Nitomen Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 a walek ma luzy w glowicy ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 ale malutkie te zdjęcia. Powierzchnia wygląda w miarę równo, a pokaz wałek jeszcze. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba127 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Wałek pokaże wieczorem. Wałek jest do wymiany ponieważ jest uszkodzony. Edytowane 10 Grudnia 2015 przez kuba127 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Coś czuje,że cały silnik będziesz miał do roboty.Jak wygląda tłok i cylinder ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba127 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Cylinder ideał, tlok tez w dobrym stanie. Ale tlok będzie nowy bo jak już silnik rozebrany to załoze nowy.Luzy na wałku są wyczuwalne. Edytowane 10 Grudnia 2015 przez kuba127 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Luzy na wałku są wyczuwalne. zmierz i porównaj z serwisówką-na pewno się do tego odniesie . Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitshi Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Nie ryzykowałbym składania na takiej głowicy silnika... Lepiej zainwestować w nową, albo używkę w lepszym stanie. Dużo na tym nie polatasz. Swoją drogą albo ma od groma mth najechane albo ktoś bez smarowania tym latał. Jednak znając życie to złożysz to i będzie działać bo "Polak potrafi" :rolleyes:Jak będziesz wymieniał tłok to sprawdź czy korbowód nie ma luzów i najlepiej cylinder daj do honowania. Cytuj SUPERMOTO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba127 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Dół zostawiamy bo nie ma tragedii. Cylinder jest ok był na pomiarach. Skoro teraz były dziury w szklankach, luźny łańcuch na rozrzadzie i wałek uszkodzony gdzie zawory się do końca nie otwierały a był pocisk, to teraz tez powinien być. Smarowanie walka będzie bo jest więcej miejsca na olej niż fabrycznie. Mechanik powiedział ze musze pilnować żeby było cały czas full oleju i płynu chłodniczego i będzie latać bo juz składał takie cos i sam takim samym motorem z tym samym problememprzyjechał 179mth sprzedał i to dalej jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 A wg mnie jezdzic to nie bedzie.A jak bedzie to sam zobaczysz jak zaczniesz jezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba127 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Bede dobrej myśli :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Czemu Adam nie będzie? Przecież teraz jest większy luz więc smarowanie jest lepsze bo więcej miejsca. Ide go garażu piłować swoją głowicę,tuning to podstawa, będę miał super smarowanie. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba127 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Mogles darować ten post. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) No sorry ale idziesz wbrew wszystkiemu i wszystkim, ładowanie kasy w głowicę która nadaje się na przetop to bezsens. To mechanika nie czary, tu dobre myśli nie pomogą, jak coś jest uszkodzone to się to naprawia lub wymienia. Edytowane 11 Grudnia 2015 przez qpa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba127 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 A wie ktoś może jeszcze na czym polega regeneracja glowicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Na różnych rzeczach, ale naprawianie zatartego wałka to bardzo trudny temat, na tyle trudny, że jak szukałem speców jakiś czas temu, to nikt się nie podjął, nawet bez gwarancji nie chcieli się za to brać. Więc odpuściłem i kupiłem używaną głowicę za 1200zł w bdb stanie. Domyślam się że wałek ma wyjedzone krzywki, czyli ewidentny brak oleju w głowicy. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.