Skocz do zawartości

rogigor

Forumowicze
  • Postów

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBR F4 1999 PC35
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

501 wyświetleń profilu

Osiągnięcia rogigor

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Przewód drożny, a pisk jak był tak jest... jakieś pomysły ?
  2. Ok. Wyswobodziłem ten gumowy przewód spod baku, ponownie ułożyłem i dmuchnąłem upewniając się, że jest pełen przepływ powietrza. Teraz pojeżdżę i dam znać.
  3. Ok wieczorem powalczę. Widzę że jakiś gumowy przewód wychodzący spod baku po lewej stronie jakoś dziwnie idzie w kierunku siedzenia i chyba jest przytrzaśnięty bo nie mogę go wyciągnąć. A ta dziurka w baku chodzi o tę Od spodu jak się otworzy Korek wlewu czy ten jakby odpływ ?
  4. Gdzie szukać? Pewnie któryś gumowy przewód idący pod bakiem ?
  5. Hej, mam taki nietypowy problem - po jeździe bardzo często piszczy mi bak 😄 Domyślam się, że chodzi o odpowietrzenie bo jak otworzę wlew to ustaje, ale mniej więcej od połowy baku piszczy nawet podczas jazdy. Jak to wyeliminować? Poniżej filmiki.
  6. Hej, Pacjent Z750 z 2010. Moja zetka przy hamowaniu silnikiem i schodzeniu z obrotów strzela z wydechu, tzw. Popcorn. Filmik: Wydech akcesoryjny (sc projekt ale czy 100% oryginał to nie wiem, poniżej fotka ) i raczej mocno przelotowy, bo na filmiku jest z dbkillerem i dalej jest dość głośny. Kwestia ubogiej/bogatej mieszanki lub uszczelki kolektora czy kwestia komina? Motocykl jeździ i przyspiesza całkowicie normalnie, nic nie szarpie - ogólnie jest ok.
  7. Podbijam temat Szukając przyczyny zawęziliśmy wybór do czujnika położenia przepustnicy. U mnie nie ważne czy mierzę na samym czujniku czy na wtyczce pod zadupkiem, rezystancja wynosi 4,7Ohm cały czas - nie rośnie wraz z odkręceniem manetki ani nie maleje wraz z zamknięciem. Czyli teoretycznie walnięty (niżej screen z manuala). Jednak zmierzyłem to samo w cbr F4 kumpla, i tam było identycznie (4.9 niezależnie od manetki).
  8. Hej, Moja cebra już od dłuższego czasu wolno schodziła z obrotów i delikatnie poszarpywała przy jeździe ze stałą prędkością, ale ostatnio bardzo się pogorszyło: - przy wolnym ruszaniu spod świateł poszarpuje i jakby na chwilę gubiła obroty. Jak ruszam szybko jest ok- czuć,że poszarpuje przy jednostajnie jeździe- do 80-100 zbiera się ładne ale powyżej 120 kicha. Np na 4 biegu po odkręceniu manetki przy 120 najpierw szarpnie i zbiera się jak muł w błocie. Jak ostro ruszam i biegi zmieniam przy odcince to jakoś tam jedzie ale też czuć wyraźny spadek mocy- doszedł nieznany mi element dźwiękowy. Ciężko to opisać, ale takie buczenie którego nie umiem zlokalizować. Tak jakby była zmulona i chciała jechać, ale nie mogła. Nie ma go na biegu jałowym. Zdjąłem bak i obejrzałem filtr powietrza. Jest ok, czysty. Jeszcze raz założyłem obudowę filtra i w 2 miejscach trochę odstaję, ale wątpię aby to było przyczyną. Użyliśmy z mechanikiem zestawu naprawczego pompki paliwa i dobrze, że to zrobiliśmy bo stare wnętrzności były już podniszczone. Efekt - płynniej rusza i przy jednostajnej jeździe już tak nie poszarpuje. Dodatkowo 4 zaczęła lepiej ciągnąć w przedziale 100 - 140. Jednak wyjechałem na autostradę i rozpędziłem się na 4 biegu do 160, wrzuciłem szybko 6tkę i prędkość zaczęła spadać mimo odkręconej manetki. Nie jedzie ani na 5 ani na 6 od 140-150 wzwyż. Dodatkowo mocno szarpie... No i dalej słyszę dziwne buczenie, którego wcześniej nie było. W pon oddaję do warsztatu na poszukiwania co tam się dzieje, bo na dodatek cały czas olej mi cieknie po deklu sprzęgła. Myślałem że uszczelka napinacza (bo był wymieniony) ale jest nowa uszczelka, napinacz dociągnięty a to dalej gdzieś podkapuje. Może być, że zestaw naprawczy lekko zreanimował pompę, ale nie usunął problemu?
