Klx2501996 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Witam Mam problem z moim Kawasaki Klx 250 z 1996 (4T) Wygląda to następującoZapalam motor i pojeżdżę ale jak zostawię na noc i już się o zimni to nie chce palić kopie kilka razy i nic wykręcam świece a ona czarna i mokra iskry prawie nie ma i przebija. Czyszczę ją szczotką i ogniem wkręcam i znów to samo pochodzi i następnego dnia nie odpali. Dodam że wymieniałem już trzy świece i motor bierze trochę oleju ale nie chce przy nim grzebać bo jak narazie silnik cudownie chodzi. Czy problem może być w tym ze dostaje za dużo paliwa?Czy coś innego ? I jeszcze jaka jest różnica miedzy świecą do 4t a do 2t? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 a nie przelewa Ci gaźnik? próbowałeś z mniejszą ilością ssania odpalać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klx2501996 Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Tak próbowałem ale nic Dodam że jak jest ciepły to jeszcze ładnie pali ale jak już ostygnie po obojętnie jakiej przejażdżce to nie zapale dopiero jak wyczyszczę świecę. Jeszcze zamierzam zainwestować w irydową może to pomoże Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 ja bym wyregulował gaźnik, a jak go odpalisz na nowej świecy to ile tak mniej więcej jeździsz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klx2501996 Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Przeważnie godzina, dwie różnie czasem nawet jak zapale i pochodzi 5 minut to jak się całkowicie schłodzi to nie zapale i świeca czarna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Witam Mam problem z moim Kawasaki Klx 250 z 1996 (4T) Wygląda to następującoZapalam motor i pojeżdżę ale jak zostawię na noc i już się o zimni to nie chce palić kopie kilka razy i nic wykręcam świece a ona czarna i mokra iskry prawie nie ma i przebija. Czyszczę ją szczotką i ogniem wkręcam i znów to samo pochodzi i następnego dnia nie odpali. Dodam że wymieniałem już trzy świece i motor bierze trochę oleju ale nie chce przy nim grzebać bo jak narazie silnik cudownie chodzi. Czy problem może być w tym ze dostaje za dużo paliwa?Czy coś innego ? I jeszcze jaka jest różnica miedzy świecą do 4t a do 2t?a robiłeś coś z gaźnikiem? Poczytaj na temat kolorów świecy jaka powinna być. Mi się wydaje że masz za bogatą mieszankę i zabija świecę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klx2501996 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 a robiłeś coś z gaźnikiem? Poczytaj na temat kolorów świecy jaka powinna być. Mi się wydaje że masz za bogatą mieszankę i zabija świecę.Nic nie robiłemI leje czystą beznyznę bo to 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 chodziło mi o mieszankę benzyny z powietrzem, ja bym najpierw wziął się za porządną regulacje gaźnika a jak nie masz pojęcia jak to zrobić to lepiej daj komuś kto wie o co chodzi u mechanika może byś zapłacił 50 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Gaźnik do czyszczenia i regulacji ot co... i całkiem możliwe, że będzie to kosztować nie 50 złotych, a 500...(?), jak masz wyrobione przepustnice/iglice ect...Samo czyszczenie i wstępna regulacja ( tak aby jakoś chodził, nawet kulawo- bez wymian części) - to 120-160 zł..Generalnie, trzeba by sprawdzić stan silnika- bo do trwałych to one nie należą...szczególnie góra silnika...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 nie orientuje się w cenach bo z gaźnikami sam sobie daję rade, ciekawe kiedy luzy zaworowe były sprawdzane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klx2501996 Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Gaźnik przeczyszczony i nic dalej tak samo. Gościu co mi czyścił mówił że gaźnik już raczej do wymiany a tym bardziej przepustnica czy ona może być winna ze świecą jak wykręcam to jest cała czarna czy może pierścienie na tłoku lub cały tłok do wymiany ? I jeszcze pytanie pomoże ktoś poszukać gaźnika do tego typu motocykli do 1000 zł i czy będzie taki bo na allegro są po ponad 2 tysiaki http://www.ebay.com/itm/Keihin-CVK-32-CVK32-Performance-carburetor-for-Buggy-ATV-Moped-/231817548336co sądzicie o tym?lubhttp://www.ebay.com/itm/Carburetor-Keihin-CVK-34-NEW-Genuine-Made-in-Japan-/121807778079 Edytowane 16 Marca 2016 przez Klx2501996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klx2501996 Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) Próbowałem sam dzisiaj wyregulować mieszankę i dokręcałem powoli śrubkę od mieszanki i w końcu dokręciłem całkiem moto normalnie chodził ładnie się zbierał tak jak wcześniej a świeca dalej czarna.Czy to będzie jednak wina tej przepustnicy że przepuszcza za dużo paliwa?I dodam że jednak świeca jest tylko okopcona nie jest mokra jak wcześniej Edytowane 18 Marca 2016 przez Klx2501996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Napisz czy na wolnych obrotach chodzi normalnie , no i czy świeca jest okopcona po jeździe czy dopiero po próbie odpalenia na zimno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klx2501996 Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Na wolnych obrotach chodzi normalnie okopcona jest po tym i po tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Wychodzi mi że to bardziej wina zapłonu niż gaźnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.