piter 1600 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Filtry k&n nie są robione z bibuły tylko z gazy bawełnianej.Jesli ona nie jest uszkodzona,możesz je wyczyścić,nasączyć oleje i dalej używać.Nie wolno ich przedmuchiwać. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 13 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Zdjąłem pokrywę zaworów. Niestety nie mam na podorędziu dobrego szczelinomierza tylko taki z listakami co 0.05mm z Castoramy więc wyniki były orientacyjne. Norma to 0,22 do0,31 na wydechu oraz 0,15 do 0,24 na ssących. U mnie wygląda to tak jak by wszystkie zawory były ustawione w dolnej granicy. Jak zamotam dokładniejszy szczelinomierz to powtórzę pomiary, Jeżeli się okaże że wszystki są w dolnej toleracji to zmieniać płytki na cieńsze aby zwiększyć troche luz czy zostawić tak jak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Wstępnie masz 5 zaworów wydechowych do poprawy na już, bo wyszły po za granicę, ale przy takim zapasie raczej bez obaw o głowicę. Co do ssących to one w szczególności są do poprawy gdyż to one mają dużo gorsze warunki pracy i to ich luzy lubią pływać. Także jak ustawisz tak jak serwisówka piszę, to masz do następnej kontroli podanej przez serwisówkę na 100% pewności, że wszystko będzie nadal w odpowiednich granicach. Dla przykładu u mnie w Hayce wydechowe trzymają luz bez zmian od kiedy ją mam czyli od ponad 40kkm a na ssących co niektóre potrafiły się deczko przez ten czas zacieśnić. Tak z ciekawości... jaki jest przebieg tego motocykla? Ps. Po zakupie dobrego/dokładnego szczelinomierza sytuacja może się sporo zmienić i okaże się, że jest lepiej lub gorzej niż Ci się wydawało :) Bo ten z castoramy niestety pozostawia wieeeele do życzenia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 13 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Znalazłem taki szczelinomierz. Dobry będzie czy lepiej 100mm.http://allegro.pl/szczelinomierz-200-mm-17-listkow-0-02-1-mm-7221-i5501632920.htmlSklep jest niedaleko miejsca w którym pracuje więc nie będę musiał zamawiać przez internet.Motocykl jest Z 2004r przebieg teoretycznie około 32000km.Czym umyć ten filtr powierza żeby go nie zniszczyć? Jest jakiś dobry domwy sposób poza czyścidłem K&N? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Wystarczy dobry płyn do mycia naczyń.Wymyć ,wypłukać i zostawić do wyschnięcia.Dopiero jak dobrze wyschnie nasączyć olejem do filtrów. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Co do ssących to one w szczególności są do poprawy gdyż to one mają dużo gorsze warunki pracy i to ich luzy lubią pływać. Gorsze niż wydechy? To nie tak jest WIlku, mają sporo lepsze warunki od wydechów i (nie nagrzewają się tak, brak nagaru) fabryka żeby zaoszczędzić zawory ssące wykonuje z innego stopu niż wydechy (zawsze tak było) - gorszego stopu- przez co są one delikatniejsze na uklepywanie, przegrzanie. Zawory wydechowe są zawsze droższe od ssących. To beznadziejna polityka, ale przecież mają zarobić. Edytowane 13 Września 2015 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Taki szczelinomierz już się nada :) Ps. Nikomu do portfela nie zaglądam, ale taki zestaw K&N majątku nie kosztuje a wystarcza na ładnych kilka odświeżeń filtra, także przemyśl sprawę... Co do zaworów, to miałem na myśli w miarę stałą temperaturę zaworów wydechowych podczas pracy silnika co o ssących tego powiedzieć nie można. Jak by nie było to zazwyczaj korekty wymagają zawory ssące, a wydechowe trzymają się w normie duuużo dłużej. Choć zapewne nie jest to stałą regułą i zdarzają się odstępstwa... Edytowane 13 Września 2015 