LORD VADER Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 A ile toto kosztuje nowe ? Tzn - bez wycinanek i przeróbek , wymiana ? Mój dupowóz (P308 1,6hdi 109KM )nic narazie nie krzyczy ale to chyba dlatego że od czasu do czasu muszę jechac gdzies dalej i jest okazja na przedmuchanie. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Na diagnostyce komputerowej nie wyjdzie, ale analizy spalin nie oszukasz ;-)na analizie spalin, zmieści się w normie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) To zależy w jakim mieście.Regeneracja 1500-2000złUsunięcie z hamownią i programem około 2000zł.Chyba zartujesz.No ale to ceny z warszawy ;) Kumpel mechanik zregeneruje mi za 350 tyle co weznie za ten specjalistyczny plyn, ktory sporo kosztuje.Usuniecie z wirusem i hamownia 600 , ewentualnie z zaslepieniem zaworu egr troche wiecej. A ile toto kosztuje nowe ? Tzn - bez wycinanek i przeróbek , wymiana ? Mój dupowóz (P308 1,6hdi 109KM )nic narazie nie krzyczy ale to chyba dlatego że od czasu do czasu muszę jechac gdzies dalej i jest okazja na przedmuchanie.Nowy jakis zamiennik zdaje sie bosala ok.1000zl Pany a EGR zaslepic profilaktycznie, czy zostawic ?To by bylo robione w pakiecie z usunieciem dpf-a Edytowane 3 Października 2015 przez Nico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) Ja zaślepiłem EGR, ale pamiętaj że trzeba też go wyłączyć programem.To sie rozumie. Slyszalem fajne patenty na dpf-a :)Jeden gosciu nawiercil eksperymentalnie kilka otworow przewiercajac na wylot filtr i podobno w miare mu sie udalo i jest poprawa, bez wirusa . Drugi czyscil jakas agresywna chemia do czysczenia kominkow, i podobno filtr jak nowy :biggrin: Hehe ludzie to maja pomysly... W sumie bylem nastawiony na czyszczenie, ale skoro piszecie ,ze to nic nie daje, to najlepsza opcja bedzie usuniecie.Tak w ogole to dopalanie filtra jest wkurwiajace, a w mondeo nie ma kontrolki informujacej o tym procesie. Edytowane 3 Października 2015 przez Nico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 W teori kontrola emisji spalin analizatorem jest podobno obowiązkowa przy każdym przeglądzie technicznym, w praktyce 2 razy w życie słyszałem żeby kogoś badali...... Nie wiem o jakie przekroczenia emisji spalin chodzi przy wycince dpf ale jak kiedys wjechalem na SKP z totalnie rozwalona instalacja LPG to gosciowi od razu zaczal jakis czujnik wyc i mi powiedzial ze mam wyregulowac spaliny bo nie podbije. Nawet do auta nie podszedl. Wiec nie wiem jak to jest z tym nie sprawdzaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 U mnie po zabiegu czyszczenia w serwisie Vw problem z zapchanym dpfem powrócił po 400km. Nigdy się nie spotkałem, nie wyczytałem, nie słyszałem żeby w niemcownii robili analize spalin pod kątem dpfu. Miałem sytuacje, że zatrzymał mnie jakiś techniczny wóz policyjny ale sprawdzali tylko czy nie jade na oleju opałowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Nie wiem o jakie przekroczenia emisji spalin chodzi przy wycince dpf ale jak kiedys wjechalem na SKP z totalnie rozwalona instalacja LPG to gosciowi od razu zaczal jakis czujnik wyc i mi powiedzial ze mam wyregulowac spaliny bo nie podbije. Nawet do auta nie podszedl. Wiec nie wiem jak to jest z tym nie sprawdzaniem. wiesz źle wyregulowany gaz to czuć z 100km ja jak przy wózkach widłowych grzebie to nie potrzebuje analizatora tylko czuję , koleś tak samo a czujnik pewno gazu............ ale nico ma diesla , na oko mu diagnosta nie oceni... Tak w ogole to dopalanie filtra jest wkurwiajace, a w mondeo nie ma kontrolki informujacej o tym procesie. i na cholere wy te nowe diesle kupujecie :D ? Czy do benzyny już też to zagościło ? Drugi czyscil jakas agresywna chemia do czysczenia kominkow, i podobno filtr jak nowy :biggrin: wyczyścić to się da chałupniczo , patentów są tysiące tylko że problem wróci i najczęsciej szybko , lepiej to wypieprzyć i tyle, wydać więcej i mieć spokój niż walczyć co chwila....