Staszek_s Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Witam, jak w temacie:czy przepisy w jakiś sposób definiują oznaczenie pionowe i poziome tego ustrojstwa?No i czy coś reguluje wymiary? kształt? wysokosć? itp czy jest to wolna amerykanka?pzdr Staszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Wg kilku artykułów (np. http://magazynauto.interia.pl/porady/przepisy/ruch-drogowy-2878/news-za-wysokie-progi,nId,1090728 ) maksymalna wysokość to 10cm. Gdyby tak zmierzyć niektóre progi to większość z nich ma tych centymetrów więcej.Swego czasu w Łodzi na Lumumbowie przy akademikach były takie byki pozakładane, że chyba każdy tam spodem szorował. Jak miałem kiedyś Mercedesa 190 to ładnie się na jednym z nich zawiesiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 niecierpie jak wstawiacie z doopy art prasowe na podparcie jakis informacji. trzeba szukac u zrodla. masz 2 glowne akty prawne ktore cie interesuja. dalej poszperaj sam:http://prawo.legeo.pl/prawo/rozporzadzenie-ministra-transportu-i-gospodarki-morskiej-z-dnia-2-marca-1999-r-w-sprawie-warunkow-technicznych-jakim-powinny-odpowiadac-drogi-publiczne-i-ich-usytuowanie/ w rozdziale 8.1 masz o progach....http://prawo.legeo.pl/prawo/rozporzadzenie-ministra-infrastruktury-z-dnia-3-lipca-2003-r-w-sprawie-szczegolowych-warunkow-technicznych-dla-znakow-i-sygnalow-drogowych-oraz-urzadzen-bezpieczenstwa-ruchu-drogowego-i-warunkow-ich/zal4/ Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Staszku, jak coś urwałeś na progu, to policja, zdjecia i do zarządcy drogi o odszkodowanie. to tak na szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Staszku już wsio ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 A dla zdających A nie omijać na egzaminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Ja omijałem i było ok ;). Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 u nas nazywa się to lezący policjant :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 10 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Wsio jak wsio - kilka śrub, płytka, za rok wyjęcie tego żelastwa, minimum parę miesięcy rehabilitacji.Stąd pytanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Stasiu, Stanisławie! trzymaj sie! Zaczepiłeś motocyklem? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 O cholera, niedobrze. Szybkiego powrotu do zdrowia Staszku! Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 W Indiach to czasami takie robili garby że raz Ojciec zachaczył wałem i go urwał :D Staszku, co Ty tam wymodziłes, napisz ........ no i powrotu do zdrowia życzę!!!!!! Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Jak można się na garbie przewrócić?!?! Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 10 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Rowerkiem, powoli i na prostej drodze. Tyle że tak mnie to zaskoczyło, że nie puściłem kierownicy strzelając fikołka i mi rękę zawinęło pod kierownicę, a ta spowodowała punktowy nacisk mojej i roweru masy na łokieć. Efekt - zwichnięcie i albo trzy kości złamane w łokciu albo jedna w trzech miejscach - nie bardzo roumiem opis. W każdym bądź razie efekt zupełnie niewspółmierny do okoliczności.P.S. Klod - jak się nie spodziewasz to koło dobija i przy lekko trzymanej kierownicy skręca, a potem jest to moment gdy lecisz przez kierownicę... na pysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Mówisz ...... może tak :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.