Adam Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Wszyscy się chwalą to ja też :)Pomału już zaczynało mnie nudzić - Jedziemy do XXX?- Nooooo... I człek wsiada, leje Bandita, zsiada, gasi Bandita i szlus. Korzystając z zimy i dobrze wyposażonego warsztatu (dzieki Jarek) skorzystałem z okazji i za cenę 3 flaszek dobrej wódki nabyłem złochanego Rometa. Potem zaczęły się schody. Z teorii "a ile tam włożysz w rometa..." zostały nici i co 3 dni pękały kolejne stówki za bolczyki, lineczki, lakierki, podkłady, łożyska, chromy, ocynki, brakujące elementy wyszukiwane godzinami po bazarach z milionów części które ni wafla nie beda pasowały do wyglancowanego motocykla, bla bla bla... A potem jedno wielkie klepanie, piaskowanie, szprychowanie, szlifowanie, zaspawywanie wyrobionych przez lata otworów, wiercenie nowych, szpachlowanie, podkładowanie, lakierowanie, polerowanie i tak dalej i tak dalej. Generalnie była sraka na oryginał, więc z chińskich rzeczy są tylko opony i obręcze (które już zaczynają rdzewieć...), reszta była szlifowana i ocynkowana (gdzie teraz kupić śrubki na płaski śrubokręt?!) co zwiększyło nakład prac x2. Jak ktoś Wam chce wcisnąć bajer o odrestaurowaniu za 1500zł nawet głupiego Rometa to niech się trąci obuchem w łeb ;) Finałem jest monstrum palące na pełnej pi*dzie (52km/h ;) ) 1,4l benzyny z mixolem na sto kilometrów. Niektórzy na paradzie spalają więcej niż to coś na zlot, ze zlotu i po zlocie... Przy okazji przypomniałem sobie, że można zatrzymywać się w trasie kilka razy, poznałem historie życia wielu napotkanych ludzi, przeżyłem kontrolę policji pt. "o qwa! pokażta to!", nauczyłem się pić, palić i obsługiwać facebooka podczas jazdy, a wisienką na torcie było przybicie sobie piątki z dziwką na pasie awaryjnym. Monstrum to zowie się Romet 50T1 PS. Szukam ładnego chlapaczyka na przedni błotnik i SHL-ki z papierami (zaczęło się...) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Wygląda bardzo ładnie, wykonałeś kawał dobrej roboty!Pochwal się, jeśli to nie tajemnica, ile kosztował cały remont? Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek 63 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Miałem takie cudo - żółte! To był mój pierwszy "odkurzacz" kupiony w maju 1979r. Nie było tygodnia, żeby coś się nie psuło, ale i tak przez trzy lata przejechałem nim ponad 20 tys.km. W 1980 nabyłem pierwszy poważny motór - Junaka z 1959r. itd, itp. Cytuj https://motomisiek.rajce.idnes.cz/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Piękności ale foty full profi art wymiatają.Koszty remontu mnie nie inrerere bo znam ten ból dupy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrGlub Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 O majn gott (nie karell) toz to cudo ma z przodu usd czy ja juz tak slepy jestem? Pikny. Koszulka tez swietna:-P Cos jak koszulka oswietleniowca:-tak, musi byc tak głośno-nie wiem ile potrwa koncert-nie jestrm akustykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Gratulacje Adam. Kolor kozak :) pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Wygląda bardzo ładnie, wykonałeś kawał dobrej roboty! Pochwal się, jeśli to nie tajemnica, ile kosztował cały remont? Na rzeczy materialne poszło gdzies 1500zl. Nie wliczamy tu kosztów ani lakierowania, ani piaskowania, ale są tu koszty ocynkow i chromowania (tylko kierownica - 100zl). Kolor to greenyellow z palety fiata, ktory był na komarku, ale nie tym modelu. Niestety dowiedziałem sie o tym gdy lakier juz stał w pojemniczku, ale jest tak zajebisty, ze w ogole nie żałuje. Widac go z daleka i morda sie cieszy na sam widok. Pod lakier poszły dwie warstwy podkładu i z całego serca polecam pokrywanie wszystkiego antykorozyjnym. Drogi jest w cholerę, ale nawet po uderzeniu młotkiem odpada lakier, podkład pod lakier, a antykorozyjny zostaje. Co do awarii to natluklem 500km i nie dzieje sie nic. Przez pierwsze 50km walczyłem z puchnaca uszczelka w kraniku, resztkami piachu w zbiorniku i odkryłem pęknięcie tulejki w gazniku, ale miałem drugi w zapasie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) Mam teraz dwa robaki do złożenia, zostało malowanie, koszty renowacji sztuki wyszły mi bardzo podobnie :-). Dobra robota! Edytowane 15 Czerwca 2015 przez Brzoz3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 No wlasnie najgorsze jest to, ze 70% kosztów nie zmienia sie w zależności od marki :) Gdybyśmy składali limitowanego Indiana wyszlaby tyle samo, tylko brakujące elementy byłyby po 500 zamiast po 5 ;) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Ale tłumik chyba nie oryginał :tongue: Ale fajny fajny, taki powrót do przeszłości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 I można postawić na stolik. Takie rozwiązanie by było idealne do mojej kuchni :D :P Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Adam, świetna maszyneria! Sporo pracy. Wyobrażam sobie ile frajdy daje jazda takim motorkiem :)Tłumik jest od ogara 200, czy się mylę? Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Przecież pisałem, że pełen oryginał :) Ten model miał taki iście "Jawowski" komin. Dla wybitnych szczególarzy przyznam, że jest o centymetr krótszy, bo klepanie nic by nie dało, a mimo 37 lat pałowania sprzętu nie obili go w ogóle prócz tego ostatniego centymetra :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raciaty Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Pozytywnie zakręcony człowiek :biggrin: i tak trzymać ! Adam, radocha dla Ciebie i dla innych też :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Romecik fajny. Ale podkoszulka ch*jowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.