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Miocha ja wiem ze dpf jest w dieslu i zgadzam sie ze lpg czuc. Tylko ta stacja jest dosyc dluga i gosciu jeszcze do auta nie zdazyl dojsc a juz czujnik wyl. Pozniej mi nawet na scianie wyswietlacz pokazal z wartosciami po moim aucie i jakie sa wymagane. Mysle ze to kwestia czasu jak zaczna bardziej trzepac na przegladach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 teoretycznie już dziś KAŻDY samochód powinien przechodzić analizator spalin na szczęście narazie teoria się nie pokrywa z praktyką :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) ja się pierwszy raz spotkałem z analizatorem w tym roku, z ojcem jeździłem na przeglądy gdzieś od 98r a później już samemuzdziwko było ale padlina prawie na ojro 5 się załapała, a nawet egera nie ma, tylko najzwyklejsze 4 katalizatory :cool: a dpf wyciąć i virusa, ale nie tam gdzie to robią za 600zł, auto trzeba dostroić a nie wgrywać gotową mapę Edytowane 3 Października 2015 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 i na cholere wy te nowe diesle kupujecie :D ? Czy do benzyny już też to zagościło ? wyczyścić to się da chałupniczo , patentów są tysiące tylko że problem wróci i najczęsciej szybko , lepiej to wypieprzyć i tyle, wydać więcej i mieć spokój niż walczyć co chwila.......To moj pierwszy diesel, zawsze jezdzilem benzynami i to bez gazu.Mam wrazenie ,ze nowe dizle sa obliczone na 150kkm,no max 200kkm, pozniej padaja turbiny, wtryski,egeery,dwumasy itp.No i wtedy korzysci z dizla sa wlasciwie zadne, to co sie zaoszczedzi na paliwie to i tak wlozy sie w naprawy, choc nowe benzyny to juz tez dosc popieprzone sa.O kant dupy z ta nowa technologia, to juz bardziej marketing obliczony na wyciagniecie kasy z uzytkownikow. Kupilem dizla bo po benzyniakach mialem ochote na sprobowanie czegos innego. ja się pierwszy raz spotkałem z analizatorem w tym roku, z ojcem jeździłem na przeglądy gdzieś od 98r a później już samemuzdziwko było ale padlina prawie na ojro 5 się załapała, a nawet egera nie ma, tylko najzwyklejsze 4 katalizatory :cool: a dpf wyciąć i virusa, ale nie tam gdzie to robią za 600zł, auto trzeba dostroić a nie wgrywać gotową mapęNo pewnie za ta kase to wgrywa gotowa mape, moze faktycznie lepiej dolozyc na dokladne zgranie silnika ?Choc z drugiej strony nie lubie sie zbytnio spuszczac nad autem.Ma jezdzic i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) Mam wrazenie ,ze nowe dizle sa obliczone na 150kkm,no max 200kkm, pozniej padaja turbiny, wtryski,egeery,dwumasy itp. eeee kłamiesz niemożliwe :D :D obejrzyj spisek żarówkowy super dokument :D Edytowane 3 Października 2015 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Jak bede mial chwile czasu to ogarne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 23 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) EGR tez profilaktycznie wypieprzyc ?W pakiecie z wyrzuceniem DPFa jest taniej, niz bym to pozniej robil, a w sumie i tak podobno gowno daje, tylko jeden klopot wiecej.Zaslepienie EGRu i wylaczenie programowe, moze wplynac negatywnie na turbine ?Podobno spaliny z zaworu egr zmniejszaja cisnienie z turbiny i spowalniaja jej obroty co jest zauwazalne przy odjeciu gazu. Edytowane 23 Października 2015 przez Nico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 U mnie po zabiegu czyszczenia w serwisie Vw problem z zapchanym dpfem powrócił po 400km. Nigdy się nie spotkałem, nie wyczytałem, nie słyszałem żeby w niemcownii robili analize spalin pod kątem dpfu. Miałem sytuacje, że zatrzymał mnie jakiś techniczny wóz policyjny ale sprawdzali tylko czy nie jade na oleju opałowym.Nie ma czegoś takiego jak kontrola spalin pod DPF. Po prostu od razu widać, że go nie ma po zawartości chemii w spalinach. EGR tez profilaktycznie wypieprzyc ?W pakiecie z wyrzuceniem DPFa jest taniej, niz bym to pozniej robil, a w sumie i tak podobno gowno daje, tylko jeden klopot wiecej. Zaslepienie EGRu i wylaczenie programowe, moze wplynac negatywnie na turbine ?Podobno spaliny z zaworu egr zmniejszaja cisnienie z turbiny i spowalniaja jej obroty co jest zauwazalne przy odjeciu gazu.EGR jest zawór łączacy pierwszy cylek z kolektorem ssącym. To wszystko. Zaslepiaj i zapomnij.Ciekawe, który Janusz to "zauważył". Diesle nie sa obliucozne na 200 tysi tylko w Polsce Janusze nie kupią z większym przebiegiem niż 200 tysi a co za tym idzie wszelkie usterki są przypisywane przebiegom powyżej 200 tyś. a realnie to mogą miec nawet i 600 tysi ale srednio powiedzmy koło 400. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.