Mitshi
Forumowicze-
Postów
40 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Mitshi
- Urodziny 08/24/1994
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lubię
Motór
-
Skąd
SBE
Osobiste
-
Motocykl
Husky TE 450
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia Mitshi
NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Dziwny problem z zapłonem/iskrą Quad 260cc
Mitshi odpowiedział(a) na Mitshi temat w Mechanika - Nie tylko 2 koła
Nie wszyscy na raz! -
Dziwny problem z zapłonem/iskrą Quad 260cc
Mitshi opublikował(a) temat w Mechanika - Nie tylko 2 koła
Siemanko. Mam najdziwniejszy problem z jakim się spotkałem do tej pory. Wolę 100x bardziej mechaniczne rzeczy od elektrycznych, ale jak już zacząłem to skończę. Quad chińczyk 260cc (GSMOON) 1 cylinder Quad ma wymienioną całą instalację elektryczną, bo poprzednia się spaliła. Po wymianie zaczął się problem z pracą po rozgrzaniu. Na zimno quad pali niemalże od strzała, po złapaniu temperatury gaśnie i już nie odpala. Wymieniłem świecę (4szt zwykłych 1 szt irydowa NGK), fajke NGK, przewód W/N Beru, cewke oryginał, końcówki kabli przy cewce. Świeca cały czas jest czarna, sucha i bardzo mocno okopcona. Po odpaleniu widać z wydechu jak wydostaje się czarny dym (nie zawsze, jest to różna intensywność). Z przewodu iskra wylatuje spokojnie na 1 cm i ma kolor niebieski, na zimno na świecy też jest ok, po nagrzaniu się przeskakuje wszędzie na świecy tylko NIE POMIĘDZY ELEKTRODAMI!!!??? Po wyczyszczeniu i wychłodzeniu silnika wszystko jest ok..... do czasu aż się zagrzeje ponownie. Ktoś spotkał się z takim przypadkiem ? Dodatkowo: wyczyszczony gaźnik (najprostsza konstrukcja bez pompki przyspieszacza itd, zwykły prosty membranowy gaźnik 4T) wymienione przewody podciśnień Totalny brak zmian koloru na świecy po zmianie dawki powietrza w gaźniku. -
Posiadam 10GB servisoowek i chętnie się podziele
Mitshi odpowiedział(a) na Mosue temat w Dane techniczne i serwisowe motocykli
Potrzebuje service manual do Suzuki DR 650 1995r. Ma ktoś poratować w pdf ? -
Potrzebuje service manual do Suzuki DR 650 1995r. Ma ktoś poratować w pdf ?
-
Stronka z książkami serwisowymi za free....
Mitshi odpowiedział(a) na Black Jack temat w Dane techniczne i serwisowe motocykli
Potrzebuje service manual do Suzuki DR 650 1995r. Ma ktoś poratować w pdf ? -
pomocy, kupiłem kawasaki gpz 400r [nie na chodzie]
Mitshi odpowiedział(a) na mońka temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Gaźniki spaprane + łapie lewe powietrze, albo kable od podciśnienia pomieszane. -
Jednostajny dźwięk podczas jazdy po wymianie napędu CBR f4 1999 PC35
Mitshi odpowiedział(a) na rogigor temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
A nie słyszysz łańcucha chodzącego po ślizgach na wahaczu? Jak nowa będzie 1 ząb mniejsza to zmieni się średnica i może bardziej łańcuch trzeć o ślizgi. Druga sprawa, że przed wymianą jak ślizgi były brudne to smar na ślizgu automatycznie "wygłuszał" szumienie. Może też sam nowy łańcuch szumieć. -
Jaki kolor ma padnieta swieca? Cos mi się wydaje ze zla mieszanka.
-
Problem z hamulcami przednimi Kawasaki zx10r 2007r
Mitshi odpowiedział(a) na aga2006_2006 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Pompa do regeneracji. Przerabiałem to tylko z hamulce tylnym. Czyscilem zacisk, przewód i nic po regeneracji pompy działa wszystko. Moge ogarnac ci tą pompę, jakos sie dogadamy. :) -
MZ TROPHY 250 kopci na biało bardzo mocno.
Mitshi odpowiedział(a) na Mitshi temat w Mechanika Motocykli 2T
Ładowanie ok 7 - 7,5V. Temat dalej nie rozwiązany, ale już się poddałem. Simmeringi ok, nic nie podwinięte itd. Odpowietrzanie skrzyni ok. Oleju tyle ile być powinno. Wał wkładany ciepło-zimno, nie młotkiem. -
Siema. Składam XJ z puzzli (wszystko rozebrane) włożyłem silnik, wkładałem gaźniki i klops. Ma ktoś jakiś patent jak włożyć airboxa do tej xj (yamaha XJ 550 Seca 1983r)? Nie chcę znowu wykręcać całego silnika. Wykręciłem króćce, chciałem rozrusznik ale na angielskim forum pisali, że nawet bez rozrusznika nie da się go wsadzić. Ma ktoś na to jakiś myk?
-
MZ TROPHY 250 kopci na biało bardzo mocno.
Mitshi odpowiedział(a) na Mitshi temat w Mechanika Motocykli 2T
No i wielki niesławny powrót. MZ dostała już 4 komplety simmeringów (2 i jedno wargowe, 10mm i 7mm) kartery poszły do planowania w sumie z 2 połówek 0.5mm, uszczelka z klinkierytu 0.7mm i dalej dymi! Nie mam już pojęcia co może być. Brak śladów jakiś mikropęknięć, wał w miejscu simmerów w dobrym stanie, gniazda też ok. -
MZ TROPHY 250 kopci na biało bardzo mocno.
Mitshi odpowiedział(a) na Mitshi temat w Mechanika Motocykli 2T
Temat rozwiązany. Uszczelniacze fabryczne maja grubość 7mm ktos założył 10mm bo się mieszczą, a ja głupio wymieniłem tez na 10mm. Efekt byl taki ze warga nie zachodziła dobrze na wal i pojawiał się przestrzeń którą olej dostawał się do komory spalania. Na simmeringach 7mm objaw zniknal. -
MZ TROPHY 250 kopci na biało bardzo mocno.
Mitshi odpowiedział(a) na Mitshi temat w Mechanika Motocykli 2T
Jutro nagrzeje go przejadę się kawałek i zobaczę co będzie. -
MZ TROPHY 250 kopci na biało bardzo mocno.
Mitshi odpowiedział(a) na Mitshi temat w Mechanika Motocykli 2T
Olej ten używam od długiego czasu. Nie pamiętam marki, ale polecany był ze względu na parametry w stosunku do ceny. Full syntetyk castrola to można do enduro lać, a nie do starej MZ bo jest to przerost formy nad treścią. Nigdy nie było z tym olejem problemu, a używałem go w bardzo dużej ilości motorków. Lepszy kosiarkowy półsyntetyk niż droższy markowy minerał.