Skocz do zawartości

Puchar Moto3 i 125SP w Polsce


Kamel-JG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To może Moto3 na 1000RR? ;)

 

Ale już koniec. Proszę o merytoryczność w temacie.

 

Zakupiłem właśnie kilka gratów na wyścig zbrojeń do mojej Apki. ;) a na moim profilu FB wrzuciłem listę rzeczy, które wypada zmienić i które wypadało by dorzucić, choć niekoniecznie od razu. Na profilu wrzucać będę krótkie porady w formie "zrób to sam" jak wymieniać poszczególne elementy. A tymczasem poniżej lista części do wymiany z cenami detalicznymi:

 

Co do modyfiacji "must have":

- owiewki torowe

http://moto125.pl/p/36/1773/owiewki-torowe-komplet-rs-125-99-05-tuning-wizualmy-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html

- gaźnik 34mm (może być używany w dobrym stanie, komletny)

http://moto125.pl/p/190/565/sportowy-gaznik-34mm-dellorto-tuning-mechaniczny-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html

- zawór membranowy carbon

http://moto125.pl/p/190/2477/zawor-membranowy-krociec-italkit-carbon-v-force-tuning-mechaniczny-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html

- zawór wydechowy (jeśli jest już w motocyklu zawór regulowany na linkę to może zostać na początek, jeśli jednak nie ma to rave2)

http://moto125.pl/p/190/637/sportowy-zawor-wydechowy-rave-2-tuning-mechaniczny-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html

- wydech (tutaj polecam najwyższy model Jolly Moto CORSA lub Turbokit Carrera GP, z tym że nie ma potwierdzonych informacji co do osiągów na wydechu turbokit GP, ale wygląd TURBOKITA jest powalający, zupełnie jak w MotoGP)

http://moto125.pl/p/190/1767/sportowy-wydech-jolly-moto-corsa-tuning-mechaniczny-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html

http://moto125.pl/p/190/2704/sportowy-wydech-turbokit-gp-125-2t-tuning-mechaniczny-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html

- przewody w oplocie

http://moto125.pl/p/28/764/przewody-hamulcowe-w-oplocie-stalowym-komplet-przod-tyl-uklad-hamulcowy-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html

 

To chyba wszystko z pozycji "must have" potem zostaje ewentualnie remont silnika i sprzęgła to jest:

- cylinder

http://moto125.pl/p/26/2489/cylinder-tlok-vertex-125cm3-italkit-sport-production-1-pierscien-silnik-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html

- łożyska silnika (w tym łożyska wału)

http://moto125.pl/p/26/2975/sportowe-lozyska-silnika-skf-c4-c3-tekstolit-silnik-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html

- simmeringi silnika

http://moto125.pl/p/26/96/simmeringi-silnika-rotax-122-athena-silnik-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html

- uszczelki silnika

http://moto125.pl/p/26/128/uszczelki-silnika-rotax122-athena-silnik-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html

- tryby silnika

http://moto125.pl/p/26/656/tryby-silnika-3szt-silnik-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html

- łożysko igiełkowe korbowodu

http://moto125.pl/p/26/1073/lozysku-korbowodu-polini--silnik-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html

- korbowód

http://moto125.pl/p/26/22/aprilia-rs-125-rs125-korbowod-silnik-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html

- sprzęgło

http://moto125.pl/p/38/2479/sportowe-tarcze-przekladki-sprzegla-carbon-racing-sprzeglo-aprilia-rs-125-1996-2005-aprilia.html

 

No i rzecz jasna rzeczy eksplatacyjne. Po takich modyfikacjach mamy technicznie nowy motocykl :)

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korbowód weź lepiej prox jak do wyścigów - ten jasil to jakaś chińszczyzna.

 

No i do nowego motocykla brakuje jeszcze modyfikacji/regeneracji zawieszenia. A te mody której podałeś to już ponad 10k zł:)

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie robię must have. Na silnik narazie brak $.

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silnik nie bawię się na tym etapie. Będę myślał przy remoncie. Na pozostałe rzeczy wynegocjowałem rabat za reklamę. Zawieszenia robię na zasadzie serwisu i gęstszy olej. Tyle... ;)

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że top będziesz musiał dość szybko zmienić. Na parę katowań styknie, ale później?

Vertex 1 i Italkit - kurde nie podejrzewałem, że to już taką kasę stoi. Olki nie mają taniej takiego kitu?

 

 

EDYTA: tylko znowuż bez sensu jest zmiana kitu, jak dół zostaje... Tak właśnie pomyślałem... Drogie kurde te cwaitakty.

Edytowane przez rura_sn-n

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plus taki, że sezon Moto3 składa się z 3-4 rund ;) Ale dochodzą jeszcze treningi SD. No ale zobaczymy ile to wszystko wytrzyma. Narazie silnik u mnie jest po remoncie, ale jak zrobiony i czy dobrze to się okaże wiosną ;)

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pytanie do Jacka :). Nie sądzę żeby mocno odbiegał od tegorocznego. Jacek powiedział, że jak zbierzemy 3 linie startowe, to mozemy gadać o naszych uwagach do regulaminu, podziału na podklasy etc.

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie coś kupić: http://world.honda.com/HRC/products/machine/rs125r/ ,podkręcić do 50KM i można latać:)

 

A tak poza tematem. Widzieliście wyniki zabytkowych motorowerów -> 2:05 w Poznaniu z pojemnością 50ccm a sprzęt z lat 70' :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam tacy pesymiści jesteście ;) Przecież wiadomo, że mistrzem świata Moto3 nie będę i raczej nikt z nas też nie będzie, więc bawmy się tym na naszym poziomie :)

 

Honda heńka jest mega, tylko chyba jej już nie produkują no i kosztuje kosmiczną kasę. Ja kupiłem RS za 3900 i jak narazie dołożyłem 4 tys więc przygotowanie Apki wyszło mnie jak narazie 60% tego, ile kosztowało mnie przygotowanie GIXa. Dokładając nawet kolejne 3 tys na silnik i serwis zawieszenia wychodzę i tak taniej niż przygotowanie motocykla 600 z tego samego rocznika.

 

Trochę będę bronił 2T, bo dajmy na to rozsypie się Wam silnik w dużym motocyklu - koszt remontu przekroczy znacznie wartość mojego cylindra z tłokiem w wersji racing (choć to z reguły niekoniecznie trzeba wymieniać przecież jednocześnie).

 

Co do klasyków. Te są po prostu MEGA :)

Edytowane przez Kamel-JG

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

 

Mogę poinformowac nieoficjalnie, że bede wystawiał 3 motocykle w klasie Moto3, na bazie CBR i Ninja. Z biegiem czasu zobaczymy jak bardzo trzeba bedzie je dłubnąć aby były konkurencyje.

 

Pozdr

LTD34 SUSPENSION WORKSHOP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doskonale :D o to chodzi, by puchar był obstawiony jak najliczniej, bo jest szansa, że nie dojadę ostatni ;)

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...