Karol-Derbi Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 (edytowane) Zapraszam wszystkich na premierę CRF1000L Africa Twin w Warszawie w salonie Honda Plaza !! Wydarzenie na FB: https://www.facebook.com/events/143695999322663/ 20.11.15 (piątek), godz. 17.00 - 21.00, salon Honda Plaza (http://hondaplaza.pl) 21.11.15 - 22.11.15 (sobota-niedziela), stoisko Honda Plaza na targach Warsaw Moto Show (http://warsawmotoshow.com/) Edytowane 20 Listopada 2015 przez Karol-Derbi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) Wróciłem z oglądania Afryki. Silnika nie osłuchałem, bo na EICMA'ie nie było takiej możliwości. A jakie wrażenia? Dla mnie na pierwsze macanie bomba. Gabaryty akurat takie jak lubię, wysoko, ale nie za szeroko. Z moim wzrostem i względnie długimi nogami trzymając tyłek na siedzeniu spokojnie postawię stopy płasko na ziemi (czego nie udało mi się zrobić na R800GSADV). Dobrze się stoi na podnóżkach - nie muszę się garbić, żeby swobodnie dostać do kierownicy. Ugięcie kolan i ogólna pozycja ze kierownicą bardzo wygodna, do czego dokłada swoje pięć groszy szeroka prawie jak w Viaderku ale bardziej płaska kanapa. Jakość wykonania, zastosowane materiały powalają w porównaniu do większości konkurencji (najtragiczniej w tej klasie pod tym względem wypada nowy DL1000 :mad: ), no ale to Honda i kropka.Obok stał rozpołowiony sinik i skrzynia - głównie dla demonstracji zasady działania DCT, ale moją uwagę przykuło co innego, a mianowicie zawory wydechowe regulowane na śruby (super), ale uwaga, dolotowe na płytki :blink: Nawet mam zdjęcie, ale słabe bo z telefonu.Pobawiłem się jeszcze przełącznikami i funkcjami komputera - pozwala mi to stwierdzić, że jest ergonomicznie wszystko rozmieszczone, a zegary są czytelne.Siedziałem na dwóch sztukach - jedna z tradycyjną skrzynią, a druga z DCT, ale z dołożonym nożnym przełącznikiem i była tutaj też klamka sprzęgła, której nie dało się wcisnąć i nie wiem czy to było specjalnie zablokowane, czy ma to jakieś konkretne inne zastosowanie.Generalnie wrażenie na mnie zrobiła duże ta nasza nowa Afryczka i na pewno będę chciał się nią przejechać jak już pojawi się taka możliwość. Kupna nie zakładam, bo nie planuję zmiany motocykla, ale jakby mnie jednak jazda próbna powaliła na kolana, to wszystko się może zdarzyć, bo motocykl z kilkudziesięciu, które oglądałem robi najlepsze wrażenie. Nawet siedząc po raz pierwszy na GS'ach (tak tak, nigdy wcześniej nie dotykałem nawet BMW :ph34r:) nie odczułem takich emocji jak na Afryce.Podsumowując, jak narazie, brawo Honda! Edytowane 21 Listopada 2015 przez zalmen3 Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 to ma jeden wałek rozrządu? ale bida! :D Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 to ma jeden wałek rozrządu? ale bida! :D a na członek więcej -crf 450 też ma jeden wałek , xr 650R i nie jeżdża a latają i awaryjne to nie jest więc ja pytam po co dwa :D ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Taki dodatkowy wałek to spokojnie ponad kilogram żelastwa, więc zastosowanie jednego daje wymierne korzyści :) Varadero ma 4 wałki i dlatego taka z niej krowa :D Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 To dlatego sprzety z 2T silnikiem sa tak wychudzone :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert72 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Wróciłem z oglądania Afryki. Silnika nie osłuchałem, bo na EICMA'ie nie było takiej możliwości. A jakie wrażenia? Dla mnie na pierwsze macanie bomba. Gabaryty akurat takie jak lubię, wysoko, ale nie za szeroko. Z moim wzrostem i względnie długimi nogami trzymając tyłek na siedzeniu spokojnie postawię stopy płasko na ziemi (czego nie udało mi się zrobić na R800GSADV). Dobrze się stoi na podnóżkach - nie muszę się garbić, żeby swobodnie dostać do kierownicy. Ugięcie kolan i ogólna pozycja ze kierownicą bardzo wygodna, do czego dokłada swoje pięć groszy szeroka prawie jak w Viaderku ale bardziej płaska kanapa. Jakość wykonania, zastosowane materiały powalają w porównaniu do większości konkurencji (najtragiczniej w tej klasie pod tym względem wypada nowy DL1000 :mad: ), no ale to Honda i kropka.Obok stał rozpołowiony sinik i skrzynia - głównie dla demonstracji zasady działania DCT, ale moją uwagę przykuło co innego, a mianowicie zawory wydechowe regulowane na śruby (super), ale uwaga, dolotowe na płytki :blink: Nawet mam zdjęcie, ale słabe bo z telefonu.Pobawiłem się jeszcze przełącznikami i funkcjami komputera - pozwala mi to stwierdzić, że jest ergonomicznie wszystko rozmieszczone, a zegary są czytelne.Siedziałem na dwóch sztukach - jedna z tradycyjną skrzynią, a druga z DCT, ale z dołożonym nożnym przełącznikiem i była tutaj też klamka sprzęgła, której nie dało się wcisnąć i nie wiem czy to było specjalnie zablokowane, czy ma to jakieś konkretne inne zastosowanie.Generalnie wrażenie na mnie zrobiła duże ta nasza nowa Afryczka i na pewno będę chciał się nią przejechać jak już pojawi się taka możliwość. Kupna nie zakładam, bo nie planuję zmiany motocykla, ale jakby mnie jednak jazda próbna powaliła na kolana, to wszystko się może zdarzyć, bo motocykl z kilkudziesięciu, które oglądałem robi najlepsze wrażenie. Nawet siedząc po raz pierwszy na GS'ach (tak tak, nigdy wcześniej nie dotykałem nawet BMW :ph34r:) nie odczułem takich emocji jak na Afryce.Podsumowując, jak narazie, brawo Honda!Photo0231m.jpgta klamka sprzęgła to hamulec postojowy. w Plazie można było posłuchać silnika, bo Kolega Sprzedawca odpalał ją. ma fajny dźwięk nawet na seryjnym tłumiku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 No już się dowiedziałem że tak jest, to nie tylko postojówka, ale i "ręczny" którym da się zablokować tylne koło bez uaktywniania ABS, co się przydaje nie raz i nie dwa w jeździe terenowej :icon_twisted: Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.