Skocz do zawartości

kingway naked 50cm


padabros
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z kingway naked poczatkowo mialem założony cylinder i tłok 125cm wszystko chodziło było ok pewnego dnia zblokowała mi sie skrzynia biegów wiec niestety rozebrałem silnik okazalo sie ze w srodku pekła srubka trzymajaca i wspomagajaca wrzucać biegi wymieniłem na nową dzwignie od biegów a składajac niestety pekł mi jeden z pierscieni na tłoku zakupiłem wiec nowy cylinder oraz tłok o pojemnosci 72cm zalozyłem lecz niestety tłok dochodzi do głowicy i nie ma miejsca aby sie cofnać klinuje się kupiłem ponownie zestaw łacznie z głowicą lecz dalej jest to samo wiecie może co muszę zrobic zeby wszystko chodziło bo niestety pomysly mi sie skonczyły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chłopski rozum - jak coś jest projektowane pod 50ccm a zapodajesz mu prawie 3x większy tłok i cylinder nie zmieniając przy tym reszty części to logiczne, że wszystko poddawane jest sporo większym obciążeniom niż producent to przewidział i się rozsypie kilkakrotnie szybciej. Biorąc jeszcze pod uwagę jakość tych chińskich piździków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chłopski rozum - jak coś jest projektowane pod 50ccm a zapodajesz mu prawie 3x większy tłok i cylinder nie zmieniając przy tym reszty części to logiczne, że wszystko poddawane jest sporo większym obciążeniom niż producent to przewidział i się rozsypie kilkakrotnie szybciej. Biorąc jeszcze pod uwagę jakość tych chińskich piździków..

Dokładnie.

A wnioskując z opisu problemu podanego przez autora. To radzę mu się nie brać za reperację. A zlecić to mechanikowi.

Swoją drogą, ja do swojej CZ zakładałem nowy tłok, a na niego żeliwny cylinder co swoje waży i żadnego pierścienia nie złamałem, a przypominam że w 2T dodatkowo są zamki na tłoku.

Są takie obejmy specjalne, a może nie specjalne które można wykonać z puszki po piwie, co bardzo ułatwiają założenie tłoka. Choć, ja nigdy tego nie używałem, zawsze tak manewrowałem łapkami, że nic nie połamałem, nawet zakładając pierścienie na tłok. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłeś bardzo wielki błąd a dlaczego? Te silniki pseudo 125 mają 119ccm pojemności przy tłoku 54,40mm i wiąże się z nim kilka faktów w takim silniku jest większy skok tłoka oraz sam cylinder jest wyższy od 50ccm i tego pseudo 72ccm o 9mm więc jeśli założyłeś te 72ccm to cylinder jest niższy i tłok opiera o głowicę bo wał nie może zrobić pełnego obrotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dużo brakuje żeby ten tłok doszedł do górnego punktu zwrotu ? milimetr ? 15 mm ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...