Skocz do zawartości

Klx2501996

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Klx 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Małopolska

Osiągnięcia Klx2501996

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam Jeszcze nie zmierzyłem ciśnienia brak czasu i sprzętu ale w nowym roku może się uda Dochodzi jeszcze jeden problem w Zawóry ssące powinny mieć u mnie 0.10 ~ 0.19 A u mnie w motocyklu nie chce przejść nawet 0.05mm czy to tez może być problem z odpaleniem ?
  2. Ok spróbuje w tym tygodniu kupić miernik i zobaczę co wykaże
  3. Ok dzięki dużo ułatwi mi to szukanie przyczyny trudnosci z zapaleniu
  4. Witam chciałbym odświeżyć temat Ponieważ przyszła zima i powoli rozbieram go i czyszczę A sprawa sprzed roku nie rozwiazana Czy to może być wina pierścieni tłoka ? Jeszcze do silnika nie zaglądałem i nwm czy trzeba
  5. Witam Pacjent kawasaki klx 250 1996r Pierwsze pytanie jest w załączniku i czy przez to mogę mieć problem z zapaleniem jak jest zimny (świeca czarna) iglica spuszczona na max A drugie to czy iglica powinna być na nr16007 (obrazek) czy to powinno być pod iglicą Mam założone to coś na iglicę ponieważ bardziej otwór pasuje Dziękuję za odpowiedzi I jeszcze pytanie czy można gdzieś odczytać dokładną nazwę gaźnika z gaźnika wyczytałem tylko (kehin cvk G188 BJEW)
  6. A czy to może być powód ze świeca czasem jest czarna i mokra i motor nie chce zapalić ?
  7. tak doczytałem się gdzieś o tym ale jakim cudem cieknie tam czasem raczej olej
  8. Witam Chciałbym zapytać po co jest otwór w głowicy jak na zdjeciu? I czy problem palenia czasem jak jest zimny i czarnej zalanej świecy może być spowodowany tym ze wycieka tam czasem czarny płyn.Np. dzisiaj po umyciu i odpaleniu wylatywały z stamtąd krople tego płynu. Co trzeba wymienić?
  9. Na wolnych obrotach chodzi normalnie okopcona jest po tym i po tym
  10. Próbowałem sam dzisiaj wyregulować mieszankę i dokręcałem powoli śrubkę od mieszanki i w końcu dokręciłem całkiem moto normalnie chodził ładnie się zbierał tak jak wcześniej a świeca dalej czarna.Czy to będzie jednak wina tej przepustnicy że przepuszcza za dużo paliwa? I dodam że jednak świeca jest tylko okopcona nie jest mokra jak wcześniej
  11. Gaźnik przeczyszczony i nic dalej tak samo. Gościu co mi czyścił mówił że gaźnik już raczej do wymiany a tym bardziej przepustnica czy ona może być winna ze świecą jak wykręcam to jest cała czarna czy może pierścienie na tłoku lub cały tłok do wymiany ? I jeszcze pytanie pomoże ktoś poszukać gaźnika do tego typu motocykli do 1000 zł i czy będzie taki bo na allegro są po ponad 2 tysiaki http://www.ebay.com/itm/Keihin-CVK-32-CVK32-Performance-carburetor-for-Buggy-ATV-Moped-/231817548336 co sądzicie o tym? lub http://www.ebay.com/itm/Carburetor-Keihin-CVK-34-NEW-Genuine-Made-in-Japan-/121807778079
  12. Nic nie robiłem I leje czystą beznyznę bo to 4t
  13. Przeważnie godzina, dwie różnie czasem nawet jak zapale i pochodzi 5 minut to jak się całkowicie schłodzi to nie zapale i świeca czarna
  14. Tak próbowałem ale nic Dodam że jak jest ciepły to jeszcze ładnie pali ale jak już ostygnie po obojętnie jakiej przejażdżce to nie zapale dopiero jak wyczyszczę świecę. Jeszcze zamierzam zainwestować w irydową może to pomoże Pozdrawiam
  15. Witam Mam problem z moim Kawasaki Klx 250 z 1996 (4T) Wygląda to następująco Zapalam motor i pojeżdżę ale jak zostawię na noc i już się o zimni to nie chce palić kopie kilka razy i nic wykręcam świece a ona czarna i mokra iskry prawie nie ma i przebija. Czyszczę ją szczotką i ogniem wkręcam i znów to samo pochodzi i następnego dnia nie odpali. Dodam że wymieniałem już trzy świece i motor bierze trochę oleju ale nie chce przy nim grzebać bo jak narazie silnik cudownie chodzi. Czy problem może być w tym ze dostaje za dużo paliwa?Czy coś innego ? I jeszcze jaka jest różnica miedzy świecą do 4t a do 2t?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...