HD1940 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Normalnie proces docierania powoduje zmniejszenie efektu dymienia. Przy używanych pierścieniach możliwe, że jednak to się nie uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nat207 Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Plan jest taki. Dopieszcze jeszcze co trzeba. Trochę pojeżdzę, zobaczymy. Może w między czasie trafią sie pierścienie. Pewnie wrócę do tematu. Dzięki za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Może łatwiej będzie kupić tłoki i przygotować na drugich cylindrach gotowy zestaw Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perek Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 W sumie nie są aż tak drogie http://www.ebay.com/itm/78-81-HONDA-CB400T-CB400N-70-50mm-STD-PISTONS-SET-2-PISTONS-INCLUDED-CI-CB400TPS-/141696241210?hash=item20fdc10e3a:g:jqMAAOSwLVZVgnDM&vxp=mtr Tylko ciekawe ile to warte, może kiedyś do mojej też założę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Kilkaset metrow i kilka minut pracy nic nie mowi o tym jak sie pierscienie uloza.Trzeba je dotrzec i to czym ostrzej tym lepiej, przy okazji czesto zmieniac olej ( 100, 300, 1000 km ).Olej ma byc mineral, najtanszy 20W50.Po pierwszych 300 km mozesz wrocic do tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nat207 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Olej wlałem 15W40, kupiłem 5l także mam na jedną wymianę, którą zrobię po 100-200km. Nie ma pogody, przy okazji nie wymieniłem jeszcze szpilki tłumika i aku padł, w sensie kręci, ale słabo i cewka nie może wytworzyć iskry, na "pycha" bierze od razu. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) Nie potrzebuję takich opinii naprawde. Nie będę ci też pisał, że znalezienie nowych pierscieni do cm400t to wręcz niemożliwa rzecz. Mam jednak nadzieję, że skoro jest taka kompresja 10 na "sucho" i 12 po wlaniu małej ilości oleju to jednak nie wina pierścieni?Wedlug serwisowki cisnienie powinno wynosic 13 bar. Piszesz, ze masz 10 to prawie 30% mniej niz podaje serwisowka. Takze wzrost cisnienia o 20% przy probie olejowej swiadczy o zuzyciu zespolu "tlok-pierscienie-cylinder", ewentualnie jeszcze sie nie ulozylo.Jest jeszcze kwestia prawidlowosci przeprowadzonych pomiarow. Najlepszy jest manometr wkrecany w gniazdo swiecy. Pojezdzij troche, powymieniaj olej - dokladnie przy takich przebiegach jak radzi Adam. Nie oszczedzaj olej jest tani. Potem sprawdz zuzycie oleju w trakcie eksploatacji. Jezeli nie bedzie zbyt duzen jezdzij. Z mojej praktyki wynika, ze te silniki lubia wziac troche oleju ( sam mam 2 sztuki CB 400 z tym samym silnikiem co CM 400 - jedna w Polsce jedna w Niemczech). Zycze sukcesow i radosci z jazdy. Edytowane 17 Lutego 2016 przez rambi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nat207 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 No właśnie według serwisówki. A ja znalazłem że stopień sprężania to podajże 9.3. Ale nie jestem pewny już skoro piszesz o 13? Możesz podać serwisówkę tutaj bądź na maila? Może mam coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Stopien sprezania a cisnienie sprezania to dwie rozne rzeczy. Stopien sprezania jest parametrem geometrycznym, a cisnienie sprezania mierzysz w cylindfrze.1.Stopień sprężania – (pot. kompresja) to stosunek objętości powietrza w cylindrze silnika na końcu suwu ssania do objętości powietrza na końcu suwu sprężania.Ściślej to stosunek objętości cylindra silnika w dolnym martwym położeniu do objętości cylindra silnika w górnym martwym położeniu.Rozróżnienie stopnia sprężania i ciśnienia sprężania jest istotne w tłokowych silnikach lotniczych, gdzie w miarę wzrostu wysokości pracy silnika maleje ilość ładunku dostarczana do cylindra i ciśnienie sprężania jest coraz niższe – mimo iż stopień sprężania jest niezmienny.2. http://zssplus.pl/publikacje/publikacje37.htm ---- tutaj masz bardzo dokladnie opisany pomiar cisnienia sprezania.3. W zalaczonym pliku masz zeskanowana strone z serwisowki.Scan_Doc0003.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nat207 Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Dzięki, także te pierścienie są raczej w dup... . No ale nic, niestety w tej chwili nic nie zrobię, odpuszczam narazie temat. Nie mogę póki co odkręcić żabami szpilki od tłumika. Kolejna sprawa akumulator padnięty. Na wiosnę wrócę do tematu, gdyż do tej pory włożyłem sporo pieniążków, a efektów nie ma... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Nauczono mnie, że albo robi się coś dobrze albo wcale. Półśrodki (używane pierścienie) zwykle skutkują koniecznością dalszych inwestycji, bo efekt okazuje się niewystarczający. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Minelo ju kilka miesiecy , a pogoda nie najgorsza. Czyli mozna bylo troszke pojezdzic. Czy cos sie ruszylo w temacie tego motocykla, czy tez sie na niego obraziles ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.