocy? Zawory? Masz na myśli luzy do regulacji czy coś mogło się uszkodzić?Sorry nie doczytałem, na dniach umawiam Suzi na regulacje synchro gaźników i zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Dodaj do tego wymiane dysz i fitra powietrza żeby zgrać to wszystko z przelotowym wydechem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NinjaSV Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Wczoraj wymieniłem filtr powietrza, świece, w poniedziałek regulacja synchro + czyszczenie gaźników i regulacja zaworów, niestety sam tego nie zrobię. Mam nadzieje ze pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Filtr powietrza powinien być K&N do przelotowego tłumika. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Masz na mysli, ze SV juz tak maja? Widzialem pare filmikow, i poczytalem pare tematow na forach, jesli chodzi o V max wydaje mi sie ze spokojnie powinna do tych 210 220 sie rozpedzic, szczegolnie z moja waga.Moim zdaniem przy prędkościach rzędu 200kmh +, waga ma znikomy wpływ na wynik prędkości maksymalnej. Jak wiemy z fizyki opór powietrza rośnie do kwadratu prędkości, tzn. jadąc 50 kmh i chcący przyśpieszyć 2 razy, opór powietrza wzrośnie 4 razy. Bawiąc się różnymi kalkulatorami 200 km/h to realny wynik dla tego motocykla, raczej nie więcej, kwestia jeszcze ile licznik przekłamuję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NinjaSV Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Problem rozwiazany, gazniki byly bardzo zabrudzone i do regulacji, a szarpanie to kwestia napedu. Nie wiem dokladnie czy zmienil sie vmax, nie mam jak sprawdzic narazie, ale duzo lepiej przyspiesza przy wyzszych predkosciach wiec powinno byc lepiej. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.