KLAUDIUSZ Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 To nie takie łatwe .... Yuby, myślisz że na 125-tce będę miał szansę? Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Mariusz, słyszałem o tym gdzieś ale czy to jest możliwe ? Ja rozumiem i wiem, że u nas w kraju jest bałagan ale że aż taki, do tego stopnia. Jeśli tak jest jak piszesz i to nie jest tylko plotka to ręce opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Ale czym odróżnić gixaa 600 od 750? :P Już nie śmiecimy w temacie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 To może Moto3 na 1000RR? ;) Ale już koniec. Proszę o merytoryczność w temacie. Zakupiłem właśnie kilka gratów na wyścig zbrojeń do mojej Apki. ;) a na moim profilu FB wrzuciłem listę rzeczy, które wypada zmienić i które wypadało by dorzucić, choć niekoniecznie od razu. Na profilu wrzucać będę krótkie porady w formie "zrób to sam" jak wymieniać poszczególne elementy. A tymczasem poniżej lista części do wymiany z cenami detalicznymi: Co do modyfiacji "must have":- owiewki torowehttp://moto125.pl/p/36/1773/owiewki-torowe-komplet-rs-125-99-05-tuning-wizualmy-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html- gaźnik 34mm (może być używany w dobrym stanie, komletny)http://moto125.pl/p/190/565/sportowy-gaznik-34mm-dellorto-tuning-mechaniczny-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html- zawór membranowy carbonhttp://moto125.pl/p/190/2477/zawor-membranowy-krociec-italkit-carbon-v-force-tuning-mechaniczny-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html- zawór wydechowy (jeśli jest już w motocyklu zawór regulowany na linkę to może zostać na początek, jeśli jednak nie ma to rave2)http://moto125.pl/p/190/637/sportowy-zawor-wydechowy-rave-2-tuning-mechaniczny-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html- wydech (tutaj polecam najwyższy model Jolly Moto CORSA lub Turbokit Carrera GP, z tym że nie ma potwierdzonych informacji co do osiągów na wydechu turbokit GP, ale wygląd TURBOKITA jest powalający, zupełnie jak w MotoGP)http://moto125.pl/p/190/1767/sportowy-wydech-jolly-moto-corsa-tuning-mechaniczny-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.htmlhttp://moto125.pl/p/190/2704/sportowy-wydech-turbokit-gp-125-2t-tuning-mechaniczny-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html- przewody w oplociehttp://moto125.pl/p/28/764/przewody-hamulcowe-w-oplocie-stalowym-komplet-przod-tyl-uklad-hamulcowy-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html To chyba wszystko z pozycji "must have" potem zostaje ewentualnie remont silnika i sprzęgła to jest:- cylinderhttp://moto125.pl/p/26/2489/cylinder-tlok-vertex-125cm3-italkit-sport-production-1-pierscien-silnik-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html - łożyska silnika (w tym łożyska wału)http://moto125.pl/p/26/2975/sportowe-lozyska-silnika-skf-c4-c3-tekstolit-silnik-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html - simmeringi silnikahttp://moto125.pl/p/26/96/simmeringi-silnika-rotax-122-athena-silnik-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html - uszczelki silnikahttp://moto125.pl/p/26/128/uszczelki-silnika-rotax122-athena-silnik-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html - tryby silnikahttp://moto125.pl/p/26/656/tryby-silnika-3szt-silnik-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html - łożysko igiełkowe korbowoduhttp://moto125.pl/p/26/1073/lozysku-korbowodu-polini--silnik-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html - korbowódhttp://moto125.pl/p/26/22/aprilia-rs-125-rs125-korbowod-silnik-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html - sprzęgłohttp://moto125.pl/p/38/2479/sportowe-tarcze-przekladki-sprzegla-carbon-racing-sprzeglo-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html No i rzecz jasna rzeczy eksplatacyjne. Po takich modyfikacjach mamy technicznie nowy motocykl :) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 (edytowane) korbowód weź lepiej prox jak do wyścigów - ten jasil to jakaś chińszczyzna. No i do nowego motocykla brakuje jeszcze modyfikacji/regeneracji zawieszenia. A te mody której podałeś to już ponad 10k zł:) Edytowane 26 Października 2015 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Na razie robię must have. Na silnik narazie brak $. Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 W silnik nie bawię się na tym etapie. Będę myślał przy remoncie. Na pozostałe rzeczy wynegocjowałem rabat za reklamę. Zawieszenia robię na zasadzie serwisu i gęstszy olej. Tyle... ;) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Obawiam się, że top będziesz musiał dość szybko zmienić. Na parę katowań styknie, ale później?Vertex 1 i Italkit - kurde nie podejrzewałem, że to już taką kasę stoi. Olki nie mają taniej takiego kitu? EDYTA: tylko znowuż bez sensu jest zmiana kitu, jak dół zostaje... Tak właśnie pomyślałem... Drogie kurde te cwaitakty. Edytowane 27 Października 2015 przez rura_sn-n Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Plus taki, że sezon Moto3 składa się z 3-4 rund ;) Ale dochodzą jeszcze treningi SD. No ale zobaczymy ile to wszystko wytrzyma. Narazie silnik u mnie jest po remoncie, ale jak zrobiony i czy dobrze to się okaże wiosną ;) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 To pytanie do Jacka :). Nie sądzę żeby mocno odbiegał od tegorocznego. Jacek powiedział, że jak zbierzemy 3 linie startowe, to mozemy gadać o naszych uwagach do regulaminu, podziału na podklasy etc. Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Tanio nie jest i nie będzie, W tej klasie jak w żadnej innej krytyczne znaczenie ma moc silnika i masa kierowcy z seryjną mocą i 50kg+ to baty będą niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Takie coś kupić: http://world.honda.com/HRC/products/machine/rs125r/ ,podkręcić do 50KM i można latać:) A tak poza tematem. Widzieliście wyniki zabytkowych motorowerów -> 2:05 w Poznaniu z pojemnością 50ccm a sprzęt z lat 70' :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) E tam tacy pesymiści jesteście ;) Przecież wiadomo, że mistrzem świata Moto3 nie będę i raczej nikt z nas też nie będzie, więc bawmy się tym na naszym poziomie :) Honda heńka jest mega, tylko chyba jej już nie produkują no i kosztuje kosmiczną kasę. Ja kupiłem RS za 3900 i jak narazie dołożyłem 4 tys więc przygotowanie Apki wyszło mnie jak narazie 60% tego, ile kosztowało mnie przygotowanie GIXa. Dokładając nawet kolejne 3 tys na silnik i serwis zawieszenia wychodzę i tak taniej niż przygotowanie motocykla 600 z tego samego rocznika. Trochę będę bronił 2T, bo dajmy na to rozsypie się Wam silnik w dużym motocyklu - koszt remontu przekroczy znacznie wartość mojego cylindra z tłokiem w wersji racing (choć to z reguły niekoniecznie trzeba wymieniać przecież jednocześnie). Co do klasyków. Te są po prostu MEGA :) Edytowane 28 Października 2015 przez Kamel-JG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszek34 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Witam wszystkich Mogę poinformowac nieoficjalnie, że bede wystawiał 3 motocykle w klasie Moto3, na bazie CBR i Ninja. Z biegiem czasu zobaczymy jak bardzo trzeba bedzie je dłubnąć aby były konkurencyje. Pozdr Cytuj LTD34 SUSPENSION WORKSHOP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Doskonale :D o to chodzi, by puchar był obstawiony jak najliczniej, bo jest szansa, że nie dojadę ostatni ;) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.