chorcio Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 witam, zastanawiam się nad kupnem takiego typu komory do piaskowania http://tooles.pl/geko-piaskarka-kabinowa-90l-do-piaskowania-+-pistolet,-dysze-i-rekawice-o_780.html , zastanawia mnie to czy tako komora wystarczy do drobnych prac domowych np. zedrzeć chrom ze szklanek czy innych drobnych części. Do zasilania mam zwykły , mały kompresor - jak rozumiem kompresor nabija butlę komory (90l) , a z tej butli idzie ciśnienie na dysze. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Zależy czego szukasz. Do drobnych prac sie nada, ale na zdzieranie lakieru nie licz (chyba, ze masz dużo zapalu). Lepiej poszukaj gdzieś samej komory, a zestaw zmontuj sam. Primo: te dysze są do kitu. Przy opisanym ciśnieniu 7bar, po jednym piaskowaniu średniej wielkości elementu przekrój wzrośnie trzykrotnie. Secundo: jak masz zapał to polecam rozwiazanie o którym sam piszesz. Butla z piachem w ktorej robisz ciśnienie i dopiero z niej piach. Skuteczność rośnie trzykrotnie. Tertio: troche to małe. I tak zajmie Ci kawałek garazu, wiec mogłoby byc wyższe. Zwykle elementy do piaskowania są długie, wiec fajnie miec miejsce na jakiekolwiek manewry tym elementem, bo przy wyciąganiu robisz dookoła piaskowy burdel ;) Urządzenie jako takie polecam z całego serca. Składając zestaw z części kupowanych na Allegro można zrobić w niewielkiej kasie cos, bez czego nie bedziesz sobie wyobrażał życia. A zastosowanie masz na każdym kroku. Nie tylko sztućce, ale głupie zaciski hamulcowe, czy śruby odmładzasz w 10 minut. Najlepsze w tym wszystkim jest to, ze taki wypiaskowany element tylko odmuchujesz powietrzem i jest gotowy pod lakier. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Ok, mi chodzi właśnie o małe elementy szklanki, listwy kierunków i inne takie duperele - czyli co chromu z szklanek przy takim ciśnieniu nie zerwę. A taki zwykły kompresor "domowy" napędzi takie urządzenie. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Chrom powinno się usuwać w galwanizerni.Piaskiem tylko zniszczysz element a chromu nie usuniesz. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Ostatnio zdzierałem chrom - wprawdzie szkłem - z gmola i szlanek i wyszło super. Mi odpowiada ta lekko matowa struktura. Zdzierałem w lakierni proszkowej - tyle że problemem jest to , że trzeba się naprosić aby zabrali się za małe elementy i liczą za to drogo - więc z tąd mó pomysł nadomową piaskarkę do drobnicy. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Chrom jest twardy to ładnie idzie. Gorzej jest z miękkimi lakierami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Ja wiem, że do piaskowania trzeba mieć minimum 8-10 barów i solidny zbiornik.Do domowych robót kompresor ze 150 litrów to minimum a i tak cały czas by pompował podczas piaskowania. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Do zasilania mam zwykły , mały kompresor - jak rozumiem kompresor nabija butlę komory (90l) , a z tej butli idzie ciśnienie na dysze. Nie wiem czy cię dobrze rozumiem ale to co wkleiłeś nie ma żadnej butli 90l. To jest tylko komora do piaskowania. Do tego co wkleiłeś potrzebny jest jeszcze zbiornik na piach/materiał ścierny. Tak mi się wydaje ze zdjęć. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Niekoniecznie. Ten wąż od wina przy pistolecie ma sobie latać po piachu w kabinie. Strasznie niewygodna sprawa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Chrom powinno się usuwać w galwanizerni.Piaskiem tylko zniszczysz element a chromu nie usuniesz. Dokładnie tak. Po wypiaskowaniu nie zauważysz różnicy w kolorze mosiądzu i stali, niklu czy chromu. Myślisz, że zwaliłeś te powłoki a one dalej tam są. Ponadto tworzysz góry i doliny, które potem nie idzie nijak obrobić dla ponownego chromowania. Piaskowanie chromu to największa głupota. Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.