Skocz do zawartości

Monter w Akcji czyli jak mozna armature po winklach pogonic


ks-rider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja się nie gniewam ale za beton piwo mi wiszisz. Byłem jedynie skupiony a nie spięty. Bo w zasadzie to KaeS nagrywał mój pierwszy zjazd po wczesniej zrobionym wjeździe.

 

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, w przyszlym roku nakrece Twoj wjazd i zjazd, przy okazji porownamy czasy :icon_mrgreen:

 

Arek jest frustrowany i na gwalt szuka jakiegos innego motura :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie gniewam ale za beton piwo mi wiszisz. Byłem jedynie skupiony a nie spięty. Bo w zasadzie to KaeS nagrywał mój pierwszy zjazd po wczesniej zrobionym wjeździe.

 

 

TT

 

ładnie

To w myśl zasady, ze jeśli chcesz ominąć studzienkę to się na nią nie patrz.

 

I Ty chcesz mi mówić jak ja mam na motongu siedzieć....

2013%5C03%5C30%5Cbikepics-2536002-full.j

cóż wiecej można powiedzieć. Chyba tylko to, że manetkę odkręca sie do siebie, a a obwisłe kolano, nocóż, nie chcę być złośliwy. Powiem tylko, trenuj chłopcze, trenuj.Dużo potu i czasu przed tobą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie gniewam ale za beton piwo mi wiszisz. Byłem jedynie skupiony a nie spięty. Bo w zasadzie to KaeS nagrywał mój pierwszy zjazd po wczesniej zrobionym wjeździe.

 

 

TT

No nie wiem czy za ciętą ripostę nie jesteśmy kwita ;)

 

Akcja była taka:

W ramach łamania kolejnych barier szybsze wejście w zakręt, już widzę, że dużo za szybko. Nagle tłumik zahacza o asfalt, to nie jest tak jak zahaczenie podnóżkiem, tu po prostu tylne koło chce unieść niewidzialna dźwignia...

Odruchowo podnoszę delikatnie moto i już jestem w czarnej dupie...

 

Dwa wyjścia:

Podnoszę moto i pakuję się w zielone. Ale na zielonym przy tej prędkości nie będę mieć praktycznie żadnej kontroli.

 

Drugie wyjście:

Wgniatam w winkiel mocniej moto, w teorii na większym pochyleniu bardziej moto zacieśni winkiel, trzeba wykorzystać cały prześwit tak więc kolanko na asfalt i delikatne odsuwanie tłumika na granicy od asfaltu, tak żeby w razie przycierki się nie wypieprzyć, jednocześnie przymykam sporo gazu żeby nie wynosiło na zewnątrz, żeby zacieśnić winkiel... I wiecie co? Zadziałało :)

 

 

 

Jest też trzecie wyjście działające na pierwszym winklu po start-meta.

Gdy zabraknie prześwitu, olać to. Pożegnać się z bozią, zapełnić pampersa, szczególnie jak już się wjedzie na nierówności a tu nagle tor odbija!

Czuję się jakbym ponownie się narodził.

 

A co najlepsze, przez olanie instynktu samozachowawczego nabyłem wiedzę, która później zaprocentowała.

 

 

A tak swoją drogą, jakoś przyjemniej jeździ mi się pod górę zamiast z góry.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też wolę pod górkę jeździć. Zapewne chodzi o to, że gdy coś idzie nie tak jak powinno, dużo łatwiej się zatrzymać.

PS Monter, ja też tak potrafię :D

20425081934_882b7440c8_z.jpg

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też wolę pod górkę jeździć

 

Major

 

Generalnie kazdy woli jezdzic pod gorke. Sprawa jest mentalna, bo ogolnie wiadomo, ze pod gorke roga hamowania jest krotsza. Jak sie jednak dojdzie do pewnego poziomu, to nie sprawia to zadnej roznicy.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...