Qadrat Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Czy nie ma typowych bolączek, kultura pracy, czy spalanie przy normalnej jeździe jest adekwatne do mocy i pojemności, aby tym normalnie jeździć to trzeba go wysoko kręcić czy może idzie ładnie od dołu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Ernest jak tam autko? Jak ok to posprawdzaj zamki w drzwiach, wyczysc, sprawdz przewody elektryczne czy sie nie przetarly... Bez tego pozniej jest troche pieprzenia z tylnymi drzwiami. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) Leniwie rozglądam się za niedużym, cichym i estetycznym autem i wpadł mi w oko bliźniak V50 - czyli S40. Szukam w przedziale 30-50 tys. zł, czyli egzemplarze z około 2010 roku, raczej tylko z Polski od pierwszego właściciela. Ciśnienia na zakup nie mam, więc i oczekiwania na razie mam wysokie. Silniki diesla 1.6 od forda, 2.0 chyba francuskie - podobno lepsze, ale benzyny do 2.0 nie wykluczam. Większych pojemności w benzynie nie chcę, bo nie wiem czy zdecyduję się na gaz, a diesli powyżej dwóch litrów (nawet jak są) też nie, nie zależy mi na kosmicznych osiągach, raczej na ekonomice jazdy .Jest jakaś wersja, której bezwzględnie należy unikać, nie wiem, np. automatycznej skrzyni biegów czy czegokolwiek innego? Edytowane 16 Listopada 2015 przez Staszek_s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 spiwor z elektryką mieliśmy problem tylko w kwestii termometru zewnętrznego. Ściągnąłem tylko boczki z drzwi i wyczyściłem kostki co łączą się przewody i jest ok teraz.Reszta bez żadnych problemów a już zrobione u nas ponad 20tyś. Rozrząd jeszcze wymieniony. Staszek z tego co wiem to i 1.6d i 2.0d są z tej samej stajni. Silniki raczej udane. Nie słyszałem większych negatywnych opinii, jakiś konkretów których trzeba unikać jak ognia. Raczej sprawdzone sprzęty. O dpf tylko często się powtarza. Usunąć u ogarniętej osoby i problem z głowy. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.