Skocz do zawartości

Problem z KLX 250 1996r. Świeca


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem z moim Kawasaki Klx 250 z 1996 (4T)

 

Wygląda to następująco

Zapalam motor i pojeżdżę ale jak zostawię na noc i już się o zimni to nie chce palić kopie kilka razy i nic wykręcam świece a ona czarna i mokra iskry prawie nie ma i przebija. Czyszczę ją szczotką i ogniem wkręcam i znów to samo pochodzi i następnego dnia nie odpali. Dodam że wymieniałem już trzy świece i motor bierze trochę oleju ale nie chce przy nim grzebać bo jak narazie silnik cudownie chodzi. Czy problem może być w tym ze dostaje za dużo paliwa?Czy coś innego ?

 

I jeszcze jaka jest różnica miedzy świecą do 4t a do 2t?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak próbowałem ale nic

 

 

Dodam że jak jest ciepły to jeszcze ładnie pali ale jak już ostygnie po obojętnie jakiej przejażdżce to nie zapale dopiero jak wyczyszczę świecę. Jeszcze zamierzam zainwestować w irydową może to pomoże

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam problem z moim Kawasaki Klx 250 z 1996 (4T)

 

Wygląda to następująco

Zapalam motor i pojeżdżę ale jak zostawię na noc i już się o zimni to nie chce palić kopie kilka razy i nic wykręcam świece a ona czarna i mokra iskry prawie nie ma i przebija. Czyszczę ją szczotką i ogniem wkręcam i znów to samo pochodzi i następnego dnia nie odpali. Dodam że wymieniałem już trzy świece i motor bierze trochę oleju ale nie chce przy nim grzebać bo jak narazie silnik cudownie chodzi. Czy problem może być w tym ze dostaje za dużo paliwa?Czy coś innego ?

 

I jeszcze jaka jest różnica miedzy świecą do 4t a do 2t?

a robiłeś coś z gaźnikiem? Poczytaj na temat kolorów świecy jaka powinna być. Mi się wydaje że masz za bogatą mieszankę i zabija świecę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik do czyszczenia i regulacji ot co... i całkiem możliwe, że będzie to kosztować nie 50 złotych, a 500...(?), jak masz wyrobione przepustnice/iglice ect...

Samo czyszczenie i wstępna regulacja ( tak aby jakoś chodził, nawet kulawo- bez wymian części) - to 120-160 zł..

Generalnie, trzeba by sprawdzić stan silnika- bo do trwałych to one nie należą...szczególnie góra silnika...

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Gaźnik przeczyszczony i nic dalej tak samo. Gościu co mi czyścił mówił że gaźnik już raczej do wymiany a tym bardziej przepustnica czy ona może być winna ze świecą jak wykręcam to jest cała czarna czy może pierścienie na tłoku lub cały tłok do wymiany ?

 

 

I jeszcze pytanie pomoże ktoś poszukać gaźnika do tego typu motocykli do 1000 zł i czy będzie taki bo na allegro są po ponad 2 tysiaki

 

http://www.ebay.com/itm/Keihin-CVK-32-CVK32-Performance-carburetor-for-Buggy-ATV-Moped-/231817548336

co sądzicie o tym?

lub

http://www.ebay.com/itm/Carburetor-Keihin-CVK-34-NEW-Genuine-Made-in-Japan-/121807778079

Edytowane przez Klx2501996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem sam dzisiaj wyregulować mieszankę i dokręcałem powoli śrubkę od mieszanki i w końcu dokręciłem całkiem moto normalnie chodził ładnie się zbierał tak jak wcześniej a świeca dalej czarna.Czy to będzie jednak wina tej przepustnicy że przepuszcza za dużo paliwa?

I dodam że jednak świeca jest tylko okopcona nie jest mokra jak wcześniej

Edytowane przez Klx2501996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...