Skocz do zawartości

HONDA XL 600 R - nowy odświeżony wygląd?


GENAS_PMI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

posiadam motocykl jak w tytule HONDA XL 600R z roku 1985. Jak można zauważyć jej wygląd nie jest zbyt ciekawy, przypomina stare czasy lecz można nim całkiem nieźle poszaleć, mimo że nie jest to model XR.

Chciałbym się was poradzić co mogę w łatwy sposób zmienić, ponieważ często ciężko dopasować jakiś element nadwozia.

Dołączam zdjęcie XL'ki świetnie odświeżonej, przerobionej na typowego wyczynowca (zwał jak zwał - crossa).

Jeśli ktoś jest w stanie rozpoznać jaki ma założony tylny błotnik, przedni oraz boczki, to byłbym wdzięczny bo to najbardziej poprawia wygląd tego motocykla. Chciałbym bazować głównie na kolorze czarnym (ramę jestem w stanie zmienić na czerwień) z dodatkami czerwonymi. Zmienię może gripy, handguardy na nowocześniejsze, przedni błotnik i czachę najlepiej. Przede wszystkim nie pasuje mi to siedzenie, bo nadaje się może do sań z zaprzęgu :) Chcę jakieś trójkątne, mniejsze i twardsze ale żeby pasowało ze zbiornikiem. Dodaję zdjęcie ze zdemontowanym osprzętem nadwozia.

Aktualnie moja Hondzia jest biało zielona, jak widać na zdjęciu.

Za wszelakie podpowiedzi bardzo dziękuję.

 

Pozdrawiam

post-79276-0-39428000-1443120988.jpg

post-79276-0-34174100-1443120991_thumb.jpg

post-79276-0-49187900-1443122093.jpg

Edytowane przez GENAS_PMI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno o gustach się nie dyskutuje, ale ja uważam, że z fajnego klasyka chcesz zrobić podróbę współczesnej maszyny. Moim zdanie robisz błąd, bo zamiast się wyróżniać klasycznym wyglądem idziesz w stronę imitowania współczesności. Ręczę ci, że za obecnym wyglądem dużo więcej osób się obejrzy niż za takim przerobionym motocyklem jak z pierwszego zdjęcia. Ale twoja zabawka, twój wybór, twoje decyzje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papiery oczywiście są, brief niemiecki, mam ją od początku tego roku i w tym miesiącu zrobiłem całkowity remont silnika, bo przyszedł czas na pierwszy w jej życiu szlif z nominału. Raczej nie sprzedam, bo musiałbym wołać z 6 tysięcy, a każdy i tak powie, że daje 2,5 i bierze. Jeżdżę nią po mokradłach, trochę na żwirce, trochę po asfalcie. Wiem, że fajnie by było doprowadzić ją do oryginału, jednak moim celem było zbudowanie customa w teren, nie do muzeum lub żeby się dziadki podniecały, jaka ona ładna a stara. Full crossa nie chciałem, bo wydatki przewyższają opłacalność jazdy mojego typu.

Jakby ten sprzęt był dużo więcej wart, jak na swój wiek, to oczywiście robiłbym oryginał na klasyka, ale kosztują niestety śmieszne pieniądze, nawet po odrestaurowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam sobie zaprzeczasz- jeśli chcesz jeździć to nie rozumiem po co chcesz zmieniać wygląd - chyba, że zamiast podniety dla dziadków oczekujesz podniety dzieciaków z gimbazy?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...