Narky Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 WitamMam do wymiany zawory ssące + wydechowe. Motocykl : CRF 250 2007.Miałem założone tytanowe, lecz gdy zobaczyłem cenę, lekko mnie zaskoczyła.Wyczytałem gdzieś, że nie ma zbyt dużej różnicy w zaworach stalowych, a tytanowych.Tak więc pytam ... miał ktoś do czynienia z zaworami firmy PSYCHIC ? Chodzi mi głównie o wytrzymałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Jest bez zarzutu, tylko ze sprężynami się wymienia. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Zrobiłem raz w życiu ten błąd: wymieniłem zawory tytanowe na stalowe (prox wraz ze sprężynami). Efekt? Silnik odczuwalnie wolniej wkręcał się na obroty i "zabrało" moc w górnym zakresie obrotów. Różnica była odczuwalna już na pierwszym treningu (pacjent to był Kawasaki KXF250). Dlatego zdecydowanie polecam zakup tytanowych. Pamiętaj, że tytanowe zawory są utwardzane powierzchniowo i są bardzo wrażliwe na zużycie gniazd zaworowych. Dlatego w przypadku konieczności wymiany zaworów najlepiej zawieść głowicę z nowymi zaworami tytanowymi do zakładu, który obrabia gniazda zaworowe i który dopasuje przylgnie gniazd zaworowych do zaworów. Jeżeli założysz nowe zawory do wyklepanych gniazd, zawory nie będą się opierały całą powierzchnią przylgni, co powoduje ich błyskawiczne zużycie (nawet po 5-10 godzinach pracy silnika). Koszt obróbki gniazd zaworowych to około 100 zł, przy okazji radzę wymienić uszczelniacze. Natomiast sprężyn w takiej sytuacji nie musisz wymieniać. W Warszawie zajmuje się tym firma "Krasnobrodzka Racing" - wygoogluj. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Ja takich różnic nie zauważyłem, może Ci ktoś remont zwyczajnie s...ł. Jestem przekonany, że jak Ci podstawię motocykl na test, to nie odgadniesz jakie ma zawory.Amerykanie wyrzucają fabryczne śmieciowe tytany i zakładają dobre aftermarketowe tytany, albo stalówki. Edytowane 5 Października 2015 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Ja u siebie w crf 450 też odczułem, że się słabiej wkręca, różnicy niby wielkiej nie ma ale da się zauważyć. W 250 podobno odczuwa się zmianę na stalówki mocniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 No dobrze, a potraficie jakoś logicznie poprzeć tezę, czemu miałoby coś się zmienić?? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Jedyna roznica to to ze tytanowe zawory beda lzejsze od stalowych wiec silnik bedzie wolniej ( troche wolniej ) sie wkrecal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 nie sądzę, żeby te kilka gram zrobiło jakąkolwiek różnicę. Może kiedyś uda mi się taki przypadek zmierzyć na hamowni, do tej pory kilka razy udało mi się udowodnić przy pomocy tego narzędzia potęgę sugestii:) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Robi - jakbyś postawił dwa identyczne sprzęty obok siebie, jeden ze stalówkami, drugi z tytanami to na słuch odczujesz różnicę w szybkości wkręcania się na postoju. ( to nie tylko kilka gram ale także mocniejsze sprężyny). Być może na moc to nie ma oszałamiającego wpływu w 450 ale na szybkość wkręcania się na bank ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Ja jako mechanik takich rzeczy nie zauważam, a odczucia każdy ma swoje:) to trzeba po prostu zmierzyć. W swojej prywatnej CFR po urwaniu tytana, przeszedłem na stal i nic nie zauważyłem. Jeśli motocykl wolniej by się wkręcał na luzie to chyba nie miałby siły jechać, gdyby aż tyle momentu zabrały twardsze sprężyny. Edytowane 6 Października 2015 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 i większość przechodzi na stalówki bo różnica jest znikoma, a cenowo wiadomo... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Każdy ma swoje zdanie ja też w crf przeszedłem na stalówki (koleś od głowić popsuł mi tytany) i poczułem różnicę. Z tym, że ja śmigam na torze w sm więc siłą rzeczy ciągle odkręcam do końca, w terenie to przypuszczam, że różnicę będzie trudniej zauważyć, bo w 450 na limicie jadą tylko kozaki:). W każdym razie sam chętnie zobaczyłbym wykres z hamowni, lecz obawiam się, że będzie to prawie niemożliwe do zrealizowania - takie sprzęty w używkach w każdym egzemplarzu pokażą inną moc. Trzeba by w nówce na serii zmienić na stalowe i wtedy zmierzyć. Teraz idzie tanio kupić zamienniki proxa, versah tytanowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Jako ciekawostka- H2R ma zawory stalowe, a nie tytany a w końcu to Hi-tech. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Nie chce mi się wierzyć żeby zmianę zaworów można było odczuć na ucho bądź oko ;) Fakt, zawory są cięższe, sprężyny twardsze ale i tak różnice pozostają prawie że zerowe. Niedawno wymieniłem kumplowi w CRF250X zawory na stalówki Psychic i różnicy nie odczuliśmy żadnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.