Major87 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Siema.Dzisiaj rano po wejściu do kuchni zobaczyłem na podłodze wielką plamę oleju z przedniego zawieszenia. Tym razem prawy uszczelniacz dopełnił swojego żywota. Felga, amortyzator, przednia opona, wszystko jest pokryte olejem.Zabierałem się za to już jakiś czas temu kilka razy, ale nie byłem w stanie sam rozebrać nic poza odkręceniem korka. "Damper rod" (sorki, nie wiem jak to się po naszemu nazywa) cały czas się kręci i nie można odkręcić śrubki trzymającej amortyzator razem.Zabrałem Suzę w kilka różnych miejsc na wymianę uszczelniaczy, ale każda osoba, która się za to zabrała stwierdziła, że się nie da i tyle. Wypróbowane było dosłownie wszystko, od imadła i oryginalnego narzędzia Suzuki do rozbiórki widelca, przez jakieś spawane samoróbki, po zaadaptowaną metrową przedłużkę, udary elektryczne i pneumatyczne, nie działa po prostu nic.Powiedzcie mi, czy zakładanie uszczelniaczy na kompletnym widelcu ma jakikolwiek sens? Wiem, że bardzo łatwo można coś zepsuć, ale już nie mam pomysłu co z tym zrobić, skoro nawet warsztaty odpuszczają. Z góry dzięki za wskazówki.Pozdro. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Czytałem o takim sposobie żeby wkręcić dwa wkręty w uszczelniacz i tak próbować wyciągnąć, ale sam nie próbowałem. Na pewno brzmi lepiej niż wydłubywanie śrubokrętem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Na pewno. Nie jestem tylko pewien ile tych uszczelniaczy faktycznie mi tam zostało, ale spróbować nie zaszkodzi ;)Dzięki za pomysł, ja na to nie wpadłem. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 możesz próbować wkrętami ale jest bardzo cienka granica do uszkodzenia któreś stronylagę spróbuj rozkręcić uprzednio wkładając pod korek tuleję najwyższą jaką dasz radę, sprężyna dociśnie tłumik i pneumat na maksymalnym ciśnieniu to ruszy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Kolejny zajebisty pomysł. Podziękował! Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 To jest po prostu lenistwo angielskich mechanikow, ktorym nie chce sie pieprzyc z mala robotka za ktora nie wezma wiekszej sumy i brak twojej wyobrazni.Przeciez piszesz ze jestes handyman i kible m in naprawiasz ( jak ja :)).Jak nie chce sie wykrecic to ja rozwiercasz i po zlikwidowaniu lba sruby fork leg da sie rozebrac.Przed rozkrecaniem potraktuj miejsce wkrecenia sruby palnikiem - wowczas Locktite pusci i latwiej sie rozkreca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Gdzie tam Adamie, ja już od ponad roku kibli nie naprawiam ;).Wiesz, lagi dość ładnie wyglądają, nie chciałbym ich zepsuć przez moją pomysłowość ;). Dlatego pytałem tutaj. Rozwiercenie było już poruszane przez jednego mechanika, ale odpuścił, bo ponoć to są jakieś niestandardowe śruby i trzeba by było je zamawiać... nie jestem pewien, czy to prawda, ale nigdzie nie widziałem tych niestandardowych śrub ;). Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Zamówić w suzuki, rzeczywiście wielki problem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Heniek, właśnie jest problem, bo Suzuki UK nigdy nie miało tego modelu u siebie. Jak można je kupić, to importowane przez prywatne firmy lub osoby, to wszystko.Byłem już kilka razy u dilerów i za cholerę nie mogli znaleźć żadnych części, system nie wyrzucał nic na temat mojego moto. Ale mam ku*wa unikata :P... Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 a ten jednorożec nazywa się ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Suzuki En-125 2a '05 Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Ciekawe tylko czy teraz, podkładka miedziana traktowana udarami będzie jeszcze uszczelniała. Śruba musi być naprawdę luźno jeśli udar jej nie odkręca. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Jakie specjalne sruby ???Trzeba rozwiercic leb zeby wyjac damper ( amor ) z lagi, a kawalek ktory siedzi w ladze wykorzystac do odkrecenia tej resztki sruby siedzacej w damperze.Potem dobrac srube i juz. Jezeli podkladka zostanie uszkodzona to dac srube na Loctite i juz.Z prostej sprawy robia nie wiadomo co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Niestety tak się traktuje Polaków w jukeju. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Z tymi specjalnymi śrubami chodziło o to, że to jakiś niestandardowy rozmiar/gwint.Gdybym chociaż wiedział, co to ma być konkretnie za śruba, to bym miał ich wszystkich w tyłku i rozwiercił obie lagi. Z drugiej strony, nie mam pojęcia czy resztki gwintu pozostałe w tłumiku będzie się dało wyciągnąć bez specjalnego kombinowania/ dalszych uszkodzeń. Jak normalnie nie mam oporów przed robocizną, to jednak nie chciałbym się pozbawić transportu. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.