HARPAGAN Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Panowie, nikt nie zaprzecza, że pasek jest o klasę wyżej. Świadomie podjęta decyzja. Passat podobał mi się bardziej ale octavia wygrała pochodzeniem. Pierwszy wł, serwisowana, przebieg niższy o 60 tys km. Stwierdziłem, że będzie dla mnie lepsza na trasę ze względu na to jak się prowadzi, przyśpiesza i hamuje. Pasek trochę taki wóz załadowany węglem, pewnie dlatego, że kombi i 30KM mniej. Wyposażenie w octavi lepsze.Pojeździmy zobaczymy ;)Zawsze można sprzedać jak nie spisze się:) P.S.Czytałem gdzieś na forum, że passat model 2005-2009 jest wygodniejszy od tego 2010-2014. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungy Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Niech Ci się sprawuje ☺.Pasek sprzed 10 i po, to w serii to samo jeśli chodzi o komfort, natomiast w starszych i w nowszych są różne wersje wyposażenia, jak choćby fotele, rozmiar kół, zawieszenie... . Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Samolot, jak ja lubię czytać Twoje teoretyczne wypociny :biggrin:Miałem przyjemność porównać wszystkie wersje Octavi III (oprócz RSa) na szkoleniu produktowym i możesz mi wierzyć, że zawieszeniowo przy bardzo dynamicznej, ulicznej jeździe nie zobaczyłbyś różnicy pomiędzy belką a wielowahaczem. Dopiero skrajne wykorzystanie osiągów samochodu wskazałoby wyższość tego drugiego.Najbardziej lubiłem słuchać na jazdach próbnych teorii "rasowych kierowców" i obserwować ich wyraz twarzy, kiedy dowiadywali się, że jadą samochodem z belką skrętną :) Sorry, ale jak można nie widzieć różnicy ? wystarczy się przejechać po dziurawej drodze i to z normalną prędkością, i już wiadomo jaki mamy zawias z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 IZO, nie osłabiaj mnie. Mogę pokazać ci co najmniej kilka samochodów w których nie będziesz w stanie odgadnąć i to w obie strony...No chyba, że znasz te modele i wiesz jaki mają zawias. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungy Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Akurat xsara miała nietypową7 skrętną samosterującą, z możliwością wychylania, jak wcześniej zx. Prowadzi się inaczej niż typowe skrętne vw i reszty świata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Akurat xsara miała nietypową7 skrętną samosterującą, z możliwością wychylania, jak wcześniej zx. Prowadzi się inaczej niż typowe skrętne vw i reszty świata.Coś ty, przecież nie ma żadnej różnicy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 To przejedź się Citroenem Xsarą.Zajebisty przykład. Tutaj belka pełni jakby funkcje stabilizatora, a koła masz na wahaczach. Jedno koło nie ciągnie drugiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 na szczęście w bmw i w merolach nie montowali żadnych belek :P Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Belka to zło, rozwiązanie tanie i pochodzące z ciężarówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 W ciężarówkach to były raczej resory. Nie widziałem w sumie nigdy ciężarówki z belką skrętną, podasz jakieś przykłady? Na myśl mi przychodzą tylko jakieś azjatyckie wynalazki - jeśli już. Tak to wszystko ma napęd na tylną oś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) Wiesz, belka-most, żadna różnica :biggrin: Edytowane 19 Stycznia 2016 przez tadeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Tadeo, mozesz mi więcej wyjaśnić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 To była ironia do poprzedniego porównania belki do mostu w ciężarówce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 A, wybacz bo już zwątpiłem w swoje - i tak niezbyt wybitne - zorientowanie w temacie mechaniki maszyn. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ja ciągle podtrzymuję zdanie, że przy zwykłej, codziennej jeździe belka w niczym nie wadzi i nie będzie jakoś strasznie wyczuwalna. A w naprawach będzie sporo tańsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.