drapakpl Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Siemanko, ostatnio kupiłem silnik do horneta z 2003r, bez dekli, ale reszta jest kompletna, wszystkie podzespoly kompletne w silniku, brak jedynie dekla od alternatora i rozrzadu. Największym problemem jest zerwany gwint w bloku silnika, zerwany jest srodkowy gwint do.przykrecenia glowicy. Silnik przelezal okolo roku bez glowicy lecz zostal zalany olejem i nie pordzewial. Silnik zakupilem dlatego,ze cena za caly silnik kompletny z nowa uszczelka pod glowice oraz nowym oringiem pompy wody, wyniosla 450 zl. Teraz mam kilka pytan:-Jak przygotowac taki silnik do uruchomienia, co posprawdzac koniecznie, od czego zaczac? -Znacie jakis sposob na naprawe tego gwintu zeby to wytrzymalo? -planowac glowice (lekkie ryski sa ale delikatne)? - I jak sprawdzic czy np silnik nie byl przytarty na panewkach? Z gory dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 gwint trzymający głowicę ? tam są takie siły że np w starych wiatrołapach nawet helicol się nie sprawdza........ czy planować głowicę powie ci specu co ją obmierzy ile ma odchyłu , bo ryski to tam nie problem ale może być zdeformowana....... rozebrać i obejrzeć panewki innaczej się nie da :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drapakpl Opublikowano 6 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Siema,sa jakies sposoby inne na naprawe uszkodzonego gwintu w bloku silnika? Niz helicoil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Ale wiesz że PC25 to silnik od starej cbrki F2. Pasować będzie pasował ale ktoś Ci wcisnął kit więc może go oddaj bo z tym gwintem to za bardzo nie powalczysz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drapakpl Opublikowano 6 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 http://zapodaj.net/ef17925cb762b.jpg.htm http://zapodaj.net/2b3016b7d983a.jpg.html http://zapodaj.net/1cd87ccdd8379.jpg.html http://zapodaj.net/6f85fa482f9ed.jpg.html Siema, dodaje zdj silnika bo wydaje mi sie ze to jest silnik z horneta 2003r, ale sami ocencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Mogę się mylić bo Horneta nigdy nie miałem ale wydaje mi się że pierwsze roczniki miały piece od CBR F3 (z inną głowicą) czyli PC31. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Helicola da radę, pod warunkiem że będzie wielozwojna, warto nadmienić że ten gwint ma rozmiar 9 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamoz Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Hornety 03-06 mają silnik PC25. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Ciekawe. Dzięki za wyjaśnienie :lalag: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Siema,sa jakies sposoby inne na naprawe uszkodzonego gwintu w bloku silnika? Niz helicoil? dotoczyć tulejkę z gwintem jak na szpilce i wkręcić zamiast sprężynki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drapakpl Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Siema, a co dokladnie posprawdzac przed uruchomieniem silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drapakpl Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Siema, a co dokladnie posprawdzac przed uruchomieniem silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drapakpl Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drapakpl Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Siemanko, mam takie pytanie odnosnie składania połowek bloku silnika. Czy oryginalnie silnik był skladany na jakis sylikon (czarny) bo zauwazylem przy pracach,ze jest niewielka ilosc tego oto cuda na laczeniach polowek. Pomoze ktos? Edytowane 27 Listopada 2015 przez drapakpl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 To nie silikon tylko specjalna pasta , resztki rozpuszczają się w oleju i nie ma opcji żeby , tak jak silikon , zapchać smarowanie . Nazwy nie pamietam (Victor reinz ?? ) Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.