tmagnus Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Kolega ze Szwecji che kupić rozbitego XX z przebiegiem 140tys. ma być dawcą silnika do konstruowanego buggy, Silnik trochę hałasuje tzw lekka sieczkarnia. No i sprężanie. Wg mnie stanowczo za długo bije. Za czwartym czy piątym suwem sprężania powinno być raczej max. A tu bije i bije. Słabo jakoś to wygląda.Proszę o jakieś opinie. Jak Wy to widzicie. Ja osobiście odradzam mu ten silnik. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beniamin Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Pomału nabija bo wolno kręci, lepszy akumulator podłączcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Jak dla mnie w porządku. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Silnik motocyklowy z tak dużym przebiegiem poddany dużo większemu obciążeniu niż w motocyklu może długo nie wytrzymać. Ja bym szukał jakiegoś mniej wyeksploatowanego bo 140tys. jak na motocykl to naprawdę sporo. co do filmiku to jak dla mnie jest też ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 ten rozrusznik wolno kręci co się dziwić :D Dla mnie sprężanie ok Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) bo 140tys. jak na motocykl to naprawdę sporo. Sporo, lecz są silniki dla, których taki przebieg wcale nie oznacza końca okresu przydatności. A hałasowac w tym silniku może głównie kosz sprzęgła.Warto tam zajrzeć i skontrolować ogólny stan sprzęgła podczas serwisu silnika. Jesli silnik odpala, pracuje równo w całym zakresie obrotów, nie spala oleju, to można brać, to są trwałe jednostki. Edytowane 5 Stycznia 2016 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasyl622 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Jedni piszą że przebieg 140 to koniec żywota skąd ta teza od kolegi na google piszą bzdura. Silniki japońskie wytrzymują o wiele więcej rozbierałem silnik z Gs 500 po przebiegu 99 000 silnik zdrowy ważna jest eksploatacja oleje filtry oraz dbałość o silnik. Dalej Wpisz sobie w google CB 500 silnik po 100 000 miał zerowe zużycie?? jak dla mnie silnik może wytrzymać tylko najlepszym zastosowaniem jest danie większej chłodnicy aby była wydajniejsza. Im lepsze chłodzenie tym lepiej, Co do ciśnienia aku musi mieć 100procent naładowania ten widać słabo kręci ale ciśnienie spokojnie dobija do 12 jak dla mnie rewelacji nie ma ani tragedii ważne jest aby były równo podtarte czyli nie może mieć różnicy 2bar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.