  9. Oczywiście najpierw będę kierował się stanem motocykla. Mając do wyboru zajebistą 600tkę a średniawego litra, wezmę tego pierwszego. Tu bardziej chodzi o samo zawężenie wyboru :) Dobrym argumentem jest to, że 600tkę będę musiał bardziej kręcić. W zasadzie im bardziej czytam recenzje jednego i drugiego (600rr i 1000rr) tym bardziej przekonuję się do litra.
  10. Hej, Po 2-letniej przygodzie z F4 z 99 postanowiłem po tym sezonie sprzedać ją przyjacielowi. Stoję zatem przed wyborem nowego motocykla i na pewno będzie to któraś CBR'ka. W zasadzie mam upatrzone 3 modele i chętnie przeczytałbym Wasze opinie i sugestie. 1) CBR600RR 2007-2008 PC402) CBR1000RR - i tutaj nie mam upatrzonego rocznika3) CBR954 Budżet do 18 000 zł, z ew dopłatą jeśli będzie warto. Zastosowanie? Przede wszystkim dojazdy do pracy oddalonej o 20km w jedną stronę Autostradową Obwodnicą Wrocławia. W drugiej kolejności miasto i wypady z kumplami na ślimaki ww AOW. Może jakieś wypady poza miasto z małżonką, aczkolwiek wiem, że w tej klasie sprzętu wygodna turystyka raczej nie wchodzi w grę. Za 600RR przemawia do mnie rocznik (stosunkowo młode moto), amor skrętu z 1000RR, fajne spalanie przy normalnej jeździe . 1000RR za to mnie po prostu kusi mocą i tym, że jest user-friendly. 954 to taki pośrednik między 600 a 1000, który znajdę poniżej założonego budżetu. Rozum mówi 600RR, serce ciągnie do litra.... Ps. TYLKO Honda. Bo tak :)
  11. Dla potomnych: wymieniłem przednią zębatkę na 16 zębów z tłumieniem (nie OEM, zastępcza) i jest ok :) Wycia nie ma. Musieliśmy jednak rozkuć i przedłużyć łańcuch o 1 ogniwo.
  12. Zacząłem podejrzewać sprzęgło, bo ślizga się od jakiegoś czasu i czuję, że nie łapie jak powinno. Rozrząd aktualnie jest za luźny bo terkocze :P Muszę dociągnąć. Olej wymieniany troszkę ponad rok temu ale przejechałem jedynie 4000 km. Kurde nie zwróciłem uwagi. Jednak pisałem wcześniej, że przełożyłem zębatkę z moto sąsiada i wydawało mi się ciszej. On ma akcesoryjną JT ale 16 zębów jak w oryginale i jadąc jego motocyklem tego wycia nie ma. Myślę jeszcze, żeby ponownie sprawdzić zębatkę 16-zębową.
  13. Wydech na pewno nie :) Na postoju i na luzie tego nie ma - jedynie podczas jazdy i z gazem. Słychać z przodu, najbardziej słyszę jak położę się na baku. Bardzo dobrze oddaje to ten filmik (nie mój, ale objaw ten sam)
  14. Hej Koledzy, Okazuje się, że jestem głuchy. Wycie jest, fakt. Ale tylko przy dodawaniu gazu. Przy odjęciu gazu czy wciśnięciu sprzęgła jest cichutko. Znaczy słyszę, że napęd pracuje ale to normalne. Czyżbym musiał szukać przyczyny gdzie indziej?
  15. Kolejny update. Zębatka wymieniona na taką samą ale Sunstara. No niestety jest to samo. Został zatem jedynie łańcuch, a dziś już go nie zdążyliśmy przełożyć. Planuję to zrobić, ale nie wiem kiedy znajdziemy na to czas. Zresztą nawet jak to łańcuch to nie uśmiecha mi się reklamować go i czekać na ewentualną decyzję. Poczytałem też fora zagraniczne i nie jest to odosobniony przypadek. Czasem ponoć łańcuchy po prostu wyją w konfiguracji z innymi niż oryginalnie zębatkami. Dodatkowo ludzie piszą, że oryginalne przednie zębatki mają dodatkowo gumowe obicie,. Zamienniki zaś tego nie mają i ponoć to też może być przyczyną. Chyba muszę się przyzwyczaić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...