Skocz do zawartości

Puchar Polski Classic


konrad1f
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

rgv 250 a dla bogatych rgv 500, ns400r:)

 

to zupełnie nie ta liga, co w Twoim komentarzu ale pierwotnie myślałem o cb1. i tak mi przeszło ze względu na cenę zakupu i dostępność części, niemniej motorek fajny - lekki, dynamiczny-55KM, koła 17", rozrząd na kołach zębatych

fajne są też vfr400 czy cbr400 ale jeszcze tego mniej, droższe i wujowy rozmiar kół

 

12v, R2, 1988, 2T, 350, 472.6, 150W, jedynka w dół. Ten sprzęt ma w sobie coś tylko ku*wa nie wiem co!

to był mój pierwszy prawdziwy motocykl :D (89r)

faktycznie nie wiem co to miało ale wygląd bardziej mi się podobał niż ETZ250, która miałem po niej

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I lepiej jeździło niż etka. Szczególnie po modzie przodu ;).

 

Dobra ale jednego nie rozumiem - motocykle w teorii mogą być po 89 roku, o ile model był wypuszczony przed tym rokiem - ale części wyprodukowanych po tym roku używać nie można. To co tuning wsteczny i szukać wszystkiego łącznie z oponami z przed '89? Akurat Youngtimer jest najbiedniejszych opisana i na dobrą sprawę wcale...

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

ja własnie zaklepałem sobie GS-a 500 motocykl nie na chodzie ale był tani :) .

GS ma ta przewagę, że przez całą produkcję prawie się nie zmienił .

jako, że motocykle mają być "period correct" będę musiał wymienić w nim przedni zacisk na starego typu i usunąć korki zawieszenia na takie bez możliwości regulacji .

o GPZ500 też myślałem (mocniejsza) ale w tym przypadku sprawa może być odrobinę trudniejsza - modele z lat osiemdziesiątych miały koła 16/18' i inne heble niż w późniejszych wersjach poza tym tanich części do GS-a jest mnóstwo.

 

Konrad jesteś pewien tych korków do regulacji? Jestem całkiem pewien, że giees miał korki regulacji od początku produkcji aż do liftu koło roku 2000.

 

Czy trochę wcześniej, nie pamietam już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I lepiej jeździło niż etka. Szczególnie po modzie przodu ;).

 

Dobra ale jednego nie rozumiem - motocykle w teorii mogą być po 89 roku, o ile model był wypuszczony przed tym rokiem - ale części wyprodukowanych po tym roku używać nie można. To co tuning wsteczny i szukać wszystkiego łącznie z oponami z przed '89? Akurat Youngtimer jest najbiedniejszych opisana i na dobrą sprawę wcale...

części nie sprzed 90r ale TAKIE JAK przed końcem 89r

wcale...że co? :)

 

Konrad jesteś pewien tych korków do regulacji? Jestem całkiem pewien, że giees miał korki regulacji od początku produkcji aż do liftu koło roku 2000.

 

 

Czy trochę wcześniej, nie pamietam już.

z tego co czytałem to regulacja napięcia przodu pojawiła się w 93r

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

Proszę wytłumacz mi jeszcze co znaczy zapis ( 2.6.5. KLASA YOUNGTIMER - MOTOCYKLE DO ROKU 1989)

"Do udziału w zawodach dopuszczone będą motocykle, których produkcja modelu została rozpoczęta przed końcem 1989 roku. Niedozwolone jest stosowanie rozwiązań konstrukcyjnych oraz części które zostały wprowadzone po w/w dacie. Repliki dozwolone."

 

Bo ja to rozumiem dokładnie w ten sposób, że dozwolony jest udział motocykli wyprodukowanych po 1989 roku, pod warunkiem, ze dany egzemplarz będzie posiadał dokładnie takie same rozwiązania konstrukcyjne jak rocznik modelowy 1989. Jeśli tak to oznaczało by że musiał bym jedynie wyciągnąc gsa z garażu i doprowadzić do stanu używalności.



I wymienić korki zawieszenia etc. Groszowe sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale, bo wcale.

Superbike, czy supersporty masz wszystko po kolei opisane, a tutaj nic, zasadniczo możesz kupić konia z roku 99 czy tam koło 2k i też się będzie łapał, bo zaczęli tłuc przed 89 rokiem model. Ale jak teraz z częściami? Co będziesz kupował graty od starszych modeli? Co masz wywalić? A czego nie możesz? Można zejść z masą czy nie? Nic nie masz w regulaminie określone. Czyli na dobrą sprawę bierzesz ramę 89 silnik młodszy, zawiasy mniej więcej zgodne i heja na tor? Czy obierasz serię z lamp i nie wolno Ci robić innych myków? Czy nawet z lamp nie możesz obrać serii, bo ściągniesz kierunki i motocykl tak nie wychodził w serii - więc jest powód do oprotestowania takiego czynu. Jest nieokreślenie, nieokreślone nic w tym regulaminie, jeżeli chodzi o tę jedna klasę akurat.

