Skocz do zawartości

Speed Day 2016


filipr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Znaczy więcej papierologii? Totalna bzdura. Zastanawia mnie jakim cudem, poza granicami naszego podwórka jakoś da się robić wyścigi na zakończenie trackdejów, tylko tutaj jest to traktowane jako nie wiadomo co. Chociaż w rzeczywistości to ściganie się o złote gacie wujka Heńka, czy inną pietruszkę. Patrz w skrócie - jak zniechęcić ludzi.

Edytowane przez rura_sn-n

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój postulat to był sarkazm! ;)

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary jak płacę 400 PLN za dzień to mam prawo oczekiwać niezagrzybiałego prysznica. W innych krajach się da, tylko my Polacy godzimy się na takie warunki za taką kasę. Powód jest prosty - brak konkurencji.

 

Dla mnie temat SD nigdy nie będzie przejrzysty dopóki Jacek Molik zasiadający we władzach AW kręci na boku lody wykorzystując swoją pozycję w związku. To jest typowy przykład konfliktu interesów.

 

To zawsze będzie bagno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, wg mnie problem jest inny. Problem jest taki, że w obiekt się nie inwestuje. Pytanie dlaczego? Może dlatego, że cały czas są wątpliwości jak i kiedy skończy się kwestia roszczeń o grunty lotniska i toru. Promowanie poprzez SD i track daye jest, chociaż przydałoby się tego więcej. W zasadzie jedyna możliwość żeby ten obiekt się rozwijał to promowanie go i znalezienie ewentualnych sponsorów. Sądzę, że taki Orlen, Red Bull albo jakiś inny mógłby zostać sponsorem tytularnym takiego obiektu. Pytanie czy nasze prawo to dopuszcza w ogóle. Na pewno jednak można byłoby pokusić się o organizację jakichś imprez typu Verva Street Racing na Torze Poznań.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę ostro pojechałeś songoku. :) Nie chcę oceniać Jacka i wygłaszać takich opinii jak Ty na jego temat ale z tego co widziałem na SD on naprawdę się stara, żeby jakoś to funkcjonowało, pomaga zmieniać opony, doradza, promuje ten sport, stara się zawsze być uśmiechnięty aczkolwiek widziałem jak ten młody prezes go zje... a on w pocie czoła próbował to wszystko ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam jak Mat. Żeby się Jacek nie starał to Wielka kupa by była nie track deye, bo dziadki z pzmotu by nie dopuszczał żeby stada ludzi się snuły bez członkowstwa, badań, składek, opłat i chu... wie czego jeszcze po torze. Nie wspomnę o ogarnięciu bajzlu typu kto, kiedy, z kim i po co na nitkę wyjeżdża. A tak masz w sumie ogarniętą i zorganizowaną lepiej czy tam gorzej imprezę. Ja patrząc z pozycji człowieka mało wymagającego uważam, że skok w porównaniu do zeszłego roku, jakościowy był na plus.

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, że to nie organizator SD (czyli głównie Jacek) budował toalety czy cały ten obiekt, więc trzeba się zgodzić z Rurą i MatMaxem, że zwalanie za to winy na Jacka jest nie fair. Co roku SD jest lepiej organizowany i tego chyba nikt nie podważy. Poza tym dobrze, że w ogóle ktoś kto coś organizuje, bo mogłoby nie być niczego, jak to przewidywał Kononowicz ;). Poza tym ten brak konkurencji jest trochę mitem, bo chłopakom z południa Polski jest bliżej na Słowację czy do Brna a jednak przyjeżdżają też do Poznania.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam porównania do żadnego toru typu Poznań i nie jeździłem w Poznaniu wcześniej. Moja ocena jest do stanu jaki zastałem i uważam, że można by było to owo poprawić jeśli chodzi o infrastrukturę.

Jackowi nie mogę zarzucić brak zaangażowania, nigdy nie było problemu żeby coś wyjaśnić, wytłumaczyć. Ale ja tam mało wiem, dopiero zaczynam.

Poznań jest tani i tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieciaki JM toż zwykły figurant/koncesjonariusz pociągany za sznurki przez jednego takiego z pierwszego garnituru AW. Musi się starać jak nie chce pomykać w dziurawych skarpetach. Jego sytuacja ekonomiczna w ostatnich latach mocno poszła w górę. Przecież SD powstało na gruzach treningów organizowanych przez Grandysów i jednej firmy z DE, których swego czasu postraszono sonometrami. Przyjechały niemiaszki, nim dobrze rozgrzali maszyny to kazano im spier**lać... ale aferka wtedy była, na ostro kręcona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jak wiemy z torem Poznań są przeboje, nie wiadomo czyje co je, czyli chodzi o naprawdę duży szmal i wątpię, żeby ktokolwiek zechciał inwestować, a szczególnie PZmot, który podobno bajzlem zarządza.

Tutaj rozmawiamy o SD, imprezie organizowanej częściowo przez podmiot zewnętrzny i wynajmującej tor razem z dobytkiem, więc tym bardziej inwestycja w części trwałe się nie opłaca, bo ja też nie chciałbym komuś chaty meblować z tego powodu, że raz zaprosił mnie na domówkę i mogłem posiedzieć na brzegu dywanu.

Pewnie, że trzeba cisnąć dziadków, żeby zaczęło wszystkim, a nie tylko garstce użytkujących, zależeć na tym, żeby ten obiekt dźwignąć, tylko czy jako użytkownicy SD mamy wystarczającą siłę przebicia? Zawsze możemy usłyszeć - jak się nie podoba, są prysznice w hotelach (sam zresztą wolę z takiego rozwiązania korzystać ;) ).

 

EDYTA: No M a D a F a K a jakoś tak potwierdził to co napisałem powyżej ;-).

 

Edytowane przez rura_sn-n

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę zbaczamy z tematu, bo nie traktujemy o tym kto i co robi, zarządza czy wynajmuje, tylko jakie mamy postulaty do zmiany regulaminu na 2016. Regulamin dotyczy zarówno Spiddejowców, startujacych w OMOP, jak i WMMP wiec zachęcam do zaangażowania :)

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ode mnie dwa postulat mniej papierologi do udziału w wyścigu Speedday Trophy, aktualne badania lekarskie na 2016 ok to musi być ale bez tych śmiesznych licencji i płacenia kasy (dodatkowe 50zł) za wyścig. Pilnowanie limitu czasów w poszczególnych grupach ale nie na podstawie jednego hot lap tylko na podstawie średniej np. z 2 sesji. Jeśli ktoś będzie z forum to proszę o przedstawienie tych dwóch postulatów. Z góry dziękuję.



Ok napisałem sam do niego, mam nadzieję, że odpisze nieznanej osobie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...