przez MłodyWilk22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 20 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Kupiłem dobry szczelinomierz, oraz pomierzyłem luzy zaworowe na wszystkich cylindrach. pomiar wykonałem dwukrotnie więc raczej nie ma mowy o pomyłce. Wyniki wrzucam poniżej. Wiekszosc ssacych jest w dolnej granicy. Ruszać je czy zostawic tak jak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Ja bym zostawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Z tego co można zauważyć to luzy w tym przypadku mają tendencję do zacieśniania się... No chyba, że ktoś je wcześniej tak blisko dolnej granicy ustawił w co akurat wątpię.Nie wiem jak jest akurat w 12-stce ale ogólnie głowice Kawy mają tendencję do zacieśniania luzów zaworowych, dlatego tym bardziej zrobiłbym to raz a porządnie i byłby spokój na dłuuugi czas.No chyba, że na koniec przyszłego sezonu ponowie skontrolujesz temat(roboty dużo nie ma, a że umiesz sobie to zrobić sam to tym bardziej) a teraz zajmiesz się obecnym niedomaganiem maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Luzy się zazwyczaj zacieśniają - to logiczne jak się zrozumie jak zawór pracuje. Jak jest w normie to po co ruszać. Ogólnie np. w crf ludzie specjalnie ustawiają jak najmniejsze luzy bo wtedy lepiej maszyna chodzi i dłużej żyją zawory. No ale jeśli chcesz mieć rezerwę to baw się. Ja jak mówiłem bym zostawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) U mnie różnie to bywało. Ale zazwyczaj ssące się zacieśniały natomiast wydechowe szły w drugą stronę..Ale ile motocykli tyle przypadków.Ja luzów na granicy, a szczególnie tej dolnej nigdy nie zostawiam... Edytowane 21 Września 2015 przez MłodyWilk22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszZZR Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 I wiesz juz co było przyczyną pukania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 25 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 W poniedziałek maja mi odesłać kosz po regeneracji. Złożę wszystko do kupy zaleję nowy olej odpale silnik i wtedy sie okaże czy dzwięk zniknął i czy to kosz tak hałasował. Mam nadzieję że tak własnie jest. Dam znać jak sie coś wyjaśni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Witajcie ponownie. Dostałem już kosz sprzęgłowy (co ciekawe teraz zamiast nitów są śruby). Jesli chodzi o Michala Szrame który zajmuje się regeneracją tych koszy to naprawdę wszystkim polecam. Facet jest konkretny, rzeczowy, usługa wykonana w terminie ekspresowa wysyłka i bardzo dobry kontakt. Ponadto na kosz dostałem rok pisemnej gwarancji bez limitu km. Kupiłem nowe przekładki tarcze oraz sprężyny Lucasa oraz nowe łożysko igiełkowe i podkładki wraz z nakrętką. Jutro ran zaczynam działać tak więc do wieczora będę wiedział czy jest ok. Kupiłem olej Xado Atomic 4T 10W60 wraz z filtrem K&N ale wczoraj wieczorem znalazłem w sieci olej Penrite 10 Tenths Premium 10 10W70 i zastanawiam sie czy go nie zakupic. Olej xado ma w sobie Rewitalizer tak więc jeżeli wszystko pójdzie po mojej mysli zamierzam go spuścic z silnika jak tylko zakończy sie proces ceramizacji przepłukać olejem płuczacym również z Xado i zalać ten Penrite. Zanlazłem ten olej u mnie we Wrocku za 340zł zastanawiam sie tylko czy jakość tego oleju jest tego warta. miał ktoś z was styczność z tymi olejami. Popytałem tu i ówdzie i podobno jest to najlepszej jakości olej dostępny na rynku naprawdę wart swojej ceny. Co wy na to? http://www.penrite.pl/produkty/oleje-silnikowe/seria-10-tenths-premium/item/22-10-tenths-premium-10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.