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę wytłumacz mi jeszcze co znaczy zapis ( 2.6.5. KLASA YOUNGTIMER - MOTOCYKLE DO ROKU 1989)

"Do udziału w zawodach dopuszczone będą motocykle, których produkcja modelu została rozpoczęta przed końcem 1989 roku. Niedozwolone jest stosowanie rozwiązań konstrukcyjnych oraz części które zostały wprowadzone po w/w dacie. Repliki dozwolone."

 

Bo ja to rozumiem dokładnie w ten sposób, że dozwolony jest udział motocykli wyprodukowanych po 1989 roku, pod warunkiem, ze dany egzemplarz będzie posiadał dokładnie takie same rozwiązania konstrukcyjne jak rocznik modelowy 1989. Jeśli tak to oznaczało by że musiał bym jedynie wyciągnąc gsa z garażu i doprowadzić do stanu używalności.

 

 

I wymienić korki zawieszenia etc. Groszowe sprawy.

dokładnie takie jest założenie

 

Wcale, bo wcale.

Superbike, czy supersporty masz wszystko po kolei opisane, a tutaj nic, zasadniczo możesz kupić konia z roku 99 czy tam koło 2k i też się będzie łapał, bo zaczęli tłuc przed 89 rokiem model. Ale jak teraz z częściami? Co będziesz kupował graty od starszych modeli? Co masz wywalić? A czego nie możesz? Można zejść z masą czy nie? Nic nie masz w regulaminie określone. Czyli na dobrą sprawę bierzesz ramę 89 silnik młodszy, zawiasy mniej więcej zgodne i heja na tor? Czy obierasz serię z lamp i nie wolno Ci robić innych myków? Czy nawet z lamp nie możesz obrać serii, bo ściągniesz kierunki i motocykl tak nie wychodził w serii - więc jest powód do oprotestowania takiego czynu. Jest nieokreślenie, nieokreślone nic w tym regulaminie, jeżeli chodzi o tę jedna klasę akurat.

lampy musisz ściągnąć (ewentualnie zakleić), kierunki, podstawki również wek

 

O kuzwa , to coś w sam raz dla mojej pięknej ..... 639b77b2c01ae4577323d404f7945c79.jpg :)

zajebista - chyba by mi jej było szkoda na gruzowanie :D

ale jak najbardziej pasuje charakterem do wyścigów klasyków ;)

 

 

Komandosek - niestety samo doprowadzenie moto do używalności to nie wszystko

są jeszcze pewne ogólne obostrzenia, czyli:

-w motocyklu wyposażonym w silnik 4T musi być "wanna"

-łyżwa/płetwa na wahaczu

-gąbki w zbiornik

-jak wyżej pisałem pościągane kierunki, centralna/boczna podstawka, podnóżki pasażera i zdjęte bądź zaklejone lampy

-osłona dźwigni hamulca

 

zawodnik/uczestnik musi mieć kombi jednoczęściowe i kask z zapięciem DD

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak będzie wolna amerykanka, kto będzie przy odbiorze technicznym sprawdzał czy upside down w GS500 był montowany fabrycznie, a może to replika z pucharu organizowanego w Gabonie? Złożenie protestu trochę kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale kto w sprzęt warty 2kzł będzie pchał zawias za 2kzł? :D

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie jest napisane, że ma mieć osłonę dźwigni hebla? Albo zdjęte cokolwiek? Gąbki w baniaku, czy wannę? Ja tam nie widzę przy klasie niczego takiego ;).

I co teraz?

Owszem przy wyższych/nowszych klasach są takie obostrzenia, ale tutaj słowa nie ma. Sorry, że się czepiam, ale WYRAŹNIE przy klasie nic nie jest określone, czyli jak powyżej napisano pełna amerykanka, alleluja i do przodu... Byle zdjęcie niewyraźne z prasy było w fotoszopie obrobione...

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymagania z rozdziału 2. dotyczą niestety wszystkich

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na to jak jest to napisane, to się nie zgodzę. Wiem, że tak jest, ale z samej treści wynika inaczej.

 

Edyta:

Jest tylko określone na stronie 122, że:

"Niedopuszczalne są jakiekolwiek wycieki oleju, lub benzyny"

 

A z innej beczki:

A takie coś? ;-)

http://olx.pl/oferta/honda-vfr-400-r-nc24-gwarancja-zamiana-CID5-ID96mHn.html#ff01fa70c3

Edytowane przez rura_sn-n

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...